בריאות ולייף סטייל

"אני ממליצה לכל אימא שהבת שלה סובלת משיער פנים – להתחיל מוקדם את הטיפול ולחסוך שנים של מבוכה וחוסר ביטחון"

עדי בת 16.5 וורד (אמא של עדי) מספרות על טיפול הסרת שיער הפנים של יפה מקסימוב: "הטיפול שעשתה עדי הפך את שיער הפנים שלה לכמעט בלתי נראה. השערות שהיו פעם רואים מרחוק – היום לא רואים מקרוב. הטיפול לא כאב וללא גילוח כלל. אנחנו הכי מרוצות שיש"

ורד: "עדי סבלה במשך שנים משיער פנים. דיברנו על זה וידעתי שזה מפריע לה ופוגע לה מאוד בביטחון. ניסינו שעווה וזה היה על הפנים. כאב לעדי ברמות, היא הייתה בוכה מרוב כאבים. ההתעסקות הייתה לא נעימה ומלכלכת. חיפשנו פתרון אחר".

עדי: "סבלתי מאוד משיער הפנים. לא הייתי עושה קוקו בשיעורי ספורט, הייתי שמה את השיער על הפנים והולכת עם פזור כדי שלא יראו. מאוד התביישתי. מהשעווה ניסיתי להתחמק כמה שיכולתי".

ורד: "ניסיתי למצוא טיפול מתאים לעדי. קפצה לי מודעה של יפה מקסימוב באחת מהרשתות החברתיות, השארתי פרטים והגענו לפגישת ייעוץ. מההתחלה התרשמנו מהקליניקה המשופצת והאסתטית. הייעוץ היה מקצועי וקשוב אלינו. בגלל שביררתי בכמה מקומות נוספים בעבר, ידעתי בדיוק מה צריך לבדוק אצל עדי, את עובי השערה, הכמות, הצפיפות והסיבה לשיעור (גנטית, עדתית, הורמונלית), וראיתי שבאמת שואלים אותנו את כל השאלות הנכונות ובודקים מה שצריך. היו לי חששות, כמובן. חששתי שהטיפול לא יעבוד, וגם חששתי שהטיפול עצמו יכאיב לה".

"כל החששות ממש התבדו מהרגע שהתחלנו. עדי גילתה שהטיפול בכלל לא כואב לה. ברמה שהיא נהנית לבוא לקליניקה ולטפל בעצמה. לגבי התוצאות- הטיפול של עדי היה לשיער פנים הורמונלי. בגלל שהיא עדיין נערה השיער "עקשן". עם זאת, התוצאות הגיעו אחרי מעט מאוד זמן, אחרי כמה חודשים בודדים, כבר ראינו שיפור משמעותי. היום, שנתיים אחרי, עדי מגיעה רק פעם בחודש וחצי לטיפול 'חיזוק'".

"ההמלצה שלי לאימהות לנערות שסובלות משיער פנים- היא פשוט להתחיל כמה שיותר מוקדם, בלי לגלח ובלי שעווה. לא לפחד ולא לבזבז את הזמן. השיער לא ייעלם מעצמו וצריך לחשוב על טיפול נכון. יש לי אחיינית שכבר הצעתי לה את הטיפול אצל יפה מקסימוב, שלחתי גם חברות מהעבודה וחברות בכלל. החשש של הגיל ממש לא רלוונטי- הטיפול בטוח, נעים, ויש תוצאות. לגבי העלויות- הכי חשוב לי זה האושר של הילדה שלי, ואת זה אי אפשר למדוד. אני ממליצה בחום".

עדי: "כל יום אני אומרת תודה לאימא שמצאה לי את הפתרון לשיער פנים. זה באמת עוזר. עלה לי הביטחון, אני יכולה לאסוף את השיער. אמרתי גם לכל החברות שלי שיבואו."

מעוניינת בהסרת שיער פנים אצל יפה מקסימוב? לייעוץ ראשוני וטיפול הדגמה חינם השאירי פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"