"כך הצלחתי להצית מחדש את התשוקה המינית באמצעות פתרון טבעי"

י.כ, גבר בן 46 מנתניה, התמודד עם תופעה נפוצה בקרב גברים רבים, ובפרט גברים שמגיעים לגיל 40 – תופעה של ירידה בחשק המיני. הוא לא הצליח לתפקד כמו בעבר, והרגיש שהוא מאכזב את אשתו ואת עצמו. הוא ביקש להחזיר את המיניות לתוך הזוגיות ולהצית מחדש את האש שהייתה בה בהתחלה – וכבתה עם הזמן. זה הסיפור שלו:

"בתור גבר, זה בהחלט לא נעים לחוות תופעות כמו נסיגה בחשק המיני וירידה בביצועים. זה עוד יותר לא נעים לנסות לדבר על זה עם חברים או אפילו עם רופאים. זה לא מקובל. אז לא שיתפתי אף אחד, והתמודדתי עם זה לבד. הרגשתי ירידה בביטחון עצמי, בתחושת הגבריות ובתחושת המסוגלות". 

"זה לא בא ביום אחד ולא הופיע כרעם ביום בהיר. עבורי זה היה תהליך הדרגתי, תהליך שהתפרס על פני מספר שנים. זה התחיל מירידה קלה בחשק המיני, והתעצם, עד שלילה אחד נפל האסימון שיש כאן עניין שצריך לפתור. כשלא הצלחתי לתפקד כלל, נדלקה אצלי נורת אזהרה, ואמרתי – די". 

"אז התחלתי לחפש על זה מידע ברשת. לשמחתי הבנתי שמדובר בסוגיה נפוצה מאוד בקרב גברים, ובפרט גברים בגיל המעבר – שחווים ירידה ברמת הטסטוסטרון. לרוב זה מתחיל בגיל 40 פלוס,  אבל אצל גברים רבים זה מופיע גם לפני. עצם הידיעה שאני לא לבד בהחלט השרתה עליי רוגע ושיפרה את התחושה הכללית שלי".

"רציתי פתרון אבל לא רציתי תופעות לוואי"

"לאחר שהבנתי שמדובר בעניין נפוץ למדי, התחלתי לחפש פתרון אמיתי לסוגיה. לא רציתי להתפשר על איכות החיים שלי, על איכות חיי המין שלי, על ההנאה שלי ועל הסיפוק שלי ושל אשתי. לא רציתי שהסוגיה הזאת תפגע במערכת היחסים שלנו ותוציא ממנה את התשוקה. רציתי להחזיר את היחסים שלנו למה שהם היו בעבר, כשרק הכרנו. לא ידעתי אם זה אפשרי – אבל בהחלט קיוויתי". 

"קראתי שישנן מספר אפשרויות לטיפול בירידה בחשק המיני וירידה בביצועים ובתפקוד המיני. החלטתי שאני לא רוצה לקחת כדורים כימיים, מהם אני משתדל להימנע באופן כללי, וזאת מ-2 סיבות עיקריות: 1. תופעות הלוואי שהם יכולים לעורר ו-2. בעיה רפואית אחרת איתה אני מתמודד ולא תשתלב טוב עם כדורים שכאלו". 

"אחרי מחקר שהצלחתי לעשות בעצמי באמצעות קריאת חומרים והתייעצות – החלטתי לבחור באופציה טבעית, שתפתור את הבעיה – אך לא תגרור תופעות לוואי. התופעה היחידה שרציתי הייתה לחזור בחזרה בזמן, לתחילת הזוגיות שלנו, ולאופן שבו תפקדתי באותה התקופה".

"כך הצלחתי להצית מחדש את הזוגיות – ולהציל אותה"

הצבתי לעצמי מספר פרמטרים חשובים מאוד לבחירה של הפתרון שבו אשתמש:

  1. שיהיה טבעי לחלוטין
  2. שלא יעורר תופעות לוואי
  3. שיהיה מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות 
  4. וכמובן – עם תוצאות מוכחות. אני לא שפן ניסיונות.

המחקר העלה אופציה אחת עיקרית – כמוסות של גברא אנרג'י. בגלל שמדובר בפתרון טבעי, הייתי קצת סקפטי לגבי היעילות שלו, אבל לשמחתי הופתעתי לטובה. ממש לטובה. אט-אט השגתי את מה שרציתי – חזרתי לתפקד כמו פעם, חזרתי ליהנות מיחסי מין, חזרתי להיות מסופק ולספק גם את אשתי. חזר לי הביטחון, והדבר הכי חשוב היה שהצלחתי לייצר קרבה מחודשת לבת הזוג שלי. למעשה זה אפילו מעבר לכך – הפתרון הצית בזוגיות משהו שמעולם לא היה בה, וגם לא חשבתי שיכול להיות. לפעמים כיף להתבדות. 

אחד היתרונות הבולטים הוא העובדה שבניגוד למרבית התרופות הכימיות, בפתרון של גברא אין צורך לקחת כדור לפני שרוצים לקיים יחסי מין. השינוי הוא תמידי והוא כזה שהופך את חיי המין שלך לספונטניים ולא למשהו שצריך לתכנן ולחשב מראש.

עוד כמה דברים שצריך לדעת על גברא אנרג'י מבית טבע דיירקט:

במידה ואתם חושבים שהכמוסות של גברא אנרג'י יכולות להתאים לכם – אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית דיסקרטית וללא עלות.

🧡 השאירו לנו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"