השקעות

בלי לדאוג לשוכרים: 599 אלף שקל להשקעה בדירת סטודנטים בחיפה

ישראלים רבים שרואים את עליית המחירים המתמשכת רוצים להשתתף בחגיגה, אבל מתקשים לממן דירות במיליון שקלים ויותר. בלב חיפה הצעירה והמתחדשת, דירות המיועדות לסטודנטים, באבזור מלא, נמכרות ב-599 אלף שקל בלבד

שוק הנדל"ן הישראלי לא מפסיק לעלות, וככל שעליות המחירים נמשכות, ישראלים רבים מרגישים שהם איחרו לעלות על הרכבת. כשדירה ממוצעת במרכז כבר עולה מיליוני שקלים והשקעה דורשת הון עצמי גבוה מאוד, משקיעים רבים נאלצים לחפש אלטרנטיבות אחרות.

לא מעט מהם מגיעים לחיפה, שמציעה עדיין נכסים במחירים נמוכים ביחס למרכז, אבל נהנית מעלייה בפופולריות, בייחוד בכל הנוגע לאוכלוסיית הסטודנטים בה המונה קרוב ל-50 אלף איש.

דירות חדשות בבניין הסמוך למוסדות האקדמיים בחיפה, לרכבת ולמטרונית, משווקות ב-599 אלף שקל וצפויות ליהנות מביקוש תמידי מצד אוכלוסיית הסטודנטים בעיר, וכך לספק למשקיעים תשואה יציבה. בנוסף, צפויים מחירי הנדל"ן בעיר לעלות בעשרות אחוזים בשנים הקרובות.

חדר כושר, מכבסה וקפיטריה

הדירות נמצאות ברחוב נאמנים 31 בחיפה תחתית, בגבול המושבה הגרמנית, במרחק קצר מאוד מהים ובאחד האזורים התוססים בעיר. מדובר בבניין לשימור שעובר שיפוץ מהיסוד במטרה להתאים אותו לצרכי הסטודנטים. הבניין המחודש יכלול מתחם כושר, מכבסה, קפיטריה וגם כיתות לימוד בבניין, לצד 23 הדירות המיועדות בלעדית לסטודנטים.

הדירות הן בשטח של כ-35 מ"ר, ויימסרו כשהן מרוהטות, מאובזרות במפרט טכני גבוה וממוזגות, מה שצפוי להעלות את האטרקטיביות שלהן עבור קהל היעד. לדירות מרפסות הפונות לים או לגנים הבהאים.

בבניין 3 קומות מגורים, וקומה המוקדשת לרווחת הסטודנטים, שתכלול מתחם עבודה ללמידה משותפת, חדר כושר ומקום לערוך מפגשים קהילתיים. צפי האכלוס הוא בתוך כ-12 חודשים בלבד, וחברת ניהול צפויה לדאוג לאכלוס, תחזוקה, גביית שכר דירה וכן הלאה.

המיקום המועדף על הסטודנטים

כאמור, קהל היעד של הפרויקט הוא סטודנטים הלומדים באחד מ-25 המוסדות להשכלה גבוהה הפזורים בחיפה, וכוללים בין היתר את הטכניון, אוניברסיטת חיפה, מכללת אונו ומכללות נוספות, שחלקן במרחק הליכה מהפרויקט, ואחרות נמצאות במרחק נסיעה קצר, באמצעות תחנת המטרונית הצמודה למתחם והאוטובוסים העוברים בקרבתו.

רבים מאוד מהסטודנטים אינם תושבי האזור, אלא מגיעים מכל רחבי הארץ, ולכן מחפשים פתרון דיור, כשהם מעדיפים דירות חדשות ומאובזרות, קרובות למוסדות הלימוד ולאזורי הבילויים, כגון העיר התחתית ואזור הנמל. לכן, צפוי הפרויקט ליהנות מביקוש ער לדירות, כאשר כבר כיום הסטודנטים מציפים את שוק השכירות בעיר ומחפשים דירות מתאימות עבורם.

דוד תמם, יזם הפרויקט, מסביר כי "זה אזור שנהנה מביקוש מטורף מצד סטודנטים, שאוהבים להיות קרובים לפקולטה אבל גם לאזור הבילויים של העיר. המחיר הנמוך והצפי לעליית מחירים מהירה, משתלבים לכדי הזדמנות יוצאת דופן להשתתף בחגיגה הנדל"נית של המשקיעים בישראל, בלי לקחת סיכון גבוה מדי".

מתעניינים ברכישת דירת סטודנטים בחיפה? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"