בריאות ולייף סטייל

המדרסים שהחזירו את לאה לפעילות בגיל 68: "הכאבים הפסיקו"

מאז גיוסה לצבא, סבלה לאה קרני מכאבים ברגליים שהשפיעו על איכות החיים שלה. רק בגיל 68, אחרי שראתה המלצות בפייסבוק, היא גילתה את המדרסים הביו-דינמיים. "זה הציל אותי", היא אומרת, "המדרסים עוזרים לי לשמור על הבריאות שלי".

בגיל 68, יכולה לאה קרני מפתח תקווה לדווח על שיפור משמעותי באיכות החיים שלה. לאחר 50 שנים של סבל וכאבי רגליים, היא גילתה את המדרסים הביו-דינמיים שעוזרים לה לשמור על אורח חיים פעיל ובריא גם בגיל השלישי. 

"כבר בגיל 18, כשהתגייסתי לצבא, אבחנו שיש לי פלטפוס, אבל נתנו לי מדרסים ישנים שלא עזרו לי", היא אומרת. "כך זה המשיך כל השנים, גם אחרי שהשתחררתי ועבדתי במשך 43 שנים בתעשייה האווירית. תמיד הרגליים הציקו לי והגבילו את שגרת החיים שלי. 

לאחר חיפושים רבים הגיעה קרני אל בטר באלאנס (Better Balance), המייצרת מדרסים בהתאמה אישית. "אחרי שדיברתי עם חנויות אחרות הבנתי שיש כאן משהו אחר", היא מספרת. "שירות אדיב וקשוב, שמשדר אמינות והמון תשומת לב ללקוח, עם רצון אמיתי לעזור לו. רכשתי מהם מדרסים ביו-דינמיים, וגיליתי לשמחתי שהכאבים נעלמו. זה ממש הציל אותי". 

"שירות מצוין לאורך זמן"

לאור שביעות הרצון הגבוהה מהמדרסים, המליצה קרני גם לאחיה על השירות והמוצרים של בטר באלאנס. "ראיתי שהשירות היה יסודי ואישי, בלי להתחנחן. אחרי חצי שנה הגעתי לביקורת, כמו שהמליצו לי כשרכשתי את המדרסים. גם הפעם, השירות היה נהדר כמו שזכרתי, ואפילו עשו לי תיקונים קטנים לאחר אבחון, ללא עלות נוספת. אחי סובל שנים מבעיות בגב, וכששמעתי שהוא חושב לקנות מדרסים בקופת החולים, אמרתי לו חד משמעית שיפנה לבטר באלאנס, ואכן הוא כבר קבע שם פגישת ייעוץ".

איך הגעת לבטר באלאנס?

"חיפשתי מדרסים זמן מה, דיברתי עם חנויות שונות אבל קיבלתי מהאנשים שם תחושה לא נעימה, של קוצר רוח ואפילו ניסיון לעקוץ אותי. ואז קראתי בפייסבוק ביקורות טובות על בטר באלאנס. כבר בשיחה הראשונה הרגשתי את ההבדל, ענו לי בהרבה סבלנות, שקיפות ואמינות. גם התוצאות מדברות בעד עצמן, הכאבים שליוו אותי כל כך הרבה שנים נעלמו בזכות המדרסים, ואני מרגישה כמו אדם חדש".

בדקו זכאות להנחה על מדרסי BETTER BALANCE באמצעות כמה שאלות קצרות.

בחרו את קופת החולים שלכם:

מחזיקים מעמד במשך חמש שנים

בשנים האחרונות יצאה לאה לפנסיה, והיא נהנית מזמן פנוי רב. "עד שקיבלתי את המדרסים החדשים, הפעילות שיכולתי לעשות היתה מוגבלת", היא אומרת. "עכשיו, כשיש לי מדרסים מתאימים, אני יכולה לעסוק בפעילות גופנית וזה עוזר לי לשמור על הבריאות, עניין חשוב מאוד בגילי".

מתן גולן, הבעלים של רשת בטר באלאנס לאבחון והתאמת מדרסים, מספר כי "כמו לאה, לקוחות רבים מדווחים על שיפור משמעותי באיכות החיים בזכות המדרסים שלנו. את התוצאות הללו אנחנו משיגים בזכות המבנה הייחודי של המדרסים. מדובר במדרס שעשוי מספר שכבות, ש-90% מהן קשיחות ו-10% מהן גמישות. הודות לגמישות, המדרס מצליח להיות רך וגמיש לצד החוזק וההגנה שהוא מספק ומאפשר להתאים כל מדרס באופן מדויק לכף רגל ספציפית, וגם לשינויים הפיזיים לאורך השנים. נוסף לזאת, קיים מגוון רחב של סוגי מדרסים, קשיחים יותר ופחות.

לדברי גולן, "כל המדרסים שלנו מיוצרים מחומרים שמקורם בארה"ב, ונבדקים במעבדות ביקורת איכות בשוויץ, במטרה לשמור על הרמה הגבוהה ביותר. התוצאה היא מדרסים איכותיים מאוד, שמחזיקים מעמד במשך חמש שנים וכך חוסכים מהלקוחות את הצורך לקנות מדרסים כל שנה כי הקודמים נשחקו. זה מוצר בריאותי מדרגה ראשונה, שמשפר משמעותית את החיים של מי שסובל מבעיות וכאבים ברגליים, בגב ובצוואר, ומקשיים ביציבה, הליכה ועמידה, בגלל כפות הרגליים. 

"לאה כבר הבינה איך המדרס הנכון יכול לשנות את החיים שלה. אנחנו מזמינים את כל מי שסובלים מכאבים כאלה ומתעניינים במדרסים, להגיע אלינו לפגישת אבחון ללא עלות, כדי שנוכל לבדוק ולדעת מה הבעיה, ואיך לפתור אותה על הצד הטוב ביותר".

המדרסים עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם החל מ-199 ש"ח בלבד!
להשארת פרטים:

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
*התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
*מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"