בריאות ולייף סטייל

"כמו שנשר השיער – כך ירד הביטחון העצמי שלי"

"לפני כמה שנים, בעונה השנייה של "הכוכב הבא", כשהמסך עלה מעלה, כשמחיאות הכפיים וההתלהבות אחזה בקהל, הדבר היחיד שאריאל חשש ממנו הוא איך יראה השיער שלו בשידור. האם יראו שהוא מקריח? האם הפלאשים יחזירו אור מהקרקפת הדלילה שלי?

מימין לשמאל: אריאל לפני ואחרי הטיפול במכשיר הריג'ן

שנים שאני סובל מבעיית שיער. במקרה שלי, הבעיה היא אפילו לא גנטית – אבי זכרונו לברכה זכה בשיער בריא ושופע ואימי מתפארת בשיער מלא. אני נולדתי לעולם עם בעיה מטרידה של היעלמות השיער שלי, בקצב מהיר ומגיל צעיר.

אני חייב להודות, הביטחון העצמי שלי פשוט הלך וירד. ככל שהפדחת נראתה יותר – כך ירד הביטחון שלי. מאדם פעלתני וקליל הפכתי אט אט לסגור יותר ונחבא אל הכלים. זה השפיע על הקשרים החברתיים שלי ובייחוד על הביטחון העצמי שלי בחיפוש אחר זוגיות.

המפרצים הופיעו לראשונה בתיכון. הם הפכו עמוקים יותר ורחבים יותר עם השנים.

"אפילו הרופא אמר – תלמד לחיות עם זה"

ביקרתי אצל רופאים רבים לנסות ולהבין מה ניתן לעשות. נתנו לי תכשירים, משחות, בשלב כלשהו המליצו על תרופות כמו פרופסיה – שום פתרון לא עזר. אחד הרופאים פשוט אמר לי "זה הטבע שלך – תלמד לחיות איתו".

המצב הלך והחמיר יותר לאחר השירות הצבאי שלי. הנשירה הלכה והתגברה, קו המצח נסוג עוד ועוד לאחור, בפדחת השיער הפך דליל ודק והתחילה להיווצר קרחת.

קניתי כמעט כל דבר תכשיר שיש בשוק. מסרק לייזר, שמן קופאין, ניסתי תרופות שונות.
הזמן עבר והנשירה לא פסקה. להיפך – השיער הפך דליל יותר ודק יותר.

בדקתי את כל נושא השתלות השיער. קראתי המון. הבנתי את הבעייתיות הגדולה שבהשתלה – נניח שאלווה שיער מהעורף למפרצים – הרי לא יישאר שיער לטובת השתלה בפדחת. ואם אשתיל בפדחת –לא ישאר שיער טבעי לקחת לטובת המפרצים. ובכלל, אם אשתיל שיער ושאר הקרקפת תמשיך לנשור בתוך כמה שנים אראה כמו מדשאה שלא הושקתה. החלטתי לוותר על הרעיון הזה ובשלב הזה גיליתי את הפטנט הישראלי שעשה עבורי את כל השינוי – מכשיר ההריג'ן.

המפרצים והפדחת של אריאל – לפני הטיפול. פחות ופחות שיער

שינוי מדהים תוך שלושה חודשים

בתוך שלושה חודשים מהרגע שרכשתי את מכשיר ההריג'ן השיער שלי פשוט התחיל לצמוח בחזרה. בהתחלה לא ייחסתי חשיבות גודלה לשינוי, הייתי קטן אמונה. אבל האנשים בסביבתי החלו לשאול שאלות ולהעיר הערות…

ככל שהשקעתי והתמדתי, הפכתי את השימוש במכשיר לחלק משגרת החיים שלי – השיער הפך עבה ואיתו חזר צבע השיער הטבעי שלי. מקומות בהם הקרקפת כבר נחשפה – הפכו לקהים ומלאי שיער.
בכל בוקר הייתי מצחצח שיניים ומייד מטפל בקרקפת באמצעות המכשיר. ובערב – אותו הנוהל בדיוק.

המפרצים שלי התמלאו שיער ברמה כמעט זהה לתקופות בהן היה לי שיער מלא, בילדות. הפדחת שהפכה כמעט שקופה משיער הפכה להיות מלאה בשיער טבעי.

אני ממשיך בטיפול ולא מוותר. למרות ההישג העצום שלי והשינוי הניכר, אני לא מזלזל ומקפיד על טיפול 3-4 פעמים בשבוע, על מנת לשמר את המצב. אני לא מוכן שהמצב יחזור להיות כמו שהיה לפני כן. מבחינתי, בדיוק כמו כושר גופני המעלה את מסת השריר – כך השיער שלי זקוק לטיפול. לא יודע למה, והאמת? כבר הפסקתי לנסות להבין – אבל משהו בגנטיקה של השיער שלי כנראה פחות מתפקד מאנשים אחרים. אז לוותר? – לא. אין סיבה להיראות זקן בכמה שנים ולהתמודד עם בעיות בבטחון העצמי. לטפל? – קל. אני מקפיד ומרוצה מאוד.

מאז שחזרתי לחיות עם שיער בריא, הביטחון העצמי שלי השתפר בכל החזיתות.. ממש כאילו ה"צ'ארם" חזר אליי. העסק שלי בתחום תיווך נדל"ן בפתח תקווה התפתח, עסקאות נדל"ן זרמו גם בתחום המסחרי וגם בתחום הפרטי, יותר ויותר אנשים פנו אליי לקניית נכס ולמכירת הנכס שלהם. המעגל החברי שלי התרחב, והרגשתי הרבה יותר נוח עם נשים.

זה הרגיש כאילו העולם חזר לחייך אליי.  כבר העברתי את ה"סוד" שלי לכמה וכמה חברים טובים שגם הם, כמוני, סובלים מאותה בעיה.

 בכדי לדעת האם תוכלו ליהנות מעיבוי והצמחה מחודשת של השיער יש להגיע לאבחון ללא עלות במעבדת החברה.

לקבלת מידע נוסף ותיאום אבחון - השאירו פרטים :

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"