יפה מקסימוב מציגה: שיטה חדשנית ומרעננת לטיפול באקנה

שיטת טיפול חדשנית ומתקדמת מבית יפה מקסימוב מציעה תוכנית טיפולים מקיפה ודינאמית, המשקמת את העור באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומבלי לגעת בו כמעט בכלל. "אנחנו מתאימים את הטיפול לתגובתיות של העור ומשתמשים רק בטכנולוגיה הכי מתקדמת בתחום"

מי שסובלת מאקנה יודעת שמדובר על בעיה מורכבת שקשה מאוד למצוא לה פתרון מוצלח. בעבר נהוג היה ללכת לקוסמטיקאיות אחת לחודש, "לנקות" את הפנים מה"שחורים" ולקרצף אותן בתכשירים אגרסיביים שיגרמו לייבוש וקילוף של העור. 

יפה מקסימוב, אחת מכוהנות הביוטי והקוסמטיקה בישראל, מביאה בשורה אמיתית לסובלות מאקנה ואומרת: "חיטוט בעור וניקוז ראשים שחורים הן שיטות שצריכות להיעלם. החיטוט גרם להרבה נשים וגברים לסבול מצלקות קשות שמלוות אותם עד היום ושקשה מאוד לשקם אותן".

לדבריה, "הטכנולוגיות החדשניות שקיימות היום מאפשרות לנו לטפל על פני שטח העור מבחוץ, ולספק לו את כל מה שצריך למיגור של החיידקים שמייצרים את הדלקת והפצעים ובמקביל לדאוג להזנה שלו, החלקה וטיפוח".

לייעוץ חינם וללא התחייבות – לחצי כאן להשארת פרטים >>

טיפול חדשני באמצעים טכנולוגיים מתקדמים

מקסימוב, שהתפרסמה בזכות השיטה שפיתחה להסרת שיער פנים YMAX לא מפסיקה לחדש ולהביא שיטות פורצות דרך בתחומי טיפוח הפנים והיופי. לאחרונה השיקה את שיטת Y360 – גם היא תפסה תאוצה ונחשבת למובילה באבחון וטיפול הפנים בטכנולוגיות מתקדמות.  

כעת, מחדשת מקסימוב גם בתחום האקנה, שנחשב לקשה מאוד לטיפול ושהחידושים בו לא רבים. היא הקימה  שתי קליניקות ייעודיות בראשון לציון וברמת גן, המוקדשות לטיפול באקנה ובצלקות שלו וכוללות תחנות ועמדות טיפול שונות, לצד חדרי טיפול פרטיים לטיפולים עמוקים יותר. הייחודיות של השיטה היא הטיפול המתמשך שדואג להרגיע את העור כל הזמן ולעזור לו להחלים מחיידקי האקנה – כל זאת מבלי לחטט בו בכלל.

טיפול דינאמי המתאים לצורכי העור

מקסימוב מדגישה כי היתרון הגדול של השיטה הוא התאמה של הטיפול לתגובה האישית של העור. "זהו טיפול דינאמי-תגובתי שמאפשר לנו לעקוב מקרוב באופן תכוף אחר התגובה של העור לטיפול מדי שבוע. אקנה יכול להיות מאוד אגרסיבי, אבל עם יכולת התאוששות גבוהה, או לחלופין, יכול להיות יותר ממוקד אך שלא מגיב במהירות לכל טיפול, לכן המרכזים שלנו מאפשרים דינאמיות ואבחון מהיר מאוד עם טיפול המשכי. לאחר כחודש עד חודשיים – כשהמצב משתפר, אפשר לרווח את הטיפולים". 

מקסימוב מוסיפה כי המרכזים מצוידים בטכנולוגיה הכי חדישה בתחום ריפוי העור מאקנה, כשהרעיון המרכזי הוא לגרום לאיזון של הפרשת השומן בעור על ידי בלוטות החלב, ובמקביל לעבוד על טשטוש והעלמת הצלקות שהותירו הפצעים בעור עם הזמן. 

ערכה ביתית כלולה בחבילה להמשך טיפול יומיומי

אך חלק בלתי נפרד מחבילת הטיפול של מקסימוב הם התכשירים הטיפוליים שמקבלת כל אחת עם התחלת הטיפול. הערכה כוללת סבון פנים ייעודי, קרמים פעילים ליום וללילה ומסכה המותאמת באופן אישי לכל אחת לפי צורכי העור שלה. "כל המוצרים שלנו הותאמו במיוחד לטיפול בעור הסובל ממצבי אקנה שונים", מסבירה מקסימוב. "הם סופחים את השומנים בעור, מאזנים אותו וגורמים לכל השכבות הבעייתיות לצוף ולהתקלף מעל פני העור. זהו חלק בלתי נפרד מהצלחת הטיפול משום שהוא מתחזק באופן יומיומי את הטיפולים שאנחנו עושות אצלנו בקליניקות ולכן כל מי שמתחילה בטיפול מקבלת את החומרים ללא תוספת במחיר.

"המטרה היא להגיע לעור פנים רענן ונקי ללא תרופות, ללא כאב וללא חיטוט בעור, אלא עם עבודה מתמדת על חידושו. אין סיבה לפגוע במרקם העור, להכאיב ולהשאיר טראומה גם למטופלת וגם לעור הפנים. לשמחתנו יש היום טכנולוגיות שמאפשרות להימנע משיטות העבר שעשו הרבה נזקים. אני בטוחה שבתוך כמה שנים, טיפולים מסורתיים באקנה יהיו ממש בשוליים ובוודאי לא מומלצים על ידי קוסמטיקאיות שנמצאות בקדמת הטכנולוגיה", היא אומרת ומוסיפה כי "לקראת סיום הטיפול והריפוי של הפצעים אנחנו מתחילות לעבוד על חידוש ואחידות של מרקם העור וככה למעשה משקמות אותו מהצלקות, שהן תופעה נפוצה אצל מי שסבלו מאקנה".

לייעוץ חינם וללא התחייבות – השאירי פרטים:

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.

מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"