סובלים מצלקות אקנה? יש טיפול שיעלים אותן

אם אתם סובלים מאקנה היום או שסבלתם ממנו בעבר, רוב הסיכויים שמלוות אתכם צלקות האקנה או בשמן המקצועי – צלקות פוסט אקנה. הבעיה גורמת למבוכה קשה אצל רבים ולצורך להסתיר כל הזמן את הפנים תחת מעטה איפור. החדשות הטובות: אפשר להפסיק לנסות להסתיר את הבעיה ולקבל תוצאות במהירות

בין אם מדובר בנערים ונערות שסובלים מחצ'קונים ובין אם מדובר בנשים וגברים בשנות ה-30 וה-40 שלהם, צלקות האקנה הן חלק כמעט בלתי נפרד מחייהם של כל מי שסבל או סובל מאקנה.

"פוסט אקנה מגיע בצורה של כתמים, סימנים אדומים, חטטים, צלקות ו'חורים' בעור", מסבירה יפה מקסימוב, בעלת קליניקות ביוטי-טק. "התופעה קיימת גם אם האקנה הפעיל כבר עבר לפני שנים וגם עם העור עדיין מייצר פצעים דלקתיים ו"חצ'קונים", אך בכל מקרה אפשר לטפל ולשפר את המצב גם במהלך האקנה וגם שנים אחריו", היא מסבירה.

למידע נוסף וקבלת הטבה של אבחון מתנה והתאמת תכנית טיפולים אישית בהגעה לפגישה השאירי פרטים:

"הגעתי עם ביטחון עצמי נמוך והרבה חשש. יצאתי עם חיוך"

שלי הגיעה לקליניקה של יפה מקסימוב עם הרבה חששות והתנגדויות, אבל התסכול מסימני הפוסט אקנה הכריע: "שנים אני סוחבת את השקעים והצלקות על הפנים ומתוסכלת מהם ואת גיל ההתבגרות עברתי מזמן. כבר התרגלתי לכסות כמה שיותר את הפנים עם השיער ועם כמויות של איפור שלא יראו. קרמים שונים שניסיתי לא עזרו בכלל. כל השנים פחדתי שמישהו ייגע לי בעור הפנים. חברה שכנעה אותי שיש מה לעשות ואני יכולה לטפל גם בגיל 35. 

"לפני כל טיפול הייתי צריכה הרגעה וזה מה שקיבלתי אצל יפה. הסבירו לי, הראו דוגמאות ותוצאות והתאימו לי טיפול. היום אני אחרי סדרה משולבת של 6 טיפולים  ואני יכולה להגיד שיש שיפור משמעותי. זה גורם לי אושר להיפטר מהסימנים המציקים אחרי כל כך הרבה שנים".

מיד לאחר גיל ההתבגרות וגם עשור או שניים אחרי – אפשר לטפל!

"שלב האבחון הוא שלב מהותי בתהליך", מדגישה מקסימוב. "נדרשת התאמה של סוג הטיפול למצב העור של המטופלת ולסוגי הנגעים המאפיינים אותו. לאחר האבחון מתאימים למטופלת את סוג הטכנולוגיה ומספר הטיפולים. פעמים רבות בתוכנית הטיפול, אנו משלבים בין מספר טכנולוגיות שונות".

ואכן, מקסימוב נחשבת לחוד החנית בטיפולים בטכנולוגיות מתקדמות בעור הפנים. היא פיתחה את שיטת Y360 שמאפשרת לכל אחת שמגיעה לרשת לקבל טיפול מקיף הכולל אבחון יסודי והתאמה של הטכנולוגיות המתאימות ביותר לצרכים שלה. גם בטיפולי הפוסט אקנה, נעשה שימוש בטכנולוגיות החדשניות שהיא מביאה עימה, אשר מעודדים את חידוש העור ומאיצים את קצב ייצור סיבי הקולגן.

"מגיעות אלי נשים רבות בגילאים שונים עם בעיה של פוסט אקנה. חלקן עברו לא מזמן את גיל ההתבגרות וחלקן ממש רחוקות משם, אפילו בנות 40, שהחליטו לטפל ולהפסיק לסבול. כמובן שככל שאת מגיעה לטפל מוקדם יותר, הטיפולים אפקטיביים יותר. רובן מגיעות חוששות מאד, כי בכל זאת מדובר בעור הפנים שלהן, ולכן השלב הראשון, עוד לפני האבחון, הוא הרגעה וגם תיאום ציפיות", מחייכת מקסימוב. 

לבנות מחדש את העור

"הרעיון בטיפול בפוסט אקנה בקליניקות שלי דומה מאד לטיפול בקמטים  – הרס ובנייה מחדש של העור וחידוש סיבי הקולגן והאלסטין. הדגש הוא על חידוש העור והשיטה היא שילוב של מספר טכנולוגיות מתקדמות כדי לקבל עור חלק ואחיד".

"חשוב להדגיש שכל אחת תקבל טיפול אחר. יש כאלה שמגיעות עם צלקות עמוקות, יש כאלה עם כתמים כתוצאה מפוסט אקנה – יש מגוון מצבים ומה שחשוב זה להתאים לכל אחת את השיטות הכי מתאימות ונחוצות לה. אנחנו מקפידים על שימוש בכלים הכי חדישים בתחום וזה מאפשר לנו לקבל תוצאות מעולות, באמצעות לייזר, גלי רדיו, גלים אלקטרומגנטיים, מזותרפיה ועוד.

"עור חלק, קורן ואחיד יותר"

מקסימוב מדגישה כי המטרה העיקרית היא שיפור משמעותי במרקם ומראה העור. "אנחנו רואים תוצאות בשיטות שלנו מדי יום. נשים מבוגרות שהסתתרו עד היום מאחורי איפור ושיער ופחדו לחשוף את מראה הפנים שלהן בבוקר או בטיולים, שם קשה יותר להסתיר, לא מבינות איך הן לא עשו את זה קודם. מגיעים אלינו גם הרבה גברים שסובלים מחטטים ואצלם אין דרך להסתיר כמו אצל נשים – אז הם מרוצים שבעתיים מהשינוי".

"הטכנולוגיות של היום מאפשרות להגיע לעור חלק, קורן ואחיד יותר. בנוסף, השיטה שלנו כוללת את המשך הטיפולים גם בבית ועכשיו אנחנו גם מעניקים ללקוחות המגיעים לטיפול של פוסט אקנה ערכת מוצרים במתנה, שמשלימים את הטיפול במכון ומחזקים את השינוי בעור", מסכמת מקסימוב.

למידע נוסף וקבלת הטבה של אבחון מתנה והתאמת תכנית טיפולים אישית בהגעה לפגישה השאירי פרטים:

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

 התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.

מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"