נדל״ן

הגרסה החיפאית לנווה צדק: החל שיווק דירות 3 חדרים במושבה הגרמנית

במושבה הגרמנית המבוקשת, שבה לא אושרו כמעט פרויקטים חדשים בעשורים האחרונים, מתוכנן לקום בניין בוטיק בן 26 דירות בלבד. עם נוף של הגנים הבהאיים והים מהמרפסת, קרבה לאזורי הבילוי המתפתחים של חיפה ובנייה איכותית – לפרויקט "הגנים 14" יש את כל הנתונים להפוך ללהיט

האם חיפה, עד לא מזמן עיר מנומנמת למדי, עומדת להיות ברצלונה הבאה במזרח התיכון? תוכנית שאפתנית של העיריה עומדת לחבר את העיר לחוף הים, שהיה חסום שנים ארוכות בידי מסילת הרכבת והנמל.

בשטח שיתפנה, יוקם מרכז בילוי ומסחר תוסס, ממש כמו בערי החוף האהובות לאורך הים התיכון. לצד כל אלה, יוקמו גם מתחמי מגורים חדשים. אחד הייחודיים שבהם יוקם במושבה הגרמנית הפסטורלית, ויכלול דירות בוטיק 3 חדרים, במחיר המתחיל ב-1.35 מיליון שקל.

הפרויקט, "הגנים 14", הוא אחד היחידים במושבה הגרמנית שזכו לאישור של העירייה ושל הוועדה המחוזית ב-30 השנים האחרונות. מדובר באחד האזורים האיכותיים והמבוקשים בחיפה, שידועה במחסור בדירות חדשות. המשמעות היא שהפרויקט יהיה אחת האפשרויות היחידות למי שמבקש להתגורר במושבה הגרמנית בדירה מודרנית ונוחה.

בניין יוקרתי עם נוף מרהיב

הבניין היוקרתי, ובו 26 דירות בלבד בשש קומות, אשר ייבנו מעל 2 קומות חניון תת קרקעי, וכן קומת מסחר, צפוי להציע לדייריו נוף פנורמי מרהיב של חיפה, עם הגנים הבהאיים שעל מורדות הכרמל מצדו האחד, ומבט אל הים והנמל מצדו השני. הוא ממוקם בלב המושבה הגרמנית, בפינת הרחובות רד"ק והגנים וסמוך לחוף הים, למתחמי הבילוי והפנאי של העיר וגם לבית החולים רמב"ם.

הדירות, שיאולכסו בעוד כ-3 שנים, צפויות להיבנות בסטנדרטים גבוהים במיוחד, עם מרפסות הפונות לנוף וחלונות גדולים, שיאפשרו לדיירים ליהנות ממראה הים והגנים הבהאיים במלוא יופיים.

"נווה צדק החיפאית". ההדמיה להמחשה בלבד

המאפיינים הייחודיים של המושבה הגרמנית הם רבים. בנוסף לקרבה לגנים הבהאיים ולחוף הים, מדובר באזור תיירותי מוביל בו ניתן למצוא את שדרות בן גוריון המלאות במסעדות, בתי קפה וברים ונמל חיפה הסמוך, שעתיד לעבור פיתוח מסיבי, מתוכנן להפוך למרכז בילוי ופנאי ברמה עולמית, כדוגמת הנמל השוקק של ברצלונה. כל אלה צפויים להעלות את ערך הדירות בפרויקט ה"גנים 14" משמעותית בשנים הקרובות. גם שכר הדירה, לפי הערכות, יטפס ככל שהאזור ישמור על הביקושים הגבוהים וכך תתאפשר תשואה גבוהה על ההשקעה.

"השכונה עוברת מתיחת פנים"

אחת השותפות בפרויקט היא חברת הנדל"ן הפרטית קבוצת ביתן והיא תוביל את קבוצת הרכישה בפרויקט. החברה שפועלת מאז 2004 במגזרים השונים של שוק הנדל"ן בישראל עוסקת בין היתר ביזמות למגורים ומסחר, פרויקטים של התחדשות עירונית ועוד.

"כבר ידוע בענף הנדל"ן שהמושבה הגרמנית בחיפה עתידה להיות נווה צדק הבאה", אומר עומרי ביתן מקבוצת ביתן. "העירייה משקיעה באיזור משאבים רבים והמתחם עובר מתיחת פנים יוצאת דופן. בתל אביב, ראינו איך תהליכים כאלה מגבירים מאוד את הביקוש למגורים באזורים אלו, וכמובן גם מעלים בצורה דרמטית את המחירים. בנווה צדק לדוגמה, משקיעים שראו את הנולד ורכשו דירות בשלבים מוקדמים, עשו את עסקת חייהם, אנחנו מאמינים שגם בחיפה צפוי סיפור הצלחה דומה.

"נוצרה כאן הזדמנות פז למשקיעים לרכוש דירה חדשה באזור מתפתח ומבוקש בסכומים שלא מתקרבים למחירים במרכז. בתוך כשנתיים יקבלו המשקיעים דירת בוטיק בבניין חדש ויוכלו להתחיל להרוויח מהביקוש לשכירות ומעליית הערך הצפויה באזור", הוא מסכם.

מעוניינים להצטרף לקבוצת הרכישה בפרויקט הגנים 14? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"