בריאות ולייף סטייל

אחרי שעלתה 8 ק"ג בסגר פיתחה שיטה שעזרה למאות נשים

אחרי שכבר לא נכנסה לשום זוג מכנסיים בארון החליטה רעות מוקדס לעשות שינוי ופיתחה את תוכנית Re לאורח חיים בריא. היום היא מלווה עשרות נשים בגילאי 30-65 שחזרו להיות חטובות, אנרגטיות ובריאות בזכות השיטה שלה ואומרת: "זו הגאווה הכי גדולה שלי. Re היא לא עוד דיאטה, זה שינוי בתהליך טבעי שהוא לכל החיים"

רעות מעניקה הרצאה במתנה וללא עלות, בה תקבלו הדרכה ראשונית על השיטה ו-5 הצעדים הפשוטים ששינו את חייהן של מאות נשים בישראל.

רעות מוקדס התעוררה בוקר אחד לראיון עבודה בחברת הייטק נחשקת, אבל אף זוג מכנסיים מארון הבגדים שלה לא נסגר עליה. היא ויתרה על הראיון אבל משהו אצלה השתנה, ואחרי אינספור דיאטות כושלות היא החליטה לחקור ולפתח שיטה משלה לאורח חיים בריא וירידה במשקל לאורך זמן.

רעות, שהיתה בצעירותה ספורטאית בנבחרת ישראל באתלטיקה וכדורסל, מצאה את עצמה עולה ויורדת במשקל בכל הזדמנות בחייה. היא עלתה במשקל כשנפצעה ולא יכלה להתאמן, בלידות והשיא היה לאחר הסגר, כשרעות מצאה את עצמה עם 8 ק"ג עודפים שעלו בכמה שבועות בודדים. "מאשת קריירה ומנהלת באחת החברות הגדולות בעולם התקשורת הפכתי לאמא, מבשלת, מנקה וגננת במשרה מלאה", היא מספרת. "התוצאה של הסגר היתה נוראית מבחינתי והחלטתי שזה הזמן לשינוי מהותי".

"אין צורך לצאת מהבית"

היום, כמעט שנתיים אחרי, בגיל 37 וכאמא לשלושה, רעות הובילה כבר מאות רבות של נשים אחרות לירידה עקבית ובטוחה במשקל בשיטת Re שהיא פיתחה. "השינוי חייב להגיע מבפנים. אין אצלי 'דיאטה', אנחנו לא בתקופה של עונש וצמצום שאחריה נחזור להרגלים מזיקים. התהליך שאנחנו עושות הוא לכל החיים והוא טבעי לגמרי – בלי תוספי תזונה, בלי שייקים למיניהם".

בנוסף, כל תהליך ההרזיה של רעות נעשה אונליין ובליווי צמוד שלה 24/7: "אין צורך לצאת מהבית, להגיע לקבוצה, לחפש חניה ולהשקל יחד. אני מלווה את הקבוצה כל הזמן והקבוצה פעילה לאורך היום כדי לעודד, לשמור וללמוד".

רעות מעניקה מתנה ללא עלות, בה תקבלו הדרכה ראשונית על השיטה ו-5 הצעדים הפשוטים ששינו את חייהן של מאות נשים בישראל.

למידע נוסף אודות התכנית - השאירי פרטים >>

*התכנית מתאימה לנשים בגילאי 30-70.
*מס' המקומות בכל מחזור מוגבל.

בשבוע הראשון – ירידה של 10 ס"מ בהיקפים

רעות מחלקת את Re לשני שלבים עיקריים שמתחילים ב -Restart: שבעה ימים בהם מערכות העיכול והגוף עוברים איפוס. לדבריה כבר בשבוע הראשון צפויה ירידה במשקל ובהיקפי הגוף. השלב השני אורך 28 יום ונקרא Rebuild ובהם מתחיל הליך הירידה במשקל.

"בכל שבוע אנחנו לומדות נושא חדש, אבות המזון, שיטות אכילה או שילובי מזון. לאורך כל הדרך מקבלים גם תפריטים שבועיים, ספרים עם מאות מתכונים, רשימות קניות לסופר וכולן בעצם מתחילות לרכוש הרגלים חדשים", אומרת רעות ומוסיפה כי התוכנית אינה מתאימה למי שלא רוצה לבשל בכלל. "התהליך כולל הבראה של כל הבית ושינוי הרגלי הבישול והצריכה. אחת המטרות שלי היא להפוך את הבית של כולנו לבריא יותר ובזכות זה הלוואי ואצליח למנוע מהילדים שלנו לחוות את התהפוכות הרגשיות סביב ירידות ועליות במשקל- שתמיד יהיה להם בסיס טוב לחזור אליו".

השלב השלישי עליו אנחנו חוזרות עד להשגת המטרה. "כל אחת מגיעה עם מגוון מטרות שהיא הציבה לה: לשפר את המראה, את הבריאות, להיכנס לג'ינס שחלמה עליו או להתרוצץ בקלילות בגינה אחרי הילדים. מי שמסיימת את התוכנית נשארת בקבוצת פייסבוק סגורה שבה אנחנו חולקות תפריטים שבועיים, מתכונים, מתייעצות ומשתפות".

רעות מעניקה מתנה ללא עלות, בה תקבלו הדרכה ראשונית על השיטה ו-5 הצעדים הפשוטים ששינו את חייהן של מאות נשים בישראל.

למידע נוסף אודות התכנית - השאירי פרטים >>

*התכנית מתאימה לנשים בגילאי 30-70 בלבד.
*מס' המקומות בכל מחזור מוגבל.

ירדה 27 ק"ג בחצי שנה

רעות מספרת על מור, אמא צעירה בת 33,מרחובות, שהעלתה בארבע השנים האחרונות מעל 25 קילו. "היא הגיעה אליי מיואשת לגמרי אחרי שלא הצליחה לעמוד בשום תוכנית שהיא ניסתה. היא מאוד אהבה ליהנות מהאוכל שלה אבל הרגישה כמו אישה בת 80, כבדה עם המון בעיות רפואיות, כאבי גב, פריצות דיסק, עייפות כרונית, ותסכול רציני מאיך שהיא נראית.

"חצי שנה לאחר התהליך מור השילה 27 ק"ג מהמשקל שלה. החיים שלה השתנו מקצה לקצה, היא חזרה לבלות, לצאת, להתלבש והיא פעילה עם הילדים שלה. גם ברמה הבריאותית היא חוותה שינוי משמעותי, עור הפנים שלה ונשירת השיער השתפרו פלאים. כאבי הגב פחתו משמעותית והיא הרגישה שקיבלה את חייה בחזרה", אומרת רעות. "בנוסף, ואולי הכי חשוב, כבר מעל שנה שמור שומרת על המשקל שלה, ללא תחושה שהיא בדיאטה או נמנעת מדברים, היא פשוט סיגלה לעצמה אורח חיים בריא ונכון יותר".

"הפכנו לקהילה חטובה, אנרגטית ובריאה"

תוכנית Re פועלת בהצלחה כבר כמעט שנתיים ורעות מספרת על 95% הצלחה ועשרות סיפורים כמו אלה של מור. "המטרה שלי היא שנשים יחזרו לאהוב את החיים שלהן, את הנראות שלהן וידאגו לבריאות שלהן. יש המון דיאטות עם הבטחות מרחיקות לכת, אבל העובדה היא שרובן לא מצליחות לאורך זמן. 

"אני עוזרת לנשים לעשות שינוי בחשיבה שמוביל אותן להתמיד באורח החיים החדש כי טוב להן איתו וכי הן מרגישות קלילות, בטוחות ועוצמתיות יותר. אין פה קסמים ואין דיאטות, יש שיטה סדורה שפיתחתי אחרי הרבה מחקר. דווקא היום, אחרי 2 תארים וקריירה מפוארת, שיניתי כיוון ואני יועצת מוסמכת לאורח חיים בריא , מטפלת בפרחי באך ובארומתרפיה וסטודנטית לנטורופתיה וזו הגאווה הכי גדולה שלי.

"מהמקום הנמוך הצמחתי שיטה חדשה שאיפשרה לי ולעוד עשרות נשים להפוך לקהילה חטובה, אנרגטית ובריאה יותר. אני מבינה את הקושי להחליט להתחיל, הייתי שם, עם העומס, הקריירה והילדים. אבל מה שטוב ב-Re הוא שאני עושה הכל בשבילך ולכן, אין מקום לתירוצים", היא מסכמת. 

*התכנית מתאימה לנשים בגילאי 30-70 בלבד
*מס' המקומות בכל מחזור מוגבל

ריכזנו כמה שאלות נפוצות שיוכלו לעזור לכן:

האם התוכנית מתאימה לנשים עובדות המנהלות חיי משפחה?
רעות היא אמא במשרה מלאה, אשת קריירה ובנוסף היא מגדירה את עצמה "סטודנטית נצחית". לכן אין פלא כי התוכנית שהיא בנתה מותאמת לנשים סופר עסוקות שאין להן זמן כל היום להיות במטבח. בתוכנית תלמדו כיצד באמצעות תכנון חכם מראש ההשקעה היומית הופכת מינימיאלית ונטולת מאמץ.

האם התוכנית מתאימה לצמחונים וטבעוניים?
בהחלט כן! תוכנית Re שואבת רבות מעקרונות התזונה הטבעית, ומאפשרת לממשתפות לבחור מה שמתאים להן ולבנות לעצמן תפריט עשיר.

האם התוכנית מתאימה גם לגברים ו/או לזוגות?
כרגע התכנית היא לנשים בלבד, מתוך האמונה כי קבוצה נשית חזקה הופכת לקהילה תומכת ומפרגנת. עם זאת, הניסיון מוכיח כי כל משתתפות בתוכנית הביאו לשינויים תזונתיים מהם נהנו כל בני הבית. בימים אלה, לאור הפניות הרבות, נשקלת האפשרות להשיק תוכנית המותאמת לגברים בלבד.

האם צריך לוותר על פחמימות ומתוקים בתוכנית?
כלל לא. בתוכנית לומדים כיצד לצרוך פחמימות מלאות ומתוקים לא מעובדים, באופן המסייע לשלוט בצורך ומבלי לתת לאכילה הרגשית לשלוט בנו.

האם חייבים לאהוב לבשל כדי להשתתף בתוכנית?
השתתפות בתוכנית אינה מצריכה כישרון בישול. המתכונים פשוטים, קלים להכנה ומותאמים לחיך של כל בני הבית. רעות אף משתפת כי עד לפני כמה שנים היא לא ידעה לבשל בכלל ("בקושי חביתה", לדבריה). לצד זה, במסגרת התוכנית תלמדו להכין את האוכל לעצמכם, וזהו אף חלק מהותי בשינוי.

האם התוכנית מתאימה למי שאוכלת הרבה בחוץ?
התוכנית בהחלט מתאימה למי שאוכלת בחוץ. במסגרת התוכנית תלמדו כיצד לבחור נכון מה לאכול בחוץ וגם כיצד ניתן להיערך מראש לימים ארוכים מחוץ לבית.

במה תוכנית Re שונה מכל הדיאטות והתוכניות האחרות שכבר ניסיתי ונכשלתי איתן?
תוכנית Re אינה דיאטה. מדובר בתוכנית המלמדת לחיות אחרת, לאכול אחרת ובעיקר – לחשוב אחרת. וכשהראש מבין למה, היישום הופך קל יותר.

מעוניינת לשמוע עוד אודות התכנית - השאירי פרטים >>

*התכנית מתאימה לנשים בגילאי 30-70 בלבד
*מס' המקומות בכל מחזור מוגבל


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"