בריאות ולייף סטייל

לקוחות כללית זכאים להנחה משמעותית באחד ממכוני הפיזיותרפיה המובילים בישראל

אביחי סורוקה ותמיר חן, הבעלים של מכון הפיזיותרפיה התל אביבי 'טארגט פיזיותרפיה' הפכו בשנים האחרונות לאלו שמצילים ספורטאים מכאבים ופציעות. אך בימים שבהם כמעט כולנו עוסקים בספורט או סובלים מכאבי גב וצוואר, הם מציעים סל שירותים הוליסטי שמאבחן ומטפל בקהל הרחב בהצלחה ובמהירות – עם זמינות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. בנוסף – חברי קופת חולים כללית מקבלים סבסוד משמעותי על הטיפולים – עד 95 ש"ח הנחה במחיר הטיפול בחסות הקופה.

א', בת 52 מתל אביב, עושה פילאטיס כבר שנים רבות וסבלה במשך חצי שנה מכאבי צוואר שהשליכו ללסת ולראש. היא הלכה לכמה רופאים וניסתה מגוון טיפולים בניסיון לפתור את הבעיה, אך כלום לא עבד. א' היתה במצב של לחץ בגלל כאבי הראש שלא פסקו וגם החלה לסבול מנדודי שינה.

"בפגישה עם א' ערכנו אבחון מקיף של הבעיה, והבנו מיד שהיא סובלת משריר צווארי שהיה תפוס ומגורה בגלל יציבה וישיבה לא נכונה", אומר אביחי סורוקה, דוקטורנט לפיזיותרפיה והבעלים של מכון טארגט. "שחררנו את השריר ונתנו לה כמה כלים פרקטיים והנחיות לגבי תיקון היציבה שלה וחידוד התרגילים שהיא עושה בפילאטיס, ובאופן מיידי העומס על השריר ירד.

"כבר בפגישה השנייה עם א' היא דיווחה על שיפור של 70% בתחושת הכאב והתחילה לישון טוב בלילות. זו המטרה שלנו בכל טיפול – לאתר את הבעיה ולהציע סל טיפולים ממוקד ויעיל שיעבוד כמה שיותר מהר להשגת המטרה הסופית שהגדרנו", מסביר סורוקה.

"ההמתנה לטיפול מתאים מחמירה את המצב"

היום יותר מתמיד, הספורט הפך לחלק בחיים של רובנו. הקורונה האיצה את המגמה ואין כמעט מי שלא מבין את חשיבות האימון הגופני, בין אם מדובר על הליכה 3 פעמים בשבוע או אימון אינטנסיבי ומקצועי מדי יום. אבל עם הספורט מגיעות גם פציעות, שיכולות לגרום לכאבים קשים ואפילו לגרום להפסקת האימונים. וגם עבור אלו שלא עוסקים בספורט כלל, אורח החיים הקדחתני שבו רובנו מבלים שעות ארוכות בישיבה, לא תורם לשרירים ויכול לגרום לכאבים כרוניים בעיקר בגב ובצוואר.

"אבחון נכון וטיפול מהיר יכול להוציא אנשים מכאבים שסבלו מהם שנים", אומר סורוקה. "הבעיה היא שלא כל מטפל יודע לעשות אבחון מקיף של הבעיה, ומסתמך ברוב המקרים, על ראייה מאוד נקודתית הקשורה לתחום ההתמחות שלו. לפעמים גם ההמתנה לתור לרופא מומחה או לטיפולים פיזיותרפיים דרך קופת החולים מייאשת ועלולה אף להחמיר את המצב ולייצר בעיה חדשה שלא תמיד קשורה למקור".

לקביעת פגישת אבחון ללא המתנה במכון טארגט – השאירו פרטים:

"חבילה שמחזירה לשגרה נטולת כאב"

כמענה לבעיה הזו, הקימו אביחי סורוקה ותמיר חן את טארגט, מכון לפיזיתרפיה בצפון תל אביב. לשניים היכרות של 12 שנה ונסיון עשיר בטיפול בנבחרות ספורט מקצועיות בארץ, כשסורוקה מלווה היום את נבחרת טניס הנשים הישראלית ואילו חן מלווה את נבחרת הגברים. יחד הם ליוו גם קבוצות כדורגל ויצרו חברות שהובילה לפתיחת המכון יחד.

"המכון שלנו נותן מענה לכל מי שסובל מכאבים שמכבידים עליו ומפריעים לשגרה ובעיקר למי שעוסק בספורט ולמקצוענים", אומר חן. "יש לנו ראייה שמשלימה אחת את השנייה והמכון משקף את זה מצוין. אנחנו מציעים סל כולל וראייה הוליסטית של המטופל, כך שהוא יקבל במקום אחד את החבילה שתחזיר אותו לשגרה נטולת כאב במהירות. הצוות שלנו הוא רב תחומי וכולל רופאים, פיזיותרפיסטים, תזונאית, מומחית לרצפת האגן, מאמני כושר, פילאטיס ומדקרים", הוא מסביר.

כמה טיפולים דרושים כדי לפתור את הבעיה?

"זה משתנה מאוד ממטופל למטופל. יש לנו ספורטאים מקצועיים שמטופלים פה על בסיס קבוע בגלל בעיות כרוניות ויש אנשים כמו א', שיספיקו לה 3-4 מפגשים כדי להשתחרר מהבעיה". אומר חן ומוסיף כי הדבר תלוי גם במוטיבציה של המטופל, בשיתוף הפעולה שלו, ברמת הכאב, בזמן שיש לו ועוד גורמים שיכולים להשפיע על משך הטיפול. "וחשוב לנו לציין שחברי קופת חולים כללית מקבלים את הטיפולים האלה במחיר נגיש מאוד. בעלי ביטוחי בריאות פרטיים יכולים לקבל החזר מלא, תלוי בתנאי הפוליסה כמובן".

אבחון מקיף שמוצא את המקור לבעיה ומטפל בו

המכון של סורוקה וחן צבר תאוצה ומגיעים אליו ספורטאים מכל אזור המרכז, כמו גם הרבה סלבריטאים ששמעו על המקצועיות והניסיון של השניים. "כל מי שמגיע אלינו בפעם הראשונה מקבל אבחון מקיף שמטרתו למצוא את מקור הבעיה ולראות שהיא אכן קשורה בבעיה אורתופדית או בשרירים ולא חלילה ממקור אחר", מסביר סורוקה. לאחר האבחון הראשוני אנחנו מגדירים את מטרת הטיפול ומציעים את סל הטיפולים המתאים ביותר.

לקביעת פגישת אבחון ללא המתנה במכון טארגט – השאירו פרטים:

"המטרה שלנו תמיד היא שהמטופל יחזור כמה שיותר מהר לאיכות חיים ללא כאבים ויחזור לעסוק בספורט. אם זה מישהו שרגיל לרוץ ולא יכול לעשות זאת בגלל פציעה בברך, נגדיר את החזרה לרוץ כמטרה, ואם זה הייטקיסט שסובל מטניס אלבו, נחזיר אותו לעבודה בלי כאבים וננסה גם לשלב ספורט ביומיום שלו", הוא מסביר.

"אנחנו מאוד מאמינים בספורט כחלק מהתרפיה", מוסיף חן. "כשמגיעים אלינו מטופלים שלא מעולם הספורט, תמיד נמליץ להם גם על שילוב של אימונים בהתאם ליכולות לשלהם כדי שהגוף יחזור למיטבו. הספורט שומר על השרירים ועל הגוף חיוניים והוא מבחינתנו מתכון לאורח חיים בריא. אנחנו באמת אוהבים וחיים את זה מדי יום – ומשתדלים להעביר את האהבה הזו גם למטופלים שלנו".

"מתאמים תור במהירות"

במכון מקפידים על זמינות וגמישות גבוהות מאוד ביחס למקומות אחרים. "אנחנו מבינים שמי שסובל לא יכול לחכות לטיפול, ולכן כמעט תמיד מצליחים לתאם תור בתוך כמה ימים מקסימום", מדגיש סורוקה. "הצוות שלנו גמיש וסופר מקצועי, כל אחד בתחומו, ויש לנו קשר הדוק עם טובי האורתופדים בארץ. כך אנחנו מוודאים שהטיפול שניתן הוא כזה שיחזיר את המטופל לשגרת אימונים ואיכות חיים ביעילות.

"חשוב לנו שמי שסובל מבעיה וכאב ולא מצליח לקבל עליה מענה יגיע אלינו לאבחון", אומרים השניים. "הניסיון שצברנו משנים של עבודה עם ספורטאים והידע המקצועי והתיאורטי שרכשנו בשנים של לימודים, מוכיחים את עצמם בשטח ומביאים לאבחון שעוזר לפתור את הבעיה בדרך המקיפה ביותר.

"הזמינות של צוות הוליסטי, שיודע לתת מענה גם ברפואה, גם בדיקור, גם בתזונה נכונה יותר למי שזקוק לכך, גם באימונים – הוא המקור להצלחה שלנו. פגישה אחת אצל אורתופד לא יכולה לפתור כאבי גב של שנים, אבל הנחיה נכונה, ראייה כוללת והמלצות, משנות חיים של אנשים מקצה לקצה ועוזרות להם לשמור על הבריאות לאורך זמן", הם מסכמים.

לקביעת פגישת אבחון ללא המתנה במכון טארגט – השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"