בריאות ולייף סטייל

נהנים בכל גיל: שיפור כוח הגברא באמצעות גלי הלם וללא תרופות

גברים רבים סובלים מבעיות בתפקוד המיני – אך נמנעים מלגשת לטיפול רפואי בשל המבוכה המובנת והחשש מתופעות לוואי שונות ותלות בתוספים וכימיקלים. ברשת סאן קליניק מציעים טיפול טבעי וחדשני – באמצעות טיפול בגלי הלם ניתן לתקן את זרימת הדם לאזור המטופל, ולשפר את התפקוד המיני גם בגילאים מבוגרים. הטיפול שם דגש על הקשר האישי בין הרופא למטופל, על מנת לייצר סביבה נוחה וטבעית, שבזכותה ניתן לייצר שינוי ממשי ולעבור את הטיפול בצורה הנוחה ביותר

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לאיכות החיים בכל גיל, וגם בעשורים המבוגרים יותר, הוא התפקוד המיני. גברים בני 50, 60, 70 וגם יותר, מעוניינים להמשיך בשגרה המוכרת, אך במקרים רבים, הגוף לא משתף פעולה והם נאלצים להסתפק בחיי מין לא מספקים או מתחילים ליטול תרופות כימיות.

"לפחות 30% מהגברים, בוודאי מגיל מסוים, היו רוצים לשפר את התפקוד המיני שלהם", אומרים ברשת המרפאות Sun Clinic. "זו בעיה שמשותפת לרבים מאוד, אך לא תמיד נעים לדבר עליה, וכך הם מפספסים דרכי טיפול חדשניות ופשוטות שיכולות לסייע בהחזרת כוח הגברא לקדמותו ולשפר דרמטית את איכות החיים.

גברים רבים שמגיעים אלינו ניסו בעבר טיפולים אלטרנטיביים או נטלו כדורים – ולא חוו שיפור מספק. לכן חשוב לנו שיכירו את האופציה של גלי הלם. זה טיפול טבעי לחלוטין, הוא לא כואב ואינו משפיע על איברים אחרים, אבל מאפשר לחזור ליחסי מין ספונטניים ללא תלות בכדורים".

מעוניינים להחזיר את הספונטניות לחיי המין? השאירו פרטים ונציג סאן קליניק ייצור עמכם קשר:

*התכנים המופעים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.
*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה

שיפור תפקוד כלי הדם באיבר המין

"על מנת שהתפקוד המיני יהיה במיטבו, יש צורך בתפקוד מקסימלי של כלי הדם באיבר המין", אומרים במרפאות סאן קליניק, "אם הדם לא זורם בחופשיות התפקוד נפגע. טיפול בגלי הלם מטפל בדיוק בזה. הגלים שולחים גלי קול לאיבר המין ומעודדים צמיחה של כלי דם. זה טיפול פשוט ולא כואב, בלי חודרניות כלל וללא שימוש בתרופות כימיות שאינן אהודות ע"י גברים רבים. "לא כל אחד מעוניין להתחיל להיות תלוי בתרופות לפני כל אקט מיני. אנשים רוצים לשמור על הספונטניות ולחפש דרכים טבעיות שיוכלו לטפל ממש בבעיה ולא רק בסימפטומים", הם אומרים.

יחס חברי בין הרופא למטופל

ברשת סאן קליניק מדגישים כי ישנה חשיבות גבוהה מאוד גם לצד הנפשי בטיפול בבעיות בתפקוד המיני, לכן מרפאות הרשת, הפרושות בכל רחבי הארץ, שמות דגש מיוחד על היחס והקשר בין המטפל למטופל. "כל הרופאים שלנו מבינים את הרגישות של הנושא ומגיעים בגישה  פתוחה, המאפשרת למטופל להרגיש בנוח. המטרה היא ליצור יחס חברי בין הרופא והמטופל. זה חלק הכרחי ביכולת שלנו לסייע – ולהגיע לתוצאות מעולות", מסבירים בסאן קליניק.

"חלק מהטיפול כולל שיחות פתוחות וקשר שנוצר ודרך כך אנחנו יוצרים חבילה טיפולית מקיפה עבור כל מטופל ומטופל. החבילה כוללת, למשל, המלצה על תוספי תזונה וחומרים טבעיים, טכניקות פסיכולוגיות וטיפים אישיים – כל מה שצריך כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולאפשר למטופל לתפקד היטב גם לאחר סיום הטיפולים. כמובן שמתבצע מעקב צמוד בכל מקרה, כדי לוודא את הצלחת הטיפול". 

טיפול שמתאים לכולם

"מיניות היא חלק בלתי נפרד מהחיים, ואין סיבה לוותר עליהם גם אם קיימות בעיות בריאותיות. בנוסף, הטיפול בגלי הלם עוזר גם בהפרעות תפקוד הפרוסטטה והפרעות במתן השתן. הוא נחשב ליעיל בטיפול במחלת פיירוני, ועוד."

דיסקרטיות מובטחת

המרפאה מטפלת במגוון מצבים רפואיים, כולל בעיות אורולוגיות שונות. למטופלים רבים חשוב לשמור על דיסקרטיות מלאה. מספיק שתגידו שאתם מעוניינים לקבל ייעוץ בתחום האורולוגיה ומשם הטיפול בכם יועבר ישירות לרופא מבלי לשאול שאלות מיותרות. הרופא שומר את הרישום בתיקייה ידנית ולא במחשב, משתמש בקידוד מונחים רפואיים, ומבטיח סודיות מוחלטת.

לסיכום, אומרים ברשת המרפאות סאן קליניק: "אנחנו קוראים לכל מי שמרגיש שהוא זקוק לסיוע בתחום, לוותר על הבושה ולבדוק את הטיפול המתאים עבורכם. אנחנו מבינים את חשיבות של דיסקרטיות מלאה, גישה ידידותית ושילוב של טיפולים שיכולים לעשות שינוי משמעותי הן בחדר המיטות והן באיכות החיים הכללית".

מעוניינים להחזיר את הספונטניות לחיי המין? השאירו פרטים ונציג סאן קליניק ייצור עמכם קשר

*התכנים המופעים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.
*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"