נדל״ן

ההיסטוריה חוזרת: החל מ-2.47 מיליון ₪ לדירה בבניין לשימור בפלורנטין

דירות חדשות בבניינים לשימור הן מהנכסים הנדירים והמבוקשים ביותר בשוק הישראלי. בפרויקט נחלת בנימין 123 בפלורנטין, קרוב לחוף הים ולשדרות רוטשילד, נמכרות דירות אחרונות החל במחיר של 2.47 מיליון שקלים ל-2 חדרים

עבור לא מעט ישראלים, החלום הנדל"ני הוא לא בית בפרברים עם גינה או דירת פנטהאוז בקומה ה-20, אלא דירה חדשה באחד הבניינים המיוחדים ביותר של תל אביב, שזכו להכרה כפנינה אדריכלית והפכו לנכס מבוקש במיוחד. בפינה עירונית ותוססת של פלורנטין, יש עכשיו הזדמנות לרכוש דירה כזו, בפרויקט נחלת בנימין 123. מתוך 15 הדירות בבניין, נמכרו כבר 11, כך שחלון ההזדמנויות קצר למדי.

הבית בסגנון הבאוהאוס, שנבנה ב-1932 בפינת הרחובות וולפסון ונחלת בנימין, צפוי לשמור על חזיתו הייחודית, כאשר חלקיו הפנימיים ייבנו מחדש לחלוטין, בהתאמה לסטנדרטים המודרניים של היום.

הבניין יכלול שש קומות מעל קומת קרקע שתשמש למסחר, והדירות האחרונות שנותרו למכירה כוללות דירות 2 חדרים בשטח של 51 מ"ר עם מרפסת, במחיר של החל מ-2.47 מיליון שקלים, דירת מיני-פנטהאוז בת 3 חדרים בשטח של 54 מ"ר עם מרפסת של כ- 20 מ"ר, במחיר של 2.92 מיליון שקלים, וכן דירת גג בת שלושה חדרים המשתרעת על 80 מ"ר עם מרפסת של 50 מ"ר במפלס אחד – במחיר של 4.69 מיליון שקלים.

יתרון ייחודי לדירות בבניין הוא שבכל קומה יש מרחב מוגן קומתי בגודל של 12 מ"ר כך שהדירות אינן נפגעות מקיומו של ממ"ד בדירה ובנוסף מרוויחים שטח אחסון נוסף לכל דירה.

ליד השוק, קרוב לים

מיקום הפרויקט משלב את כל הסיבות שהופכות את תל אביב לעיר הכי מבוקשת בישראל. במרחק דקות הליכה ספורות, ניתן להגיע לחוף הים, לשדרות רוטשילד השוקקות ולאזור לב העיר, על כל מתחמי הקניות והבילויים בו. קרוב יותר לפרויקט, נמצא שוק לוינסקי שנהפך לאחרונה למדרחוב ומספק אינספור נקודות עניין קולינריות. וכל זה בפלורנטין – מהשכונות הצומחות והצעירות ביותר של תל אביב, שהפכה כבר למוקד בילוי בפני עצמה ומושכת קהל עצום של שוכרי דירות.

הנגישות התחבורתית לאזור מצוינת, עם תחנה של הרכבת הקלה במרחק דקות הליכה ספורות, וחניון סמוך בו יכולים תושבי הרחוב לחנות בחינם בשעות הערב. במרחק של כ-300 מטרים נמצא פארק המסילה החדש, שמחבר בין פלורנטין לנווה צדק עם שבילי הליכה עד למתחם התחנה ולחוף הים וגם הקאנטרי העירוני החדש ובו בריכה, מוקם במרחק של כ-120 מטר מהבניין.

הבנייה במקום מתחילה

הבניין צפוי לבלוט בסביבה לא רק במראה החיצוני הייחודי שלו, אלא גם בעיצוב הפנימי ובסטנדרט הבנייה הגבוה. מאחר שהבניין הוא לשימור, מפרט הבניין והדירות ייחודי, וכולל חדר מדרגות ולובי מעוצבים בהתאם לחזית הבניין, חלונות מותאמים לדרישות השימור ועוד אלמנטים ייחודיים שמעלים את שווי הנכס ומבדלים אותו מכל השאר.

היתר הבנייה לפרויקט כבר ניתן, והעבודות יתחילו במאי הקרוב, כשהצפי לאכלוס הבניין הוא באמצע 2023. את המימון הבנקאי לפרויקט מספק בנק מזרחי.

"כל פרויקט של בניין לשימור זוכה לעניין, אבל כאן הביקוש גבוה במיוחד", מסבירים בקרינסקי שירן השקעות חכמות בנדל"ן, יזמית הפרויקט, שכבר בנתה בין היתר את הפרויקט בחשמונאים 72, סמטה אלמונית 3, הרצל 40 והרב קוק 27, וכן לשטנד 9 והחלוצים 32 שאמורים להיבנות בזמן הקרוב – כולם בתל אביב.

"במקרה של נחלת בנימין 123, יש שילוב של כמה גורמים: פריים לוקיישן במרכז העניינים של פלורנטין, בניין שמשמר את החזית בסגנון הבאוהאוס היפהפייה אבל חדש לחלוטין מבפנים, סטנדרט בנייה גבוה במיוחד ובעיקר העובדה שמספר הבניינים לשימור בתל אביב מוגבל, ולא ידוע כמה דירות כאלה עוד ייצאו לשוק, אם בכלל.

"מחירי הדירות שמשווקות כיום מגלמים מחיר של כ-45-47 אלף שקל למ"ר, ואנחנו צופים עליית ערך של 20% לפחות בשנים הקרובות, ככל שפלורנטין תמשיך להתפתח ודירות כאלה יהפכו לנדירות אפילו עוד יותר. לא מעט מהרוכשים שלנו הם משקיעים, שהבינו את פוטנציאל השכירות הגבוה של מוצר פרימיום מסוג זה, שקשה למצוא לו מתחרים, זאת בנוסף כמובן לעלייה הצפויה בערך הדירות".

מתעניינים ברכישת דירה בפרויקט ללא עמלות תיווך? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"