בריאות ולייף סטייל

"יותר הורים מבינים כי הילדים שלהם זקוקים למדרסים"

אנשים מבוגרים הזקוקים למדרסים בגלל כאבים או פתולוגיות בכף הרגל הם דבר נפוץ, אך מה מביא יותר ויותר ילדים ובני נוער לפני גיוס להבין שכדאי להם לקנות מדרסים איכותיים ולהקדים תרופה למכה?

מדרסים נשמעים לרבים מאיתנו כפתרון לבעיה של אנשים מבוגרים שסובלים מבעיות גב, יציבה או פתולוגיות ועיוותים שונים בכף הרגל. אך בתקופה האחרונה נראה שיותר ויותר צעירים, ילדים, חיילים ובני נוער לפני גיוס, מבינים את חשיבות המדרסים לאיכות החיים שלהם ומגיעים לאבחונים והתאמה אישית.

"מרבית האנשים שמגיעים אלינו כבר סובלים מכאבים בהליכה או בעמידה", מסביר מתן גולן, הבעלים של חברת Better Balance. "אך חשוב לנו שאנשים יבינו שלא צריך להגיע למצב של כאבים. אפשר לזהות את הבעיות הרבה קודם ולמנוע את הנזקים שמגיעים אחר כך".

לדבריו, המודעות היום לחשיבות המדרסים הולכת ועולה, ויותר ויותר ילדים ונערים מגיעים כדי למנוע את הנזקים שמגיעים בעקבות הליכה מרובה בכפכפים או בסניקרס שלא תמיד מתאימים לכף הרגל שלהם. "אם אנחנו מזהים שיש צורך במדרסים אנחנו ממש ממליצים להתאים אותם כמה שיותר מוקדם", מסביר מתן. "מדרס איכותי שמותאם באופן אישי לכף הרגל יגרום לכל נעל להפוך מנעל רגילה לנעל אורתופדית. המטופלים שלנו מרגישים שהם הולכים על אוויר לאחר שהם מקבלים מדרס שמותאם באופן בלעדי לכף הרגל שלהם. כמובן שאין מה להשוות למדרסים שנותנים בצבא או שרוכשים מהמדף – זו ליגה אחרת לחלוטין והתוצאות בהתאם".

"הצלחנו לייצר את המדרסים הטובים ביותר"

מתן הקים את חברת Better Balance לאחר שסבל בעצמו מפציעה אורתופדית והתמחה במשך שנים בתחום באחת החברות הגדולות בארץ. "הקמתי את החברה כי הבנתי שאין בשורה בתחום המדרסים בארץ ומרביתם מיוצרים מחומרים פשוטים ולא איכותיים. עשיתי מחקר ובעזרת שינויים קטנים ובחירה של חומרים איכותיים ובקרת איכות של חברת SGS העולמית – הצלחנו לייצר את המדרסים הטובים ביותר. כל המדרסים שלנו עוברים בקרות איכות של החברה השוויצרית המובילה בתחום והם מחזיקים כ-5 שנים ולא כ-3 שנים כמו מרבית המדרסים המתחרים".

ואכן, המדרסים של Better Balance כוללים מספר רב של סוגים, שמרביתם הם ביו-דינמיים ועשויים מרמות קשיחות ורמות גמישות שונות בהתאם לצורך של המטופל. כל המדרסים של החברה מותאמים למטופל לאחר אבחון מקצועי ומקיף של טכנאי מדרסים וגם אבחון וסריקה ממוחשבת מתקדמת של מנח כף הרגל. האבחון מתבצע ללא עלות ורק לאחריו מחליטים האם יש בכלל צורך במדרס או לא.

לבדיקה ללא עלות ברשת Better Balance - לחצו כאן והשאירו פרטים >>

"משפרים את איכות החיים באופן משמעותי"

"אנחנו לא מוכרים מדרסים ביו-דינמיים מתקדמים לכל אחד, אלא רק כשעולה צורך ממשי. יש לנו מדרסים בסיסיים שעושים את העבודה ויכולים לשפר את התחושה עבור האוכלוסייה הכללית שלא סובלת מכאבים בכלל, אבל מי שסובל מפלטפוס, כאבי דורבן, מנח לא מאוזן של כף הרגל, כאבי גב בהליכה או עמידה, קשת גבוהה עוד, יכול לשפר את איכות החיים באופן משמעותי אם ירכוש מדרסים איכותיים".

"לכן הבדיקה שלנו היא ללא עלות", הוא מדגיש ומוסיף כי כל הטכנאים ברשת עוברים הכשרות על ידי רופאים אורתופדיים ומשתמשים בתוכנה ייחודית להם שבודקת את מנח כף הרגל, נטיית הקרסול והקשתיות. "הבדיקות המדויקות שלנו מאפשרות לנו להתאים את המוצר בדיוק לכף הרגל. עד שאין התאמה מושלמת אנחנו לא נחים ומדי חצי שנה מזמנים את הלקוחות לבדיקה שהמדרס עדיין מתאים בדיוק לכף הרגל".

ילדים וחיילים נהנים מהנחה של 30%-50%

מתן מסביר כי היום בני נוער רבים מגיעים אל הקליניקות הפרושות במרכזים רפואיים ברחבי הארץ, בעקבות הוריהם: "יש הרבה הורים שיודעים שהמדרסים שינו להם את החיים ומתחילים לראות שכף הרגל של הילד דומה לשלהם. הם מגיעים איתם כבר בגיל 13-15 כדי להתאים מדרס ורואים שינוי אצל הילדים".

מתן מתאר 3 מצבים שדורשים תשומת לב של ההורים לצורך של ילדיהם במדרסים:

  1. שחיקה של הנעל – אם הנעליים נשחקות רק בצד אחד למשל, זה אומר שמנח כף הרגל אינו מאוזן וצריך לתקן אותו. 
  2. הילד מתלונן על כאבים – הילדים לא תמיד מתלוננים, אבל חשוב לפעמים לשאול אותם האם כואב להם בסיטואציות מסוימות ולשים לב האם הם מעדיפים לשבת או נמנעים מפעילות.
  3. גנטיקה – אם ההורה רואה שגם לילד שלו יש פלטפוס למשל, עדיף להקדים תרופה למכה ולא לחכות לכאבים. 

"הורים מכירים היטב את ילדיהם והם דואגים להם בדרך כלל יותר מאשר לעצמם, לכן, זו הפכה להיות תופעה נפוצה שילדים מגיעים אלינו. יש לנו מדרסים החל ממידה 35 וילדים וחיילים נהנים אצלנו מהנחה של 30%-50% על כל המדרסים. זה חיסכון משמעותי שמעודד אותם להתחיל לטפל מוקדם ולמנוע נזק עתידי".

"בני הנוער הצעירים שמתחילים ללכת עם מדרסים איכותיים, ירגישו את השינוי והקלילות ויחוו פחות כאבים שנגרמים מהליכה או עמידה ארוכה. למעשה הם יהיו יותר חופשיים לעשות את מה שבני נוער אוהבים לעשות בלי לחשוב פעמיים", מסכם מתן.

לבדיקה ללא עלות ברשת Better Balance השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"