בריאות ולייף סטייל

סובלים מטחורים או פיסורה? שיטת הטיפול הפשוטה שכדאי להכיר, ללא ניתוח

זו בעיה שמשותפת לישראלים רבים מאוד, אבל בגלל המבוכה והחשש, לעתים הם נמנעים מפנייה לטיפול רפואי ובינתיים הכאב מחמיר. ברשת המרפאות Sun Clinic מציעים טיפול קל, לא פולשני וללא סבל מיותר, שמספק הקלה מיידית ואפשרות להמשיך בשגרת החיים

זה נושא כאוב ואף שלא מעט אנשים סובלים ממנו, בעיקר מגיל 40 והלאה, כמעט אף אחד לא מדבר על זה. הכוונה היא כמובן לטחורים ופיסורה – בעיות הגורמות לכאבים בפי הטבעת, דימומים, אי נוחות והפרעה משמעותית לשגרת החיים. דווקא מאחר שמדובר באזור רגיש כל כך, רבים מתביישים לפנות לטיפול רפואי ומקווים שהבעיה תיפתר מעצמה. אך כמובן שלא כך קורה, והמצב רק מחמיר בהיעדר טיפול מתאים.

"בחלחולת יש כלי דם שבתפקוד תקין, לא גורמים שום אי נוחות. טחור נוצר כאשר כלי הדם מתנפח בגלל לחץ המופעל באזור וכך גורם לכאב או דימום", מסבירים ברשת המרפאות Sun Clinic. "הבעיה הזו אופיינית לאנשים שיושבים הרבה, מרימים משאות כבדים ועוסקים בפעילויות אחרות שמפעילות לחץ על אזור פי הטבעת. בניגוד לכאב גרון, למשל, קצת יותר קשה לדבר על בעיה זו עם הרופא, אבל חשוב לדעת שיש טיפול קל, פשוט ויעיל, בלי כאב ובלי צורך בהרדמה".

טיפול קצר ופשוט

בסאן קליניק מטפלים בטחורים באמצעות סקלרוטרפיה שעושה שימוש בזריקות ממוקדות הישר לווריד הבעייתי. "הזריקה, שאינה מכאיבה ומבוצעת במחט קטנטנה, כוללת חומר סקלרוטי, שמדביק את הווריד מבפנים, כך שהוא מפסיק לתפקד. כתוצאה ישירה מכך המטופל מרגיש הקלה מהירה ובתום סדרת טיפולים קצרים, הטחור אינו מטריד אותו יותר והוא לא סובל מכאבים, דימומים או אי נוחות. חשוב להדגיש שגם הטיפולים עצמם קצרים, 5-10 דקות ואפשר להמשיך בשגרת היום".

"רוב האנשים הסובלים מטחורים מנסים לפתור את הבעיה בעזרת משחות שניתן לקנות גם ללא מרשם, אבל המשחה עוזרת רק להפחית את הכאבים או הדימום לזמן קצר, ואז הטחורים חוזרים להתרחב ולהכאיב למטופל", אומרים בסאן קליניק.

"עם הזמן, המחלה מביאה למצב, שבו הרופאים ממליצים על ניתוח, אבל הניתוח עצמו כרוך בתהליך ארוך של שיקום והרבה אי נעימות באזור, מה גם שיש שיעור לא נמוך של תופעות לוואי לטיפול פולשני כזה. הזריקות הן שיטה הרבה יותר ידידותית, הן מתבצעות בחדר רופא רגיל, לא דורשות הרדמה ולא צריך אפילו לקחת יום חופש מהעבודה או לדאוג שמישהו ילווה אתכם לטיפול". בכל מקרה, מדגישים במרפאה כי יש יתרונות וחסרנות לכל טיפול ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה אשר יכול לבצע מגוון טיפולים.

סובלים מטחורים או פיסורה? לחצו כאן, השאירו פרטים ונציג סאן קליניק יחזור אליכם >>

מענה יעיל גם לפיסורה

בעיה פרוקטולוגית נוספת בה מטפלים ברשת סאן קליניק היא פיסורה. "זו מחלה נפוצה מאוד, כשמדובר למעשה בסדק בפי הטבעת שגורם לכאבים עזים", מסבירים ברשת. "גם פה רוב האנשים מתחילים ממשחה להקלת הכאבים, אך כשזה לא עוזר או כשהכאבים חוזרים, הרופאים ממליצים על ניתוח שאחת הסכנות שלו היא אי שליטה במעבר צואה".

בסאן קליניק מבהירים כי יש חדשות טובות לסובלים גם מפיסורה. "קיימת שיטה מהירה ופשוטה לרפא את הפיסורה בעזרת הזרקת בוטוקס (או דיספורט), החומר הידוע מטיפולי הרפואה האסתטית".

הבוטוקס עוזר לנו לשחרר את ההתכווצות של השריר בפי הטבעת שהיא המקור לכאבים בפיסורה. כתוצאה מכך הפיסורה נרפאית באופן טבעי, ללא כאב וכבר תוך יומיים אחרי ההזרקה המטופלים מפסיקים להרגיש כאב ומדווחים על שיפור משמעותי באיכות החיים".

סובלים מטחורים או פיסורה? השאירו פרטים ונציג סאן קליניק ייצור עמכם קשר:

Sun Clinic הינה רשת מרפאות ארצית לשיפור איכות החיים. היא מתמחה בטכנולוגיות המתקדמות לפתרון בעיות מורכבות בקלות. הרשת קיימת 28 שנים, פועלת ב-7 ערים ועוסקת בפרוקטולוגיה, רפואת כלי דם, אף אוזן גרון, סקסולוגיה, ברפואה אסתטית, ועוד.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"