כדאי לדעת

רשת מדספייס מגיעה לירושלים: "כל מה שרופא צריך במקום אחד"

מתחמי MedSpace מספקים לרופאים ומטפלים חדרי עבודה בסטנדרט הגבוה ביותר שניתן למצוא וכוללים שירותי מזכירות, קביעת תורים, גבייה, תחזוקה, ניקיון וחדרים פרטיים הכוללים ציוד ומכשור מתקדם. בנוסף, ב-MedSpace מאפשרים לשכור חדרי טיפול באופן גמיש לחלוטין – כך שכל אחד מוצא את החבילה שמתאימה לו תוך חיסכון כספי משמעותי.

מתחם MedSpace החדש שנפתח בירושלים מביא את המילה האחרונה בתחום המתחמים הרפואיים גם לבירה. המתחם החדש נבנה בעיצוב מוקפד, התואם את האווירה הנקייה והסטרילית שמצפים לקבל כאשר מגיעים לטיפול רפואי איכותי, והוא מספק לרופאים ולמטפלים כל מה שאפשר לחלום עליו: החל בשירותי מזכירות נעימים ומקצועיים הכוללים קביעה וווידוא תורים, גבייה וביטוחים, קבלת קהל, ציוד ומכשור רפואי מתקדם בחדרים פרטיים, מוארים ואסתטיים וכמובן, שירותי תחזוקה וניקיון הכלולים בחבילה.

"מגיעים אלינו רופאים אחרי שבמשך שנים ארוכות שכרו דירת קרקע רעועה או חדר בבניין מיושן בשביל לעבוד", מספרת יעל בכר, סמנכ"לית מדספייס. "הם מגיעים למדספייס ומבינים שהם מקבלים שירות ברמה אחרת לחלוטין. כל המתחמים שלנו מעוצבים ברמה אדריכלית גבוהה במיוחד, חדישים, נעימים ומזמינים הרבה יותר ובמקביל, הם גם מצליחים לחסוך בעלויות".

איך חוסכים בעלויות במתחמים כל כך מתקדמים?

"החבילות שלנו גמישות לגמרי וניתן להשכיר את חדרי הטיפול לפי הצורך ולא רק לתקופות ארוכות כשבנוסף, רופא ששוכר איתנו בירושלים, יכול לעבוד ולקבל פציינטים גם במתחמים שלנו גם בראשון, ברמת גן או ברעננה ולהגדיל את קהל המטופלים שלו".

לקביעת סיור במתחם MEDSPACE ירושלים - השאירו פרטים*:

*הטיפול במתחמים השונים אינו מתאים למטפלים/מעסים בשמנים.

"פתרון שנותן לי שקט להתעסק רק ברפואה"

המתחם החדש של מדספייס בירושלים נפתח בבניין בית האומות ברחוב דרך חברון – אחד האזורים הנוחים ביותר בעיר וקרוב לבתי מרקחת ולמרכזים רפואיים אחרים. המקום נבנה כאמור בעיצוב אדריכלי מוקפד התואם את החזון של המקום – לספק אווירה מקצועית וסטרילית לרופאים ולמטפלים במגוון תחומים וגישה נוחה למטופלים. 

"כל המתחמים שלנו נבנים על פי אמות מידה גבוהות במיוחד כדי לספק את השירות האיכותי ביותר גם לרופאים וגם ללקוחות שלהם", אומרת. "כשרופא מתחיל לעבוד איתנו הוא יודע שהוא מקבל מעטפת כוללת והוא לא צריך לדאוג לדבר פרט לעיסוקו הרפואי. זה שונה מאוד מעבודה עצמאית בבניין מיושן או בדירה שכורה שבהם יש צורך לדאוג לכל השירותים מסביב באופן פרטי. 

"מדובר על פתרון כולל שנותן לי שקט להתעסק רק ברפואה", אומר ד"ר אייל רוסו, מומחה בכיר לא.א.ג ומנתח ששוכר קליניקה במקום. "היתה לי נחיתה רכה מאוד עם מדספייס כי לא הייתי צריך לדאוג לדבר. המזכירות שמטפלות בפציינטים שלי אדיבות ועם זאת מאוד מנוסות, הן מקבלות את המטופלים, פותחות עבורם את התביעות ומדריכות אותם לגבי התשלומים וההתעסקות עם הביטוחים ורמת השירות של הקליניקה שלי מאוד עלתה. 

"בנוסף המקום מאובזר לחלוטין כך שזה מקל מאוד על היעילות שלי בעבודה – לא הייתי צריך להוציא כספים על ציוד אישי והחלל נראה אסתטי ונעים, מה שחשוב מאוד לאווירה, לאיכות וליוקרה שהמקום משדר למטופלים", אומר ד"ר רוסו. 

ד"ר אייל רוסו - מומחה בכיר לא.א.ג

שיתוף פעולה הדוק עם אסותא

בקליניקות של MedSpace עובדים עם מטופלים של כל קופות החולים והביטוחים הרפואיים הפרטיים, כך שהמערכות עובדות בסנכרון עם כל אלו ומאפשרות ניהול מהיר של תהליך הגבייה והתביעות מול חברות הביטוח. 

המתחמים באזור המרכז זוכים לביקוש אדיר מצד רופאים ומטפלים המחפשים מקום ראוי לקליניקות שלהם, מבלי לטרוח בחיפוש אחר מקום להשכרה והתעסקות בכל הצרכים של מרפאה כמו שירותי מזכירות מתקדמים, שיווק, תחזוקה, ציוד ועוד. 

בנוסף, בראשון לציון יש למדספייס שיתוף פעולה הדוק עם בית החולים אסותא שנמצא בסמוך, כך שכל המנתחים ותהליכי טרום הניתוח מתבצעים במתחם, והרופאים של אסותא מברכים על ההזדמנות לעבוד בסביבה כל כך שירותית ומתקדמת ולקבל בקלות גישה לחדרים מאובזרים, שירותי מזכירות רפואית מקצועיים, ניקיון, תחזוקה ואפילו שיווק, שנעשה על ידי מדספייס עבור הרופאים שעובדים איתה.

"יוצרים קהילה שמגדילה את ההכנסות"

אתר האינטרנט של מדספייס והפעילות השיווקית שלה ברשתות החברתיות, מאפשרים חשיפה לרופאים העובדים איתם, כך שהם מהווים פוטנציאל להגדלת קהל המטופלים של הרופאים והמטפלים במקום. "כשלקוח מתקשר או נכנס לאתר של מדספייס ומחפש תור לטיפול שהוא צריך, אנחנו נציע לו ממגוון המטפלים שיש לנו במקום. כך, הלקוח יודע שהוא בידיים טובות והרופא מגדיל את קהל המטופלים".

בכר מוסיפה כי "יצרנו גם קהילה עבור רופאים ומטפלים. זה אומר שבכל מתחם שלנו יש אחראי קהילה, שיודע לחבר בין רופאים ומטפלים על מנת לאפשר שיתופי פעולה עסקיים והגדלה של ההכנסה שלהם".

בנוסף, היא מסבירה כי אם רופא שוכר קליניקה בירושלים למשל, הוא יכול בימים מסוימים לעבור לעבוד בקליניקה בראשון לציון, ברמת גן או ברעננה, לפי הצרכים שלו. "שם המשחק בעולם של היום הוא התאמה אישית וגמישות", היא אומרת ומוסיפה: "אנחנו פה בשביל לספק לכל מטפל פרטי ורופא, יכולת לתת את השירות המקצועי ביותר תחת מעטפת שמאפשרת לו להיות חופשי מדאגות אחרות. אנחנו נטפל כל הצרכים שלו ונהיה גמישים כדי שהוא ירגיש שהוא מקבל בדיוק את מה שהוא צריך". 

שירות גמיש שמאפשר חיסכון אדיר

ואכן, במדספייס מבינים כי הצרכים של רופאים ומטפלים יכולים להשתנות וכי הם לא תמיד זקוקים למקום 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. לכן, מאפשרים לרופאים מסלולי שכירות שונים גם לפי שעות ולפי ימים ספציפיים שמאפשרים חיסכון אדיר בכסף והרחבת הטווח הגאוגרפי שבו זמינים הרופאים לכל אזור בארץ בו יש מתחם של מדספייס. 

"במקום לשכור איזו דירת קרקע בבניין ישן ולשלם עליה מדי חודש מבלי לקבל שום שירות נוסף, אנחנו מציעים תשלום שכולל את כל השירותים הנלווים שרופאים צריכים וגם את הארנונה, חשבונות המים, החשמל וכו'. מבחינתנו הרופא לא צריך לדאוג לכלום ברגע שהוא נכנס למדספייס. זה היה החזון הראשוני שהוביל אותנו בהקמת המתחמים ואנחנו שמים על כך דגש מיוחד", מסכמת בכר. 

לקביעת סיור במתחם MEDSPACE ירושלים - השאירו פרטים*:

*הטיפול במתחמים השונים אינו מתאים למטפלים/מעסים בשמנים.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"