רובע הים בחדרה: החל שיווק קרקעות מאושרות למגורים על הים, בצמוד לחוף הדייגים – ב-485 אלף שקלים למגרש

הרובע החדש שיוקם בעיר צפוי למשוך אליה עשרות אלפי תושבים חדשים. חברת א. גלובל נדל”ן החלה בשיווק יחידות קרקע מאושרות למגורים לבנייני יוקרה ‘תכלת על המים’, המציעים דירות יוקרה בחדרה – 180 מטר מהחוף בקו הראשון לים – ללא הפרעות 

חדרה, שכנתה הצפונית והמנומנמת של נתניה, עומדת בפני מהפך שישנה את אופיה מקצה לקצה: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר אישרה באחרונה את תוכנית “רובע הים”, הצפויה להפוך את חדרה ללהיט נדל”ני של ממש. הקרקע והפרויקט נמצאים בצמידות ל"חוף הדייגים " וכן לחוף "הים ספרטה" – חוף ים מדהים ופסטורלי עם מים שקופים בצבע טורקיז.

מדובר בשכונת ענק בשטח של יותר מ-2,500 דונם שתוקם בשנים הקרובות במערב העיר, ותשלב מבני מגורים, שטחי מסחר, פארקים ירוקים, בתי מלון וטיילת תיירותית, לצד חופי רחצה חדשים. רובע הים, שבו אמורות להיבנות כ-10,000 דירות בבניה רוויה (מגדלי מגורים גבוהים), יכלול גם תשתית תחבורה מתקדמת והרחבה של פארק נחל חדרה, וייצור סביבה עירונית בצמוד לחוף הים ולפארקים.

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט "רובע הים" בחדרה?
השאירו פרטים ונציגי א. גלובל נדל"ן יחזרו אליכם בהקדם

קרקע להשקעה בקו ראשון לים

בימים אלה יוצא לדרך אחד הפרויקטים הראשונים בשכונה החדשה: חברת הנדל"ן א. גלובל נדל"ן, המתמחה בייזום ושיווק פרויקטים באזור המרכז והשרון, החלה בשיווק 46 יחידות קרקע מאושרות למגורים מתוך 124 יחידות בפרויקט "תכלת על המים" ברובע הים, שייבנה על הים של חדרה.

"הדירות ייבנו על הים של חדרה", מדגישים בחברת א. גלובל נדל"ן. "זהו פריים לוקיישן, מיקום שאין שני לו – 180 מטרים בלבד מקו החוף". ומוסיפים כי "מדובר בקרקעות שעברו את כל הוועדות, בתוכנית מאושרת למגורים. על פי דו"חות השמאי המטפל בפרויקט, התחלת הבניה צפויה בתוך שלוש עד ארבע שנים".

פרויקט 'תכלת על המים' יכלול 124 דירות, ובימים אלה החל השיווק במחירי קדם-מכירה, המתחילים ב-485 אלף שקלים ליחידת קרקע מאושרת למגורים, כולל היטלי השבחה, ומשקפים מחירים של החל מ-1.4 מיליון שקלים לדירה.

מדובר במחיר הנחשב לאטרקטיבי במיוחד עבור נכס שקשה מאוד למצוא בשוק – מגרש אשר מעניק זכויות ליחידות דיור בבניין מגורים יוקרתי המשקיף ישירות אל הים. לשם השוואה, דירות דומות הסמוכות למיקום הקרקע המדובר נמכרות בסכומים של החל מ-3.2 מיליון שקלים מחיר אשר ממשיך לעלות. בנוסף, גם בעיר הסמוכה נתניה נמכרות דירות דומות תמורת 4.5 מיליון שקלים ומחיריהן של דירות המשקיפות לים בקומות העליונות מתקרבים ל-5 ועד 6 מיליון שקלים.

"השוק מבין שהריבית מאוד גבוה כיום ושיש פה הזדמנות טובה לרכוש השקעה סולידית מאוד בקרקעות להשקעה במינימום סיכון", אומרים בחברה. "כאשר השווי של הקרקע כל הזמן עולה והמחיר הוא נוח וזול במיקום ייחודי. למעשה, בשוק הנדל"ן המשתנה זו כמעט הדרך היחידה עבור זוגות צעירים ומשקיעים חכמים להגיע לדירה במחיר שפוי".

"כבר כיום יש מעט מגרשים מסוג זה בישראל"

"מדובר במגרשים שההיצע שלהם רק הולך ומתמעט עם השנים, בעקבות חוקי בנייה מחמירים בקרבת החופים, היצע מצטמצם של קרקעות הסמוכות לים, רכישה מאסיבית של דירות יוקרה על הים מצד תושבי חוץ והתרבות בתי המלון על קו הים. עם השנים, מגרשים כאלה צפויים להתייקר באופן משמעותי".

"בפרויקטים הצמודים לפרויקט 'תכלת על המים', באותה תוכנית מאושרת, נמכרות כיום דירות בנות 4.5 חדרים המיועדות לאכלוס בשנה הקרובה תמורת 3 מיליון שקלים, כשבקומות הגבוהות מתומחרות הדירות הפונות לים ב-3.3 מיליון שקלים ויותר. אנו רואים מגמה עקבית של עליית מחירים באזור רובע הים".

גם ראש העיר מקדם את הפרויקט

את הפרויקט, הצפוי להוסיף לעיר יותר מ-30 אלף תושבים, מתכנן האדריכל הוותיק טומי לייטרסדורף, שבקורות החיים שלו אפשר למצוא את עיר ימים בנתניה, מערב ראשון לציון ופרויקטים גדולים נוספים ברחבי העולם.

תכנון הרובע שומר על העיקרון של נוף פתוח לים מכל פינה בשכונה, ועל בנייה ירוקה המתחשבת בסביבה – כאשר יותר מ-1,500 דונם משטחו של הרובע יכללו את הטיילת, הפארקים והחוף. אחד הגורמים המרכזיים באישור ובקידום של רובע הים הוא ראש העיר של חדרה – מה שככל הנראה יסייע בהאצת תוכניות הפיתוח והבנייה.

מעוניינים לשמוע עוד על פרויקט "רובע הים" בחדרה?
השאירו פרטים ונציגי א. גלובל נדל"ן יחזרו אליכם בהקדם


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"