בריאות ולייף סטייל

ללא חומרים כימיים: טיפול חדש וטבעי, הנלקח מדמו של המטופל, מסייע בעצירת נשירת השיער

נשירת שיער והתקרחות היא תהליך טבעי אצל גברים רבים וגם בקרב נשים, אבל זה לא הופך את הבעיה למטרידה פחות. טיפול חדש וטבעי מסייע לעצור את הנשירה, ללא צורך בחומרים כימיים מפוקפקים

כמעט כל גבר שמתחיל לאבד את השיער ולראות מפרצים מחפש טיפול יעיל שיעצור את ההתקרחות. השוק הישראלי מוצף בטיפולים, קרמים ושמפואים שמתיימרים לטפל בבעיה – רובם ללא הצלחה.

טיפול חדשני מוכיח תוצאות מעולות והוא לא כרוך בהשתלה או ניתוח אלא בטיפול קצר במרפאה. "אנחנו מאבדים שיער באופן טבעי, כשהקצב התקין הוא איבוד של 100-200 שערות ביום", אומרים במרפאת H Clinic. "ברגע שהקצב הזה עולה ומתחילים לראות התקרחות של ממש באזורים על הקרקפת כדאי להתחיל לטפל. ככל שהטיפול יהיה מוקדם יותר, בשלב שזקיקי השיער עדיין לא מתו לגמרי – התוצאה תהיה טובה יותר", הם אומרים.

"הזקיקים החלשים יכולים לגדול מחדש"

ב-H Clinic מסבירים כי הטיפול הטוב ביותר היום הוא באמצעות פלזמה עשירה בטסיות. הטיפול מבוסס על הפקת נוזל פלזמה מדם שנלקח מהמטופל כמו בבדיקת דם רגילה, והחזרת הפלזמה העשירה בחומרי גדילה וחלבונים לאזור ההתקרחות על מנת לתקן רקמות פגועות וליצור רקמות חדשות.

"נוזל הפלזמה מכיל ריכוז גבוה פי 4-7 של חומרי גדילה בהשוואה לנוזל הדם הרגיל, ובאמצעות ציוד רפואי מיוחד, מפיקים ממנו נוזל טיפולי המיועד לשיער. הודות לחומרים הממריצים התחדשות שמכיל הנוזל, הזרקה שלו לאזור המתאים מעוררת צמיחת רקמות. הזקיקים החלשים יכולים לגדול מחדש, ותהליך ההתקרחות נבלם".

"למנוע את הצורך בהשתלה בעתיד"

טיפול בטסיות ידוע גם כטיפול משלים לכל מי שעובר תהליך של השתלת שיער. "בזכות הסגולות של הטיפול הזה, הוא תנאי להצלחה של כל השתלת שיער ולמעשה חייבים לעשות אותו גם ככה כדי לייעל את התהליך ולהבטיח שההשתלה תצליח".

"מי שעדיין לא הגיע לשלב שהוא צריך או מעוניין בהשתלה – שהיא תהליך מסובך, יקר, כואב וארוך הרבה יותר, כדאי שיתחיל בטיפול בטסיות וכך יימנע את הצורך בהשתלה בעתיד".

ב-H Clinic מסבירים כי הטיפול אורך כשעה ונעשה במרפאה על ידי רופא. לרוב, סדרת הטיפולים כוללת 3 עד 5 מפגשים, כאשר לאחר מכן, יש צורך בטיפול או שניים בשנה כדי לשמור על התוצאה. "כשלושה חודשים לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות את התוצאות הראשונות ואת השינוי", הם אומרים. "שיעור ההצלחה בטיפול באמצעות טסיות גבוה מאוד ועומד על יותר מ-90%. זו סטטיסטיקה מדהימה שמוכיחה שאפשר להתחיל בטיפולים טבעיים ופשוטים לפני שהולכים להליכים דרסטיים או שמוותרים על השיער".

מעוניינים בפרטים נוספים אודות טיפול בהתקרחות? לחצו כאן והשאירו פרטים >>

טיפול טבעי לחלוטין ובטוח

במרפאה, המחזיקה בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר בתחום טיפולי האסתטיקה ומעסיקה צוות מומחים מנוסים, מדגישים כי הטיפול מתאים לרוב הנשים והגברים הסובלים מהתקרחות או נשירת שיער. "כשמטופלים מגיעים אלינו, אנחנו קודם כל שולחים אותם לערוך בדיקות דם מקיפות, כדי לוודא שאין חוסרים בברזל, פריטין, או ויטמינים אחרים שיכולים להיות הגורם להתקרחות", הם אומרים.

"אם רואים שהכל תקין ועדיין מתחילה התקרחות – אנחנו מתחילים בטיפול בטסיות. יש לנו צוות רופאים מקצועיים שמכינים את נוזל הפלזמה מהדם של המטופל ויודעים להחזיר אותו בדיוק לאזורים הנדרשים כדי לקבל תוצאות מצוינות במהירות. ברוב המקרים, הטיפול אינו דורש הרדמה, מאחר שהוא לא גורם לכאב חריג עם זאת, מי שרגישים יותר לכאבים, יוכלו לקבל הרדמה מקומית לאזור הקרקפת לפני ההזרקה".

"יש היום הרבה טיפולים להתקרחות, אבל טיפול בטסיות הוא טיפול ללא חומרים כימיים, טבעי לגמרי ולכן בטוח במיוחד. זה טיפול שצריך להיות האופציה הראשונה עבור מי שמתחילים לסבול מהתקרחות – נשים או גברים", מסכמים ב-H Clinic.

מעוניינים בפרטים נוספים אודות טיפול בהתקרחות? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"