בריאות ולייף סטייל

המאסטר ממודיעין דניאל ישועה: "החלקת שיער איכותית לא חייבת לעלות 1,000 ש"ח"

מעצב השיער דניאל ישועה, מגוונים מרכז ההחלקות דניאל, הפך כבר למאסטר בעולם החלקות השיער ומגיעות אליו למספרה שבמודיעין, לקוחות אפילו מרמת הגולן שבצפון ועד דימונה שבדרום. בדקנו איתו על מה חשוב להקפיד לפני שמחליטים לבצע החלקה ואיך נדע שהשיער לא ייהרס ושהתוצאה תהיה מושלמת. "אפשר ליהנות מהחלקה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר גם ב-600 ש"ח"

להחלקות שיער יש ביקוש עצום בישראל, הודות לאופי המרדני המאפיין את השיער שלנו והחום והלחות שלא תורמים לפריזורה. אז כמעט כולנו רוצות שיער גולש שנוכל לפזר בטבעיות מבלי להשקיע שעות בפאנים מייגעים וכדי שנוכל ללכת בספונטניות לים ולבריכה בלי לדאוג איך השיער שלנו ייראה לאחר טבילה במים.

אבל, עם הביקוש האדיר והמחירים הגבוהים, הפך שוק ההחלקות לפרוץ מאוד. יש המון ספרים שמנסים לעגל פינות ולבצע החלקות לא מקצועיות עם חומרים שעלולים לגרום לקרחות או חלילה לאלרגיות ומחלות עור.

"אין ספק שהחלקת שיער פותרת לנו הרבה כאב ראש תרתי משמע", אומר בחיוך מעצב השיער ומומחה ההחלקות דניאל ישועה. "אבל אם מבצעים החלקת שיער לא מקצועית עם חומרים לא מוכרים, יש סכנה ממשית לבריאות ורוב הסיכויים שהתוצאה תהיה רחוקה מאוד מהרצוי", הוא אומר.

עושה בעצמו את כל השלבים

לישועה, ניסיון מאלפי לקוחות מרוצות שמגיעות למספרה שלו במודיעין מכל קצוות הארץ לביצוע החלקות כמו גם תספורות, צבע וגוונים. "אני בתחום כבר יותר מ-35 שנה ותמיד הקפדתי לעבור הכשרות אצל המעצבים הטובים בעולם כדי לספק ללקוחות שלי את הכי טוב שיש. בתחום ההחלקות שמי כבר הולך לפניי, וזה בעיקר הודות להקפדה שלי על הפרטים הקטנים במחיר שווה לכל כיס", מסביר ישועה.

"ברוב המספרות תראי סטז'ר מבצע חלק מהתהליכים המורכבים של ההחלקה ואצלי זה לא יכול לקרות. אני אחראי על כל השלבים ועושה אותם בעצמי על כל לקוחה שמגיעה – מא' ועד ת'".

"השיער חלק ב-100%"

"אין מבחינתי קיצורי דרך", אומר ישועה. "אני פרפקציוניסט באופי שלי ועד שהלקוחה לא מרוצה וכל שערה לא יושבת במקום אני לא נח. אנחנו פתוחים מהבוקר ועד 19:00 בערב וכל לקוחה מגיעה רק עם תור מוזמן מראש וככה אני יכול להקדיש לכל אחת את תשומת הלב המלאה".

ישועה מקפיד להשתמש רק בחומרים איכותיים תוצרת ארה"ב, המאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי ובאישור משרד הבריאות הישראלי ובהחלקה אורגנית שמבוססת על חלבונים, קרטין וקולגן – כך שהיא מאפשרת לשמור על השיער ולטפח אותו במקביל ליישור שלו. "אחרי הטיפול אין צורך בכלל בפן, השיער חלק ב-100%", הוא מסביר.

רוצות להחליק את השיער?
השאירו פרטים ודניאל ישועה ייצור איתכן קשר:

העלות: החל מ-600 ש"ח

אך למרות ההקפדה הקפדנית של ישועה וההתעקשות שלו לעשות את כל התהליך בעצמו, עלות ההחלקות אצלו מתחילות בסכום שנדיר למצוא בתחום – החל מ-600 שקל. "רוב הספרים ברמת הניסיון שלי לוקחים לפחות 1,000 שקל להחלקה, אבל אני החלטתי להשאיר את המחיר כמו בהתחלה ולשמחתי, אני זוכה ללקוחות מסורות שמגיעות אליי שוב ושוב כדי לחדש את ההחלקה – זו ההוכחה הכי טובה מבחינתי לשביעות הרצון שלהן. הלקוחות שלי גם מקבלות ערכה הכוללת שמפו, מסיכה וסרום איכותיים במיוחד במחיר סמלי".

וכאמור, למרות שהמספרה של ישועה ממוקמת במודיעין, לקוחות מגיעות אליו גם ממרחק רב: "עברתי הרבה החלקות לא מוצלחות עד שהגעתי לדניאל", מספרת גל אזולאי עינת שמגיעה מרמת הגולן. "שמעתי המלצות והחלטתי ששווה לי פעם בכמה חודשים לעשות את הנסיעה הזו. התוצאה היתה מטורפת מבחינתי – לא האמנתי שיהיה לי שיער כזה". גם לירון דהן, שמגיעה מאלפי מנשה מספרת: "זו כבר פעם חמישית שאני מגיעה לדניאל. אני הכי מרוצה בעולם, תוצאות מדהימות ותספורות מעולות".

חצי שנת אחריות על התוצאה

בנוסף, מציע ישועה חצי שנת אחריות על ההחלקה לכל הלקוחות שלו – אלמנט נדיר בשוק ההחלקות, שמבטיח תוצאה מושלמת ושביעות רצון. "אני בטוח מאוד בעבודה שלי ולכן אין לי בעיה להציע אחריות עליה. אם מישהי חלילה לא מרוצה היא יכולה להגיע ואני אטפל בה עד שתהיה מרוצה מהתוצאה".

"אני יודע שהרבה שמעו סיפורי זוועות על החלקות וחוששות מהתהליך, אבל אני אומר לכל מי שרוצה שיער גולש בלי מאמץ שזה אפשרי ובקלות. אני מקפיד על תהליך מדויק שכולל בדיקה של החום של המחליק לאורך כל השיער, משתמש רק בחומרים איכותיים וכמובן, מתאים את סוג ההחלקה לסוג השיער. כשמגיעים למעצב שיער עם שם וניסיון של אלפי החלקות, אפשר להיות רגועות. מדובר על יום של פינוק במספרה נעימה והתחייבות לתוצאה שהיא לא פחות ממושלמת", הוא מסכם.

רוצות להחליק את השיער?
השאירו פרטים ודניאל ישועה ייצור איתכן קשר:

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"