בריאות ולייף סטייל

"38% מהלקוחות שעושים אצלנו מדרסים הם לקוחות בריאים"

ההליכה איתם נוחה כמו ללכת על ענן והם מסייעים למנוע נזק עתידי וכאבי גוף מייסרים- המדרסים הייחודיים של Better Balance מהווים פתרון רפואי גם לאנשים בריאים המעוניינים להימנע מכאבים כרוניים בעתיד. "מדובר במוצר שיכול לשדרג את איכות החיים של כל אדם. אין צורך להגיע למצב של סבל או של נזקים בריאותיים לגוף".

מרבית האנשים סבורים כי מדרסים נועדו רק לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות שונות בכף הרגל או מכאבים. אבל מסתבר כי התאמה של מדרסים לכף הרגל הייחודית שלנו יכולה לשפר את איכות החיים- גם למי שבטוח שאין לו כל צורך בהם.

"כאשר חברת נעליים מייצרת נעל היא משתמשת ברפידה גנרית ממוצעת ומוכרת את הנעל כפי שהיא לכולם, למרות שלכל אדם מבנה כף רגל ייחודי ושונה מהאחר", אומר מתן גולן, הבעלים של חברת Better Balance. "לכן זה לא הגיוני לחשוב שלכולנו תתאים אותה רפידה. התאמה אישית של מדרסים המבוססת על נתוני סריקה של כף הרגל יכולה להפוך כל נעל שקנינו לנעל אורתופדית, מותאמת לכף הרגל שלנו, בין אם היא רחבה, צרה, סובלת ממנח לא מאוזן או מעומס באזור ספציפי".

"פתאום כל נעל מותאמת באופן מושלם"

מתן הקים את BETTER BALANCE לאחר שחווה בעצמו פציעה שהובילה אותו לסיבוכים רפואיים, ולקחה אותו למסע חיפוש אחר מענה אורתופדי שיסייע לכאבים. במסגרת אותו מסע- נחשף לאנשים הסובלים מדי יום מכאבים הקשורים בעמידה והליכה. הוא למד טכנאות מדרסים והתמקצע במשך שנים בחברות המובילות בתחום בישראל. בחברת BETTER BALANCE מייצרים מדרסים ממספר שכבות, המורכבים משילוב של תרכובות בלעדיות. קיימים מספר תתי דגמים, כך שכל דגם מתאים לכאב ו/או לבעיה ספציפית. 

"הצלחנו לייצר מדרסים ביו-דינמיים מדויקים המהווים את הבשורה האחרונה בתחום", מסביר גולן. "המדרסים מותאמים לכל לקוח באופן אישי על ידי סריקה ממוחשבת של כף הרגל ולאחר מכן מעקב שבודק שאכן המדרסים תואמים את כל הצרכים של הלקוח. מי שמתחיל ללכת עם המדרסים שלנו חווה שינוי משמעותי באיכות החיים. פתאום כל נעל מותאמת לו באופן מושלם והוא מרגיש שהוא הולך יציב יותר, בקלילות ובלי כאבים".

"שומרים על הבריאות ומונעים נזקים"

ב-BETTER BALANCE רואים בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים שמגיעים אליהם מבלי שהופנו על ידי אורתופד ומבלי שסבלו משום כאבים חריגים. "מגיע אלינו ציבור של אנשים שרגילים לעמוד שעות ממושכות על רגליים או חשים כבדות, עומס ותשישות- ופשוט רוצים לשפר את איכות החיים שלהם. הם רוצים להרגיש שיש להם תמיכה מקסימלית לכף הרגל ושההליכה והעמידה שלהם נעשית באופן שלא יפגע בברכיים שלהם במהלך החיים".

"הלקוחות שלנו שעוסקים בספורט באופן מקצועי וגם לא מקצועי, מספרים שחווית האימון שלהם מרגישה אחרת לגמרי בזכות המדרסים שלנו- הם יכולים לרוץ יותר בקלילות, להעמיס יותר משקל על הגוף, מתעייפים פחות ומתמידים יותר. לקוחות אשר רגילים לעמוד הרבה זמן על הרגליים במשך היום, כמו מורים למשל, מספרים לנו על הקלה משמעותית בעומס ובכאבים ומתארים הרגשה כללית טובה יותר".

מעוניינים לתאם פגישה ללא עלות ב-BETTER BALANCE? - לחצו כאן והשאירו פרטים >>

"בנוסף, יש היום המון ילדים ונערים שמגיעים כדי להקדים תרופה למכה ולהפוך את הנעליים שהם נועלים לנעליים שמתאימות לצרכים שלהם", אומר מתן. "ילדים הם פעילים מאוד, וכפות הרגליים שלהם רגישות לעומסים. הנזק יכול להגיע שנים רבות אחרי. בגלל שכף הרגל שלהם גדלה בקצב מהיר, אנחנו מעניקים לילדים ולחיילים הנחה של בין 30 ל-50 אחוזים על המדרסים".

בדיקה ללא עלות

בניגוד למרבית המדרסים הנמכרים בשוק, המחזיקים מקסימום 3 שנים, המדרסים של בטר באלאנס שומרים על איכותם 5 שנים – שנתיים נוספות שמאפשרות חיסכון משמעותי של כסף וזמן. "אנחנו לא משתמשים בחומרים פשוטים שאורך החיים שלהם קצר יותר אלא רק בחומרים אמריקאיים שמצליחים לעבור את בקרת האיכות הקפדנית ביותר.

"חשוב לנו שאנשים יבינו שמדובר במוצר שיכול לשדרג את איכות החיים של כל אדם. אין צורך להגיע למצב של סבל או של נזקים לגוף. אפשר להקדים תרופה למכה ולקבל מדרסים מותאמים אישית באיכות גבוהה, שיהפכו כמעט כל נעל סגורה לנוחה ובריאה לגוף.

"אנו מודעים גם לכך שגוף האדם משתנה כל הזמן מבלי שנשים לב, ולכן אנו מציעים ללא עלות נוספת בדיקת התאמה אישית חוזרת בכל חצי שנה, על מנת לוודא שהמדרס עדיין עונה על כל הצרכים. הבדיקה הראשונית נעשית על ידי טכנאי מדרסים בעל ידע רפואי נרחב באחת מהקליניקות הרפואיות שלנו הפרוסות ברחבי הארץ, ומתבצעת ללא עלות. לאחר הבנת הצרכים אנחנו פונים לייצור המדרס הספציפי במקום והלקוחות שלנו יוצאים בתחושה שעשו משהו טוב בשביל הבריאות שלהם", מסכם גולן.

מעוניינים להגיע לבדיקה ללא כל עלות? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"