השקעות

רבע דונם בגבעת עדה היוקרתית והמבוקשת – במחיר נמוך של 109 אלף ש"ח בלבד

גבעת עדה הפכה ממושבה חקלאית ללהיט נדל"ני עם ביקוש אדיר למגורים. תמורת 109 אלף שקל אפשר עכשיו לרכוש חלקה מגודרת של רבע דונם צמוד ליישוב. "מי שיקנה כאן קרקע, יבטיח את העתיד הכלכלי של הילדים שלו"

במרחק 45 דקות נסיעה מגוש דן, למרגלות רכס הרי הכרמל הירוקים כל עונות השנה, נמצאים כמה מהיישובים המבוקשים ביותר בישראל, כשאחד מהם הוא גבעת עדה. המושבה החקלאית שהוקמה ב-1903 ונקראה על שם רעייתו של הברון רוטשילד, עדיין כוללת כמה משקים חקלאיים, אבל גם הרבה בתים יוקרתיים, בהם מתגוררת אוכלוסייה אמידה בדומה למושבים ולקיבוצים הסמוכים. 

בעוד שביישובים יוקרתיים רבים, אין היצע של קרקעות זמינות לרכישה, בגבעת עדה המצב שונה. צמוד ליישוב, משווקות עכשיו חלקות חקלאיות מגודרות בשטח של רבע דונם כל אחת, במחיר נמוך של 109 אלף שקל. כך, בעוד שמחירי בתים ביישוב חצו כבר לפני שנים את רף ה-2.5 מיליון שקל, הודות לביקוש הגובר למגורים בסביבה ירוקה ואיכותית, ניתן להניח שקרקעות באותו אזור יהיו שוות הרבה מאוד כסף בעתיד.

צעד משמעותי לעתיד הכלכלי

בחברת MSN נדל"ן, המשווקת את הקרקעות בגבעת עדה, מסבירים כי "לא מדובר רק ברכישה של רבע דונם שטח, אלא בצעד משמעותי עבור העתיד הכלכלי של המשפחה. כולם מכירים את הסיפור של הסבא שרכש קרקע בגרושים לפני עשורים, והיום הילדים והנכדים שלו מסודרים כלכלית, בזכות ההשקעה ההיא.

"מחירי הנכסים בגבעת עדה וסביבתה נמצאים במגמה של עלייה מתמדת. אפשר לומר שרכישת קרקע באזור היא תוכנית חיסכון לילדים, אלא שבמקום לשים את הכסף בבנק, שם הוא בקושי צובר ריבית, משקיעים אותו בפונציאל לנדלן יוקרתי מאוד. ובכלל, אם בוחרים להשקיע בקרקעות, אז כדאי שזה יהיה באזור מבוקש וצומח כמו גבעת עדה".

מתעניינים בקרקע בגבעת עדה? השאירו פרטים כאן >>

"בקרוב המחירים יעלו"

יתרון נוסף שיש לשים אליו לב בקרקעות המשווקות בגבעת עדה, הוא עובדת היותן קרקעות פרטיות. "בישראל, רק 7% מהקרקעות הן בבעלות פרטית לכן, ההשקעה הזו מהווה הזדמנות מיוחדת", אומרים בחברה ומוסיפים כי "מלאי הקרקעות אוזל במהירות בין היתר בגלל שהיא קרקע פרטית ובגלל המיקום הלוהט שלהן, צמוד לגבעת עדה המבוקשת. כולם מבינים שבקרוב, המחירים יתחילו לעלות". 

גבעת עדה אכן נהנית כיום מתנופת פיתוח ובנייה, כחלק מהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה. בשנים האחרונות הגיעו ליישוב תושבים חדשים רבים, שנהנים מהנוף הכפרי, ממערכת חינוך מצוינת ומהמיקום, קרוב לחיפה אך גם לא רחוק מתל אביב. כל המגמות הללו צפויות להפוך את הקרקעות באזור, כאמור, לנדירות במיוחד בשנים הקרובות, כך שייתכן שהתקופה הנוכחית היא הזדמנות מעניינת לשים יד על הקרקעות הללו.

"מתנה שאתם נותנים לילדים שלכם"

בחברה מסבירים כי בניגוד לעסקאות אחרות לרכישת קרקעות, בגבעת עדה מדובר בחלקות שכבר מגודרות ומחולקות בשטח. "לא מקבלים חתיכת נייר וזהו, אלא שטח אמיתי מגודר ותחום ששייך לכם כולל האפשרות לעשות בו שימוש חקלאי בינתיים ולהקים בוסתן עצי פרי פרטי או אפילו סתם לקפוץ לבקר בשטח בסופ"ש כל זמן שהוא לא זמין לבנייה מיידית", אומרים ב-MSN נדל"ן. 

"אנחנו רואים בזה מתנה שאתם נותנים לעצמכם או לילדים שלכם. משקיעים היום סכום נמוך מאוד, ובעוד שנים, תוכלו למכור אותה ברווח שלהערכתנו יגיע למאות אחוזים. כך, הילדים שלכם לא יצטרכו להביא 140 משכורות בשביל לקנות קורת גג משלהם. אתם תתנו להם נקודת פתיחה טובה יותר לחיים".

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מתעניינים בקרקע בגבעת עדה? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"