אחרי המהפכה בבנקאות: אנשים גילו שאפשר לעבור קופת חולים תוך כמה דקות

בשנת 2020 הצטרפו למכבי שירותי בריאות כמעט 30 אלף מבוטחים חדשים (כולל חישוב הנוטשים) בעוד בשאר הקופות נטשו יותר חברים מאשר הצטרפו. המעבר בין הקופות היום קל מתמיד ולוקח רק 3 דקות. זה הזמן לשאול – האם אתם נמצאים בקופת החולים הטובה ביותר עבורכם? 

בתהליך איטי יחסית, מבינים יותר ויותר ישראלים כי העובדה שהם נולדו בקופת חולים מסוימת לא אומרת שהם חייבים להישאר בה. המרוויחה העיקרית מהמגמה הזו היא "מכבי שירותי בריאות" שמחזיקה בתואר "הקופה הצומחת ביותר בישראל", והוסיפה כמעט 30 אלף מבוטחים לשירותים שלה בשנת 2020 לעומת כל שאר הקופות שהמאזן שלהן היה שלילי. 

"אנשים מופתעים כמה פשוט לעבור אלינו", מוסרים מהנהלת מכבי. "בתוך כ-3 דקות אנחנו משלימים את הפרטים והניוד מתבצע במועד שנקבע כך שהכל שקוף ומובן והלקוחות לא צריכים לעשות כמעט כלום. 

"מצער לשמוע שדווקא בתחום הבריאות, שהוא אולי החשוב ביותר בחיים שלנו, במיוחד בימים אלו, אנשים לא מבינים את הזכויות שלהם ולא יודעים כמה פשוט לבצע את המעבר וליהנות משירותים טובים יותר. אנשים עוברים בין חברות סלולר בשביל הנחה של 10 שקלים, אבל החסם הפסיכולוגי בתחום חשוב כמו בריאות המשפחה עדיין קיים לצערנו", אומרים במכבי ומוסיפים כי הם מברכים על המגמה להשוות בין קופות החולים ולעבור במידה ששביעות הרצון אינה מלאה. 

לקבלת הצעה למעבר למכבי שירותי בריאות - אנא בחרו את קופת החולים הנוכחית שלכם >>

93% מחברי "מכבי" מרוצים יותר

ואכן, על פי סקר שנערך על ידי משרד הבריאות ומכון המחקר ברוקדייל נמצא כי 93% מחברי "מכבי שירותי בריאות" מרוצים יותר לעומת חברי הקופות האחרות. מדוע זה כך?

1. השקעה מסיבית בשירותים דיגיטליים

אפליקציית השרות של מכבי מאפשרת גישה מהירה למידע רפואי, זימון תורים, צפייה בתוצאות בדיקות, איתור מרפאות ובתי מרקחת, בקשות מהרופאים ועוד.

2. 90% רופאים מומחים בפריסה ארצית רחבה

במכבי מקפידים על פריסה ארצית רחבה מאוד ופותחים עוד ועוד מרפאות הסמוכות למרכזי המגורים. בנוסף, 90% מהרופאים במכבי הם רופאים מומחים בתחומם, שמקפידים על יחס אישי וזמינות מרבית גם באמצעים דיגיטליים.

אך מכבי מספקת לחבריה פריסה ארצית לא רק של מרפאות, אלא גם של השירותים הנוספים שלה כמו: מרפאות שיניים – מכבידנט, מכבי טבעי לטיפולים ברפואה משלימה, מכבי פארם – רשת בתי המרקחת, רשת אופטיקה- מכבי ממבט ראשון לרכישת משקפיים ועדשות וכמובן כל המרכזים הרפואיים של אסותא שגם הם שייכים לקופה. 

לקבלת הצעה אטרקטיבית למעבר למכבי שירותי בריאות - בחרו את קופת החולים שלכם >>

3. מוקד רפואה דחופה בלעדי לחברי מכבי

במקום לרוץ למיון כשאנו מרגישים לא טוב, מכבי היא הקופה היחידה שיש לה מוקד רפואה דחופה שמחליף את חדר המיון במרבית המקרים, וכולל צוות רפואי מיומן, ציוד רפואי מתקדם, מעבדות, טיפול בטראומה ורפואת נשים. המוקדים של מכבי פרוסים ברחבי הארץ ופעילים בשעות הערב בסופי שבוע ובערבי חג. 

במוקד תוכלו ליהנות מאבחון מקיף, בדיקות מהירות, גיבוס שברים, צילומי רנטגן ועוד, וכל זאת מרופאי מכבי שפעילים במוקד בכל זמן שהמרפאות אינן פועלות. במקרי חירום הפנייה למוקד נעשית ללא כל תשלום, וגם אם לא מדובר במקרה חירום, העלות תהיה זולה יותר מפנייה לחדר מיון.

4. מכבי שלי – הביטוח המשלים הטוב בישראל

מי שבוחר לעשות את הביטוח הבריאותי הרחב ביותר שמציעים במכבי נהנה מסל שירותים שקשה להתחרות עם היתרונות הרבים שלו. בנוסף, הוא מאפשר חיסכון כספי ממשי למגוון רחב של הוצאות יומיומית כאשר מנצלים את השירותים שהוא מציע. איך זה קורה?

כל אלו הם רק חלק מההטבות שמקבלים החברים במכבי שלי. אפשר להבין מהרשימה הזו כמה כסף ניתן לחסוך אם מנצלים את סל ההטבות שהביטוח הזה מציע – חיסכון שהופך משמעותי עוד יותר כאשר מדובר במשפחות עם 2 ילדים ומעלה.

למעבר למכבי בתוך 3 דקות בחרו את קופת החולים הנוכחית שלכם >>

המידע שאספנו מעיד על כך שהשירותים של מכבי הם המתקדמים והנרחבים ביותר מבין קופות החולים בישראל. אך לא כל הישראלים יודעים שכיום, קל מאוד לעבור בין קופות. אולי הם זוכרים איך פעם, היו נדרשים טפסים, חתימות ולא מעט התרוצצות להשלמת המעבר. 

ריכזנו כמה שאלות נפוצות שיוכלו לעזור לכם בהחלטה:

איך עובד המעבר?
כל מה שצריך הוא להשאיר פרטים ואנחנו ניצור עמכם קשר, תהליך המעבר הוא פשוט מאוד. 

האם חייבים להעביר את כל המשפחה?
לא חייבים, אבל זה בהחלט מהלך חכם יותר כלכלית ויותר נוח. ישנן תקרות של חיובים שניתן לגבות ממשפחה אחת, ולכן כאשר המשפחה יחד באותה קופה לא יהיו חיובים מעבר לתקרה זו וניתן לחסוך כסף.

איך הרופאים יכירו את ההיסטוריה הרפואית שלי?
הקופה הקודמת שלכם חייבת להעביר את ההיסטוריה הרפואית שלכם אם תרצו בכך. אתם תעבירו אותה לרופא החדש שלכם וכך הכל יישמר בתיק.

האם אפשר לקבוע תורים דרך הנייד?
כמובן. יש לנו מגוון רחב של שירותים שניתנים דרך האינטרנט מהנייד או המחשב. אפשר לקבוע תורים, לקבל מרשמים, להתייעץ עם רופאים ועוד המון אפשרויות – הכל בלחיצת כפתור.

לקבלת הצעה למעבר למכבי שירותי בריאות - בחרו את קופת החולים שלכם >>


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"