בריאות ולייף סטייל

"הקלנו את הכאבים לכל בני המשפחה בתוך שבועיים"

אחרי שנים בהם רכשו מדרסים רק דרך קופ"ח, חמשת בני משפחת אופיר רכשו מדרסים בהתאמה אישית והצליחו לשפר את איכות החיים ולהקל על הכאבים. אב המשפחה: "מצטער שלא גיליתי קודם את ההבדל, אבל לפחות הילדים כבר לא יסבלו"

משפחת אופיר מרעננה עשתה בחודשים האחרונים שינוי משמעותי בחיים שלה, באמצעות – מדרסים. מרבית בני המשפחה, שמונה 8 נפשות, החליטו להשקיע במדרסים איכותיים לראשונה בחייהם, והשינוי חלחל כמעט לכל בני הבית שהבינו איך מדרס איכותי משפיע על איכות החיים.

רועי, אב המשפחה מספר כי דווקא שני הילדים הצעירים במשפחה, תאומים בני 15, הם שהביאו למהלך: "הם התלוננו על כאבי רגליים בזמן הליכה ומשחק וסבלו מקשת גבוהה בכף הרגל. כשקנינו נעליים חדשות, החלטנו שזו הזדמנות גם להתאים מדרסים איכותיים יותר ממה שקנינו תמיד דרך קופת החולים, ופנינו ל-Better Balance".

"אחרי שבועיים השינוי היה ניכר. הילדים פשוט הרגישו טוב, בלי הכאבים שהיו רגילים אליהם ואז הבנו שיש פה משהו שיכול לעבוד לכולנו".

"מוצר שמשפיע על כל צעד"

לאור שביעות הרצון הגבוהה מהמדרסים, החליט רועי להביא גם את בנו החייל להתאמה אישית. "בן ה-21 שלי משרת ביחידת חי"ר ומן הסתם העומס על כפות הרגליים הוא דרמטי. הוא קיבל את המדרסים החדשים של Better Balance וכמו עם התאומים, הרגיש כעבור שבועיים שיש הקלה משמעותית על כל הפעילות שהוא עושה בנעליים. הצטערנו שלא עשינו את זה קודם כשהוא היה בטירונות והעומס היה אפילו גדול יותר".

איך הגעתם ל-Better Balance?

"אני שנים קונה לכולנו מדרסים פשוטים דרך קופת החולים ולא הבנתי שיש פער כל כך אדיר בין סוגי מדרסים. כשהילדים התלוננו על כאבים החלטתי לחקור את הנושא יותר לעומק ונתקלתי במידע על בטר באלאנס. החלטנו לנסות ומאז הכל היסטוריה – כמעט כולנו התמכרנו לתחושה. מדובר על טכנולוגיה אחרת לחלוטין, כל ההתאמה נעשית באופן אישי לרגל של המטופל ואתה מקבל מוצר שמשפיע על כל צעד שאתה עושה בחיים".

"בנוסף, עבור בני החייל למשל, המדרסים של קופת החולים בכלל לא הצליחו להיכנס לנעלי הצבא הגבוהות כי הם עבים יותר. המדרסים של בטר באלאנס שטוחים משמעותית וזאת למרות שיש בהן יותר שכבות של הגנה על הרגל".

בדקו זכאות להנחה על מדרסי BETTER BALANCE באמצעות כמה שאלות קצרות.

בחרו את קופת החולים שלכם:

"מצטער שלא גיליתי קודם את ההבדל"

מאז רכש רועי מדרסים גם לבתו החיילת שסבלה מכאבים בגלל שעמדה על הרגליים לאורך זמן וגם לעצמו כמובן. "כמי שסבל שנים מכאבי גב בגלל פריצת דיסק ידעתי שאני חייב מדרסים שיקלו על הכאבים. אני מצטער שלא גיליתי קודם שיש פער כל כך משמעותי בין מדרס פשוט למדרס חדשני – הייתי חוסך לעצמי הרבה שנים של כאבים, אבל לפחות עכשיו אני מרגיש טוב יותר והילדים שלי ייהנו לאורך זמן מהגילוי הדרמטי הזה ששינה לנו את איכות החיים".

מה בדיוק אתה מרגיש עם המדרסים החדשים?

"קשה להסביר בדיוק את התחושה, אבל יש רכות בדריכה שמעולם לא חוויתי, מעיין בלימת זעזועים בעקב שתומכת בכל צעד וגורמת להרגשה של הליכה קלילה יותר כמו על משטח רך ונעים ולא על סוליה קשה".

"מדרסים ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא"

מתן גולן, הבעלים של רשת בטר באלאנס לאבחון והתאמת מדרסים, מוסיף כי התחושות של רועי מאפיינות את המדרס הביודינמי שהם מפתחים ומוכרים: "אנחנו מוכרים מדרס שעשוי מספר שכבות ש-90% מהן קשיחות ו-10% מהן גמישות. הגמישות מאפשרת התאמה של המדרס באופן מדויק לכף הרגל ולשינויים של הגוף במהלך השנים. חוץ מהמדרס הזה, יש לנו מגוון רחב של מדרסים שנותנים מענה להרבה מצבים רפואיים- כמו דורבן, כאבים בכף הרגל הקדמית, קושי בהליכה ועוד. את ההתאמה אנחנו עושים באמצעות סריקת מנח כף הרגל על מכשיר מיוחד, ולפי אבחנה של טכנאי מקצועי ומנוסה אצלנו בקליניקה." הוא מוסיף כי כל המדרסים בחברה עשויים חומרים אמריקאיים ונבדקו על ידי מעבדת איכות בשוויץ כך שרמת המוצר היא הגבוהה ביותר שניתן למצוא.

"המדרסים שלנו מחזיקים ל-5 שנים ויש לכך משמעות כלכלית. מדרס איכותי אינו מוצר זול, אך הוא מוצר בריאותי שמשנה את חייהם של כל מי שסובל מבעיות גב, צוואר, יציבה, הליכה או עמידה מסיבות שקשורות בכפות הרגליים", אומר גולן ומסכם: "משפחת אופיר הבינה אחד אחרי השני איך רוכשים מדרס נכון שיעשה שינוי באיכות החיים. אני מזמין את כל מי שסובל מכאבים או חושב שמדרס יכול להועיל לו להגיע לפגישת אבחון ללא עלות וללא התחייבות, שבה נבין האם יש בעיה ואיך ניתן לטפל בה בדרך הטובה ביותר".

לייעוץ ראשוני ללא עלות עבור מדרסי BETTER BALANCE - השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"