בריאות ולייף סטייל

פארמה פיקס חותכת מחירים בשוק מוצרי הספיגה למבוגרים

אנשים מבוגרים אשר סובלים מאי שליטה על הסוגרים ו/או דחיפות במתן שתן או נמצאים במצב בתהליכי שיקום – משלמים מחירים מנופחים על מוצרי הספיגה להם הם נדרשים. חברת השיווק פארמה פיקס החליטה להנגיש את המחירים בצורה משמעותית – בלי להתפשר על האיכות

כשמדובר בהורים שלנו או בבן משפחה סיעודי, הנטל שנופל עלינו כבד מאוד. אם נתמקד רק בהיבט הכלכלי, נגלה שאחת ההוצאות הגדולות היא על מוצרי ספיגה המיועדים למבוגרים – ומגיעה לאלפי שקלים בשנה.

"בישראל אוכלוסייה מבוגרת נרחבת, שכוללת אנשים רבים הסובלים מאי שליטה על הסוגרים מכל מיני סיבות. מוצרי ספיגה מאפשרים להם להמשיך בחיי שגרה, בלי להיצמד לשירותים לאורך כל היום", אומר אביב רודיק, בעלי חברת פארמה פיקס המשווקת מוצרי ספיגה. "הבעיה היא שהמחיר של המוצרים האלה גבוה מאוד, ולעתים קרובות בני המשפחה של סיעודיים וקשישים מוצאים את עצמם רצים בין החנויות כדי לחדש את המלאי שאוזל במהירות".

"חבילה אחת, ובה 14 זוגות תחתונים סופגים, נמכרת לרוב ב-70 עד 80 שקל", הוא מסביר. "רוב האנשים משתמשים ב-3 יחידות ביום לפחות ובכ-100 בחודש. מחיר חבילה של מגבונים לחים גדולים מגיע לכ-20 שקל בממוצע. אלה הוצאות אדירות, של אלפי שקלים בשנה. לכן החלטנו להציע חבילות מוזלות שמגיעות במשלוח מהיר הביתה, אחרי שחתכנו כ-50% במחיר: 45 שקלים לחבילת תחתונים סופגים, ו-10 שקלים בלבד לחבילת מגבונים".

פער מחירים עצום

כיום, פארמה פיקס מייבאת מגוון רחב של מוצרי ספיגה, ובהם תחתונים סופגים, חיתולים ומגבונים, לצד מוצרים נלווים ובהם כפפות, סדיניות, קרמים ועוד. המוצרים מיובאים ממדינות שונות, ואחד המבוקש שבהם הוא "יאסי", מותג אירופי של תחתוני ספיגה המיועדים הן לנשים והן לגברים.

"מדובר בתחתונים בעלי כושר ספיגה גבוה, של עד 2,200 מ"ל, שעשויים מבד נושם, איכותי ודק, ובמגוון דגמים. כל מי שניסה אותם פעם אחת לא מוכן להסתפק במוצר אחר", אומר רודיק.

מעוניינים להתנסות במוצרי הספיגה המוזלים של פארמה פיקס (במשלוח חינם עד הבית) ? השאירו פרטים:

"יש בשוק תפיסה לפיה רק מוצרים יקרים נחשבים לאיכותיים", הוא מספר. "אבל אחרי שעשיתי מחקר מעמיק בישראל ובעולם, הבנתי שקיים מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה, ובמחיר שווה לכל נפש. ראיתי שיש פה הזדמנות, להקל משמעותית על אנשים שנזקקים למוצרי ספיגה באופן יומיומי לאורך שנים, ולהוזיל עבורם את הרכישה בפער שמגיע לאלפי שקלים בשנה".

משלוח תוך 3 ימי עסקים

בנוסף ל"יאסי", מייבאת פארמה פיקס מותגים אירופיים מובילים כמו "נובה" ו"בייסיק פלוס", כיבואן הרשמי שלהם בישראל. "כדי לחסוך עבור הלקוחות בזמן וגם בכסף, אנחנו מציעים משלוח מהיר עד הבית, תוך שלושה ימי עבודה לכל היותר", אומר רודיק. "זאת לעומת גופים אחרים בתחום, שגם גובים מחירים גבוהים בעשרות אחוזים, וגם מבצעים משלוחים תוך שבוע או שבועיים".

פארמה פיקס מפעילה מוקד שירות לקוחות הזמין מ-9 בבוקר ועד 20 בערב. "הלקוחות המבוגרים שלנו לא תמיד יודעים להזמין דרך האתר, וחשוב להם לקבל מענה אנושי אדיב ומקצועי, שיעמוד לרשותם בכל שאלה ובעיה", מסביר רודיק. "המטרה שלנו היא לתת שירות איכותי ואמין, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית. מדובר באוכלוסייה שגם כך סובלת מקשיים, ואנחנו רוצים להקל עליה ככל האפשר".

מעוניינים להתנסות במוצרי הספיגה המוזלים של פארמה פיקס (במשלוח חינם עד הבית) ? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"