בריאות ולייף סטייל

כל הסיבות לעבור לכיסא גלגלים חשמלי קל משקל

מי שמתקשה בתנועה יודע שכל משימה קטנה הופכת לאתגר וכרוכה בקושי. התאמה של כיסא גלגלים חשמלי קל משקל יכולה לפתור את הבעיה ולהפוך את ההתניידות לקלה ונוחה בכל מקום בבית ובחוץ, בלי הפעלת כוח ובלי תלות במישהו אחר

עבור אנשים המתקשים בתנועה בגלל בעיות רפואיות או יושבים בכיסאות גלגלים באופן קבוע, יש פתרון חשמלי קל משקל שיכול להפוך את ההתניידות לפשוטה וקלה הרבה יותר. בניגוד לכיסאות גלגלים סטנדרטיים, כיסאות חשמליים קלי משקל מאפשרים ניידות ושליטה עמצאית, ללא הפעלת כוח או תלות במישהו אחר.

בנוסף, כאשר הכיסא הוא גם חשמלי וגם קל משקל, הוא מאפשר תמרון קליל ונוח במרחב וניתן לקיפול מהיר וקומפקטי. כיסאות אלו מגיעים במגוון דגמים ומתאימים גם לאנשים כבדי משקל.

"עבור מי שמתקשה בהליכה או עמידה ממושכת וגם עבור נכים, ישנה חשיבות גבוהה מאוד למציאת פתרון נוח שיאפשר התניידות קלה ונוחה במרחב", אומר עמיר ברקוביץ', המנהל הטכני של חברת "העיקר הבריאות", העוסקת במוצרי שיקום וניידות. "פתרון אידיאלי יכול להיות כיסא גלגלים ממונע קל משקל, שנותן מענה בלי צורך להתפשר. הוא מאוד מקל על מי שזקוקים לעזרה בניידות וגם למטפלים שלהם שיכולים לתמרן איתו ולעבור ממקום למקום בקלות. הכיסאות הקלים יכולים ממש להשפיע על איכות החיים ולשפר אותם".

יותר כוח מכל כיסא אחר בקטגוריה

"אחד המוצרים המבוקשים ביותר שלנו הוא הכיסא החשמלי של JBH", אומר ברקוביץ', "היתרון שלו הוא בגלגלים האחוריים הגדולים שמאפשרים עבירות גבוהה יחסית גם במקומות קשים לתנועה. בנוסף, הכיסא בעל אישור הטסה לחו"ל והמשקל הקל שלו מאפשר העמסה ברכב פרטי או במונית ללא צורך במעלונים או מתקני הרמה".

לדבריו, "הכיסא של JBH חזק ועמיד לאורך שנים והוא בעל 2 מנועים של 250 ואט כל אחד, כך שיש לו יותר כוח מכל כיסא אחר בקטגוריה של הכיסאות הקלים. בנוסף, הסוללות ניתנות להוצאה ונשיאה בנפרד כך שניתן גם להטעינן בנפרד ללא צורך לקחת את הכסא אם אין מקום בחדר".

מחיר כיסא הגלגלים החשמלי של JBH  הינו  – 6 תשלומים של 1575 ₪  סה"כ 9,450 ₪ וכולל משלוח חינם. 

 
לרכישת המכשיר ולפרטים נוספים >>​


ומה לגבי בטיחות הכיסא?

"כל כיסא מותאם לצורך של המטופל בלי להתפשר על הבטיחות שהיא מעל הכל. אנחנו מתאימים את הכיסא למשקל של האדם, יש כיסאות שמותאמים במיוחד לכבדי משקל, מתאימים ליכולת התמרון הנדרשת ועוד. בנוסף, יש לכסאות מעצורים חכמים שעושים שימוש בטכנולוגיה אלקטרומגנטית.

"אסור לקנות כיסא בלי לבדוק אותו אישית"

לדברי ברקוביץ’, כיום קיים בשוק אבזרי הניידות מגוון גדול מאוד של כיסאות גלגלים חשמליים קלים. "מצד אחד, המבחר הזה מאפשר לכל אחד למצוא בדיוק את הכיסא שמתאים לו לפי פרמטרים כמו נוחות, קלות משקל ותוספים ייעודיים לבעיות שונות. אבל מצד אחר, זה רק מדגיש את החשיבות של התאמה אישית מלאה עבור כל אחד.

"ההמלצה שלנו ברורה: לא בוחרים כיסא בשלט רחוק. חשוב לראות את הכיסאות בעיניים ולהתנסות באופן אישי בכל כיסא ששוקלים לקנות. רק כך אפשר להבין אם הוא נוח לישיבה, אם המלווה העיקרי יכול לתמרן אותו בקלות, ואם אפשר להוסיף לו עזרים שונים לפי הצורך. ברקוביץ' מוסיף כי "ניתן להגיע לחנות או להזמין נציג שלנו להדגמה אישית בבית הלקוח".
עלות כיסא הגלגלים החשמלי של JBH  הינו  – 6 תשלומים של 1575 ₪  סה"כ 9,450 ₪ וכולל משלוח חינם.  

"אם המוצר הדרוש לא נמצא בארץ – נייבא אותו"

חברת "העיקר הבריאות", שהוקמה ב-2017, משווקת כיום יותר מ-3,000 מוצרים שונים בתחום פתרונות ניידות, שיקום, אביזרים ומוצרים רפואיים ועוד. "הגישה שלנו לא מתחילה במוצר, אלא בלקוח", מסביר ברקוביץ’. "הצעד הראשון הוא להבין מה בדיוק הוא צריך ואיך אפשר לעזור לו לשפר את מצבו ולשמור על שגרה ככל האפשר. רק אז אנחנו בונים סל פתרונות שמותאם אישית לצרכים שלו.

"כבר בתחילת התהליך, כל לקוח מקבל נציג שירות אישי שמכיר אותו ולומד ביחד איתו מה הוא צריך ומה חשוב לו. זה עוזר לנו למצוא בדיוק את המוצר שאותו אדם צריך, ובמידת הצורך, אם הוא לא נמצא בישראל, נייבא אותו מחו"ל. כך הלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים שהם מקבלים פתרונות שיעבדו עבורם, ושאם תתעורר בעיה, נטפל בה מיד", הוא מסכם.

מתעניינים ברכישת כיסא גלגלים קל משקל? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"