בריאות ולייף סטייל

מדרסים איכותיים הם מוצר שמשנה את החיים לסובלים מכאבים

מדרסים טובים הם כבר לא מוצר שקונים מהמדף ברשתות הפארם. מתן גולן יצא מתוך שליחות לתחום ופיתח מדרסים שמשנים את החיים: "אדם שסובל מבעיות הקשורות במנח כף הרגל חייב התאמה אישית של מדרסים איכותיים. הנעל שקונים בחנות מתאימה רק למי שיש לו כף רגל כמו שכתוב בספרים"

מרבית האנשים בטוחים שמדרסים הם מוצר שאנשים מבוגרים עם בעיות גב רוכשים בחנויות הפארם אחרי שקיבלו המלצה מהרופא או האורתופד שלהם. אך למעשה, כאשר רוכשים מדרסים מתקדמים, אחרי התאמה אישית מדויקת לכף הרגל, מדובר באחד המוצרים החשובים ביותר שאדם יכול לרכוש עבור עצמו או עבור ילדיו כדי לשפר את איכות החיים.

מתן גולן הבין זאת על בשרו. לאחר שנפצע בתאונה דרכים הוא עבר שיקום ממושך ונחשף לאנשים שכמוהו, סבלו מכאב אורתופדי משמעותי מדי יום. הוא החליט להקדיש את חייו לעזרה לסובלים והלך ללמוד טכנאות מדרסים. מתן התמחה במשך שנים רבות בחברות הפועלות בתחום והחליט לפתח בעצמו מדרס מתקדם וחדשני ולהקים חברה מובילה בתחום. מאז, החברה שהקים, Better Balance הפכה לשם נרדף למדרסים איכותיים והיא פרושה במרכזים רפואיים בכל רחבי הארץ.

"יש המון סוגי מדרסים בשוק, אבל מרביתם עשויים מחומרים סיניים שנשחקים במהירות וצריך להחליף אותם לעיתים תכופות, אומר מתן. "החלטתי להביא בשורה בתחום ופיתחתי מדרסים שמיוצרים מחומרים אמריקאיים אשר עוברים בדיקות איכות בחברה שוויצרית. המדרסים שהצלחתי לפתח עושים שינוי גדול בחיים של אנשים שסובלים מפתולוגיות בכף הרגל, ומכאבי הליכה או עמידה – הם פתאום מרגישים שהם הולכים על אוויר והכאבים נעלמים".

תהליך התאמה קפדני ומדויק

המדרסים של Better Balance הם ביו-דינמיים ועשויים ממספר שכבות שחלקן קשיחות וחלקן גמישות בהתאמה לצורך של כל מטופל. "הגמישות מאפשרת התאמה של המדרס לשינויים שעובר הגוף כמו שינוי במשקל הגוף", מסביר מתן. בקליניקות של החברה מקפידים על תהליך התאמה קפדני ומדויק שמבטיח מוצר שיחולל שינוי באיכות החיים. "כל הטכנאים שלנו עוברים הכשרות על ידי רופאים אורתופדיים ויש לנו מערכת ממוחשבת ייחודית לסריקה של מנח כף הרגל ושל אלמנטים חשובים נוספים הדרושים לבדיקת מנח כף הרגל ולהכנת המדרסים.

"אנחנו מתאימים את המדרסים בקליניקות שלנו במהירות. מדובר על מדרסים שמחזיקים כ-5 שנים ובנוסף, בשנתיים הראשונות אנחנו מזמינים את המטופלים כל חצי שנה  לבדיקה על מנת לראות שהמדרס עדיין תואם את הצרכים של כף הרגל, עקב שינוי במשקל, בפעילות הספורטיבית או כל דבר אחר". מתן מדגיש כי הם לא מוכרים מדרס לכל אחד. "אנחנו מוודאים שיש צורך אמיתי ושמדרסים הם פתרון טוב ויעיל לבעיה ממנה סובל מי שמגיע אלינו. יש הרבה אנשים שכבר יש להם מדרסים והם יודעים שהם לא יכולים בלי זה, אבל גם הרבה אנשים שלא בטוחים בדיוק מה הם צריכים ורק יודעים שקשה להם ללכת למרחקים ארוכים, לעמוד לאורך זמן או שכף הרגל שלהם לא מאוזנת".

לבדיקת זכאות להנחה עבור מדרסי BETTER BALANCE – סמנ/י את גילך:

"המדרס מתאים את הנעל לכף הרגל"

ב-Better Balance מתאימים מדרסים החל ממידה 35 ולדברי מתן יותר ויותר ילדים ובני נוער מגיעים לאחר שהוריהם נחשפו ליתרונות של מדרסים. "היום אנשים מבינים שיש פתרון לבעיות כמו פלטפוס, הולפוס, דורבן, דלקות בגיד אכילס או בעיה במנח כף רגל לא שגרתי או בעיות מבניות כמו רגלי O או X. כשמתחילים לטפל בבעיה מוקדם, היציבה מתחילה להשתנות והמדרסים מאפשרים הקלה משמעותית על העיוות הקיים וככה נמנעים הכאבים.

"צריך להבין שחברות הנעליים מייצרות מיליוני נעליים עם רפידות זהות שעשויות מחומרים פשוטים שצריכות להתאים לכולם – זה ברור שנעל גנרית אינה מתאימה למי שכף הרגל שלו היא לא בדיוק כמו שכתוב בספרים. זה בדיוק מה שמדרס נועד לעשות – הוא מתאים כל נעל לכף הרגל של מי שנועל אותה. זו התאמה מדויקת ואישית ולכן עדיפה בהרבה על הליכה בלי מדרסים".

"מוצר שמשנה את איכות החיים"

לדברי מתן, בחברה יודעים להתאים מדרסים כמעט לכל נעל סגורה שהיא, כולל נעלי עקב. "היום אין שום תירוץ ללכת בלי מדרסים. אדם שסובל מכאבים הקשורים לכף הרגל לא צריך ללכת עם כפכפים ונעליים פתוחות כמו נעלי אצבע ואם הוא הולך עם נעל סגורה, הוא חייב שיהיו לו מדרסים באיכות גבוהה שיאפשרו לרגל שלו להיות במנח שלא יגרום לכאבים ומגבלות".

הבדיקות לבחינת התאמה של מדרסים נעשות בחברה ללא כל עלות ורק לאחר קבלת התוצאות מתקדמים להתאמת המדרסים. "המדרסים שלנו מחזיקים לכ-5 שנים ויש לכך משמעות כלכלית. מדרס איכותי הוא מוצר בריאותי שמשנה את חייהם של כל מי שסובל מבעיות גב, צוואר, יציבה, הליכה או עמידה מסיבות שקשורות בכפות הרגליים", מסכם מתן.

לייעוץ ראשוני ללא עלות עבור מדרסי BETTER BALANCE - השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"