השקעות

כמה עולה קרקע מופשרת ומיועדת למגורים בקרית ביאליק?

משקיעים סולידיים שמחפשים רמה גבוהה של ביטחון, מעדיפים השקעה בקרקע שכבר הופשרה ונמצאת בתוכניות מתקדמות – כמו במקרה של השכונה החדשה בקריית ביאליק, שם אפשר לרכוש זכות לדירה ב-379 אלף שקל בלבד

לפני ארבע שנים אושרה התוכנית להקים בחלק המזרחי של קריית ביאליק, המבוקשת מבין הקריות, שכונה חדשה. הקרקעות המיועדות לשכונה כבר אושרו והופשרו ונמכרות כעת במחיר של 379 אלף שקל בלבד, עם צפי לרווח של בין רבע לחצי מיליון שקל.

בשכונה יקומו בתי מגורים לצד שטחי מסחר ושטחים ציבוריים פתוחים כשהקרקע כאמור כבר הופשרה, ואפילו שינתה את ייעודה למגורים – צעדים חשובים ומשמעותיים לקראת הבנייה ומימוש הרווח.

גודל הקרקע המשווקת הוא ביחידות של 200 מ"ר, שכל אחת מהן מקנה זכות ליחידת מגורים אחת. גודל הדירה הממוצעת הוא 120 מ"ר, בתוספת ממד של 9-12 מ"ר, מרפסת של 8 מ"ר, מחסן וכן שתי חניות.

מחירי הקרקע נמוכים ביחס לפוטנציאל

בחברה המשווקת את הקרקע מסבירים, כי התוכנית להקמת השכונה נמצאת בסטטוס תכנוני מתקדם, לאחר שכבר אושרה בוועדות הרלוונטיות וכאמור, ייעוד הקרקעות שונה מחקלאיות למגורים. עם זאת, מאחר שתהליך האיחוד והחלוקה (פרצלציה) עדיין נמצא בעבודה, מחירי הקרקע עדיין נמוכים ביחס לפוטנציאל העתידי שלהם.

"כשבוחנים אילו השקעות אפשר לעשות עם הון עצמי נמוך יחסית, אי אפשר למצוא בישראל עוד עסקה כזו. יש כאן שילוב של קרקע במצב סטטוטורי מתקדם ומחיר אטרקטיבי של פחות מ-400 אלף שקל – כך שמדובר על עסקה עם היתכנות גבוהה מאוד", אומרים בחברה ומוסיפים כי "בשוק של הבטחות גרנדיוזיות לרווחי ענק על השקעות מינימליות, אנחנו מציעים עסקה שבה אתם יודעים בדיוק מה אתם קונים ומה הרווח הצפוי"

הליך הרכישה כולו מלווה בידי משרד עורכי דין מוביל בתחום, המייצג הסכם שיתוף של 200 יחידות דיור במתחם. לפי הערכות, עם קבלת האישורים הסופיים ותחילת הבנייה, ייהנו המשקיעים מרווח של כרבע מיליון שקל. מי שיישאר עד לסיום הבנייה, ייהנה מרווח מוערך של חצי מיליון משום שמחיר הדירות צפוי לעמוד על 1.75 מיליון שקל.

מתעניינים ברכישת קרקע בקריית ביאליק? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"