בריאות ולייף סטייל

נפתרה התעלומה: כך תשיגו את המסכה בעלת האפקט הכפול: גם שומרת על עור הפנים מפני פצעים ואדמומיות וגם מגנה מפני קורונה

 מסכה קלה ובטיחותית, מאפשרת עבודה נוחה לאורך שעות רבות ומיגון גבוה.​

היא הוכתרה לאחרונה גם כמסכה הטובה ביותר לעור הפנים (היפו-אלרגנית) וגם כמסכה המגנה ביותר מפני קורונה על פי המבדקים המחמירים ביותר של ה-FDA. היא נמצאת בשימוש נרחב במגזר הציבורי בישראל, אצל צוותי הרפואה ואפילו אצל הספורטאים האולימפיים, אבל הצרכנים התקשו למצוא אותה בחנויות. עכשיו החיפוש נגמר – מסכת SN98 הישראלית נמכרת בסופר-פארם ב-29.90 ש"ח ל-50 יחידות

סוף סוף, ניתן למצוא גם בישראל את המסכות הייחודיות בהן משתמשים הספורטאים האולימפיים וצוותי הרפואה. אחרי שישראלים רבים חיפשו את המסכה הזו בכל מקום אפשרי אך לא מצאו, על המדפים בסניפי סופר-פארם נחתה בימים אלה SN98 – המסכה היחידה בישראל בעלת יכולת סינון של 98% מהחלקיקים באוויר, מאושרת על ידי ה-FDA, ה-CE ומשרד הבריאות והיא בעלת תו תקן בינלאומי להיפואלרגניות, שהכתיר אותה למסכה הטובה ביותר לעור הפנים.

"בניגוד למסכה החד פעמית הכחולה המיובאת לארץ ועשויה מחומרים ממוחזרים באיכות נחותה, המסכה הישראלית רכה ונעימה למגע, היפואלרגנית ומונעת גירודים ולכן היא הבחירה המועדפת על הצוותים הרפואיים בכל מוסדות הרפואה בארץ ושימשה גם את הספורטאים שלנו באולימפיאדה", אומר יניב חדד, מנכ"ל חברת אימפרטק, המייצרת את המסכה כאן בישראל.

מסכת SN98 עשויה מחומרים בטכנולוגיה מתקדמת המשמשת גם למוצרים לתינוקות, כשכל חומרי הגלם הם מתוצרת כחול לבן, ולכן עומדים בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות ומכון התקנים. "הייצור של המסכות החל מצורך דחוף של ממשלת ישראל שעלה עם התפרצות המגפה", מסביר חדד.

"היינו צריכים לספק לצוותים הרפואיים מסכת הגנה איכותית שתשמור על בריאותם, בלי להיות תלויים באספקה ממדינות זרות. המטרה היתה ליצור מסכה עם הגנה מקסימלית מפני וירוסים וחיידקים מצד אחד, אך גם כזאת שתשמור על איזון מושלם בין אווריריות לרכות", הוא אומר ומוסיף כי עכשיו ניתן לרכוש אותה בקלות גם אונליין באתר סופר-פארם.

למעבר לרכישה מאובטחת של SN98

 ב-29.90 ₪ בלבד ל-50 יחידות באתר סופר-פארם

"מוצר מצוין ואיכותי במחיר נגיש"

"היום, אנחנו כבר מוכרים את המסכות לציבור הרחב שמבין את ההבדל בין מסכה סינתטית מיובאת שקשה מאוד לנשום בה לאורך זמן, לבין מסכת SN98. המסכות העשויות מפלסטיק ממוחזר גורמות להרבה בעיות אצל מי שצריך לעטות אותן כל היום – הן חוסמות את הנקבוביות וגורמות להזעה, לפצעים והדבר הגרוע הוא שבסוף הן גורמות להורדה שלהן לסנטר.

"לעומתן, מסכת SN98 נעימה מאוד על העור ושומרת על עור הפנים", אומר חדד ומסיף: "כל מי שמתנסה במסכות שלנו חוזר לרכוש אותן שוב ושוב, כי אנשים מבינים שהקורונה פה להישאר, ולצד החיסונים, מסכת הפנים היא שכבת ההגנה החשובה ביותר מפני הידבקות".

חברות המשלחת האולימפית עם מסכות SN98 - ביניהם: לינוי אשרם זוכת מדליית זהב בהתעמלות אומנותית.

לנשום בחופשיות בלי לוותר על ההגנה

"במיוחד עבור אלו שצריכים להיות עם המסכות שעות ארוכות כמו הילדים בבתי הספר, העובדים בחנויות, מקבלי הקהל, העובדים בסופר וכל מי שאכפת לו מעור הפנים שלו כדאי לדעת שיש פתרון מצוין", מדגיש חדד. "כולנו רוצים שהקורונה תעבור מחיינו ונוכל לשוב ללכת ללא מסכות, אבל כל עוד היא כאן לא חייבים להתפשר על הדגם הנחות ביותר ולגרום נזק לעור הפנים.

"כמו שלא היינו חושבים לרכוש עבור עצמנו את קרם הפנים הזול ביותר בשוק, שעשוי מחומרים נחותים, או לקנות עבור התינוקות שלנו מגבונים שאינם רכים ונעימים – כדאי שנבין שמסכה היא לא פחות חשובה, אלא אפילו יותר. היא הכי קרובה אלינו לפנים ויש לה תפקיד מכריע בהגנה על הבריאות שלנו".

המסכות של אימפרטק ניתנות כעת לרכישה בחנויות הסופר-פארם, ונמכרות במבצע מיוחד של 29.90 ₪ לחבילה של 50 יחידות.

אז למה לרכוש כאן ועכשיו את מסיכת SN98?

למעבר לרכישה מאובטחת של SN98

 ב-29.90 ₪ בלבד ל-50 יחידות באתר סופר-פארם

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"