השקעות

משקיעים? בית פרטי בפרדס חנה יעלה לכם רק מיליון שקל

המושבה הציורית שבין חדרה לקיסריה הפכה ליעד מבוקש, אבל מחירי המגרשים נעים בין 900 אלף שקלים ל-1.2 מיליון שקלים – הרחק מהישג ידן של משפחות צעירות. קרקעות פרטיות בעלות של 136 אלף שקלים למגרש, מקרבות אותן להגשמת החלום

מאז ומתמיד נחשבה פרדס חנה כיעד אטרקטיבי למגורים. בשנים האחרונות, המושבה הממוקמת בין חדרה לקיסריה, זוכה לביקושי שיא בקרב משפחות מכל רחבי הארץ, בזכות השילוב בין האופי הכפרי והסביבה הירוקה לבין החינוך האיכותי והמיקום האסטרטגי – מול כבישים 6, 4 ו-2, סמוך לתחנות הרכבת בקיסריה ובנימינה.

חלום הבית הפרטי בפרדס חנה הוא יעד לא פשוט להגשמה: בית פרטי במושבה יעלה כיום בין 1.7 ל-3.5 מיליון שקלים, ואילו רכישה של מגרש מוכן לבנייה באזור, ללא בית, תסתכם בעלות הנעה בין 900 אלף שקלים ל-1.2 מיליון שקלים. קרקע פרטית להשקעה בהליכי הפשרה מתקדמים, ניתן למצוא בטווח מחירים של בין 160,000 שקלים ועד ל-175,000 שקלים, לא כולל עלויות פיתוח.

קרקע פרטית, צמודה לשכונת יוקרה

פרדס חנה נמצאת בעיצומו של שגשוג ופיתוח חסרי תקדים, אשר מייצרים ביקוש רב לבנייה מסיבית ולהקמת יחידות דיור חדשות. תוכנית המתאר המקומית לשנת 2030, שמקדמת המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור בשיתוף עם משרד הפנים, מבטיחה ניצול ופיתוח מקסימלי של השטחים למגורים בתוך שנים ספורות, לצד שמירה על השטחים הירוקים והאזורים הציבוריים.

בשנת 2014 אישרה הוועדה הארצית לדיור לאומי (וד"ל) את קידומה של תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בפרדס חנה-כרכור, שתכלול 1,800 יחידות דיור. השכונה צפויה לקום בשטח שעליו ניצב היום מחנה 80, ומפונה בימים אלה לקראת מעבר לעיר הבה"דים בנגב. פרויקט הדר, שיצא לשיווק בימים אלה על ידי חברת אורן גרופ, שוכן בתחום המרקם העירוני לבנייה (תמ"א 35), והוא חלק מתוכנית המתאר שכבר אושרה וממתינה כעת לתב"ע, הנמצאת בהכנה.

מגרש ב-136 אלף שקלים, בית פרטי במיליון שקלים

הפרויקט ממוקם בסמוך לשטח המפונה של מחנה 80 ולשכונות היוקרה מגד ונווה הדרים שבפרדס חנה, ומציע למשקיעים קרקעות בשטח של בין 250 ל-500 מ"ר, המיועדות לבתים צמודי קרקע ולבנייני מגורים נמוכים, בעלות של החל מ-136,000 שקל בלבד.

למחיר הקרקע יש להוסיף עלויות פיתוח הנעות בדרך כלל בין 40 ל-80 אלף שקלים וכן עלויות בנייה, אשר בסופו של דבר יאפשרו בית פרטי במחיר של החל ממיליון שקלים בלבד – מחיר הנמוך משמעותית ממחירי בתים פרטיים המוצעים כיום למכירה בישוב המבוקש.

את הפרויקט משווקת חברת הנדל"ן הוותיקה אורן גרופ, המתמחה בייזום ושיווק פרויקטים באזור המרכז והשרון, בליווי משרד עורכי דין המוביל בתחומו ובשיתוף משרד פינצי רוה לונדון אדריכלים.

"בעוד 10 שנים לא יישארו שטחים כאלה"

"פרויקט הדר הוא אולי ההזדמנות האחרונה שיש היום למשקיעים לממש את חלום הווילה בפרדס חנה במחיר שפוי", אומר צח אורן מחברת אורן גרופ. "מדובר בקרקעות המיועדות למגורים ונמצאות בתוכנית מתאר מאושרת, צמודות לשכונות וילות קיימות, ורק ממתינות לתב"ע, שצפויה להיות מוכנה במהלך השנים הקרובות. ההערכה היא שבתוך 3 עד 4 שנים כבר ניתן יהיה להוציא היתרי בנייה ולהתחיל לבנות. בעוד 10 שנים לא יישארו עוד שטחים כאלה, בטח לא במחירים האלה".

רוצה מידע נוסף על רכישת קרקע להשקעה בפרדס חנה?

מלא את פרטיך ונציגי אורן גרופ ייצרו איתך קשר:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"