לימודים וקריירה

חולי כדורגל? כך תהפכו למדריכים מקצועיים בתוך 4.5 חודשים

כדורגל הפך כבר מזמן מספורט שכונתי לענף מכובד שמייצר קריירה מכניסה לרבים. עם העלייה בפופולריות עולה גם הדרישה למדריכי כדורגל מקצועיים שיוכלו ללמד את הילדים והנוער בחוגים ובקבוצות – כך תתחילו קריירה מתגמלת ומהנה בתוך 4.5 חודשים

אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר בישראל הוא כמובן – הכדורגל. מעבר לאהדה הגדולה לקבוצות הכדורגל בארץ ובעולם, מדובר על ספורט שילדים, נערים ומבוגרים גם משחקים בו בשעות הפנאי, בחוגים ובמסגרות מקצועיות.

בשנים האחרונות תפס המשחק המקצועי תנופה מדהימה הודות להצלחה המטאורית של כוכבים כמו מסי ורונאלדו בחו"ל או ערן זהבי ומאור בוזגלו בישראל, שהפכו את הספורט, שפעם נחשב לתחביב שכונתי לענף לגיטימי ומקצועי שגם מהווה פוטנציאל לקריירה מכניסה ומתגמלת במיוחד.

"הכדורגל נמצא בנסיקה מדהימה", אומר אורי שקד, הבעלים והמנכ"ל של Run to Success, מכללה למקצועות הספורט. "בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה מרשימה בדרישה לחוגי כדורגל מקצועיים ויותר ויותר הורים שמוכנים להוציא הרבה כסף על אימון מקצועי לכדורגל, שלא היה בעבר מזוהה עם התחום.

"התוצאה היא שמדריכי כדורגל הם מצרך מבוקש מאוד בימים אלו. מחלקות הנוער והילדים בכל העיריות מרחיבות את החוגים בתחום ומגייסות מדריכים, בנוסף יש קבוצות פרטיות של הורים שמחפשות מדריכים מקצועיים לילדים שלהם במגוון גילים וכמובן המון דרישה לחוגים פרטיים לכדורגל לילדים".

להיות מדריך בתוך 4.5 חודשים

במכללת Run to Success מכשירים מדריכי כדורגל כבר שנים בקורס שמיועד לבני 16 ומעלה, מכל הארץ, ששיחקו כדורגל בקבוצות במחלקות הנוער או הילדים. הקורס נמשך 212 שעות, על פני 4.5 חודשים וקיימת גם אפשרות לקורס קיץ מרוכז שנמשך חודש אחד בלבד. בסיום הקורס, מקבלים הבוגרים תעודת הסמכה, שמאפשרת להם להדריך ילדים ובני נוער עד גיל 16, בקבוצות או באימונים אישיים.

"כמו בכל הקורסים שלנו, גם בקורס זה אנחנו שמים דגש על המרצים המובילים בתחום", אומר שקד. "בנוסף, אנחנו מלמדים את המשתתפים גם כיצד לשווק את עצמם, איך בונים עסק, דואגים לביטוח מתאים וכן הלאה, ובסיום הקורס, אנחנו מסייעים במציאת עבודה למי שזקוק לכך. בהמשך, ניתן לעבור גם קורס מאמני כדורגל, שמיועד רק למי שכבר קיבלו הכשרה כמדריך כדורגל".

מעוניינים להירשם לקורס מדריכי כדורגל? לחצו כאן והשאירו פרטים >>

מקצוע מתגמל לשנים ארוכות

לדברי שקד, "אנחנו רואים הרבה צעירים שבוחרים לבנות קריירה בתחום הכדורגל ויש לכך הרבה סיבות: קודם כל, מדריכי כדורגל הם מודל לחיקוי עבור שחקנים צעירים, שלא רק מלמדים אותם את עקרונות המשחק, אלא גם מקנים להם ערכים חשובים של התנהגות ספורטיבית, משחק קבוצתי ועוד. הם מלווים את השחקנים הצעירים מגיל ילדות ועד לליגות המקצועניות, כך שיש כאן סיפוק גדול, כשאתה רואה איך ילד שטיפחת ואימנת, מממש את הפוטנציאל שלו ומגיע הכי רחוק שאפשר".

"בנוסף, אימון כדורגל זו קריירה שאפשר לרוץ איתה שנים ארוכות ויש לה פוטנציאל הכנסה משמעותי מאוד, בין אם עושים זאת במשרה מלאה, או כהכנסה משלימה. את קורס מדריכי הכדורגל שלנו, למשל, עברו לא מעט שחקני עבר, שבמהלך הקריירה שלהם, או בסופה, לא רצו לוותר על עיסוק בכדורגל. לכן, הם פנו להכשרה כמדריכים, כדי להעביר את הידע שצברו הלאה ולהמשיך לחיות את הספורט שהם אוהבים כל כך".

"מוכר למענק לחיילים משוחררים"

"אנחנו יודעים שעבור לא מעט אנשים, כדורגל הוא הרבה יותר מתחביב. מדובר בתשוקה, משהו שבוער בהם. הקורס שלנו מאפשר להם להפוך את האהבה הזו למקצוע מתגמל ומלא סיפוק. מאחר שחשוב לנו שכל מי שירצה יוכל לעבור את הקורס, אנחנו שמים דגש על מחיר אטרקטיבי ותנאי תשלום נוחים, והקורס גם מוכר למענק חיילים משוחררים".

"המכללה שלנו קיימת כבר שש שנים, בהן עברו אצלנו יותר מ-750 תלמידים שקיבלו את הכלים לבניית מסלול קריירה בתחום הכושר. כל מי שאוהב כדורגל, וגם מבין את הפוטנציאל הכלכלי העצום שלו, יכול למצוא אצלנו את הפלטפורמה שתעזור לו להיכנס לתחום. אנחנו משלבים את האלמנטים המקצועיים ברמה הגבוהה ביותר אבל לא שוכחים לתת דגש גם על הצד הערכי, שחשוב כל כך בהדרכה של ילדים ונוער. לא מעט שחקני כדורגל מוכרים כבר בחרו בנו, כמקפצה לצעד הבא בקריירה שלהם".

מעוניינים להירשם לקורס מדריכי כדורגל? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"