בריאות ולייף סטייל

אפרוריות? פיגמנטציה? קמטוטים? -אל תתחילי טיפול לפני שתעברי במצלמה הזו

כולנו רוצות להיראות במיטבנו ולשמור על עור פנים צעיר, אחיד ורענן; אך בעוד מרבית הקוסמטיקאיות מוכרות לנו את הטיפול במכשיר היחיד שהן מחזיקות בקליניקה, שיטת Y360 שפיתחה יפה מקסימוב, משתמשת בטכנולוגיה ייחודית שיודעת להתאים לכל אחת את הטיפולים הנכונים ביותר על ידי נבחרת של מעל 15 מכשירים טכנולוגיים הקיימים בקליניקות: "המטופלת מקבלת את ההמלצה הטובה ביותר לעור פניה והיא יכולה לבחור את המסלול שמתאים לה בלי עלויות מיותרות"

יפה מקסימוב היא אחת מהקוסמטיקאיות הוותיקות והמוערכות בישראל. אחר ניסיון של שנים ויכולת אבחון והתאמה מדויקת של הטיפול לתוצאה המבוקשת, פיתחה מקסימוב את  טכנולוגיית 360Y: מערכת המבוססת על אבחון מאפייני העור של הלקוחה, הנמדדים באמצעות מצלמה מיוחדת ושילוב עם המכשירים הכי חדישים הזמינים בקליניקות על שמה. "המטרה שלנו הייתה להפוך את תהליך האבחון למדעי, מקצועי ומדוייק. המטופלת יכולה להגיע לכל יועצת ביוטי- אצלנו ולקבל המלצה לתכנית טיפולים בהתאם לצרכים והתוצאות שהיא מעוניינת בהם", מסבירה מקסימוב. ולמי מתאימים הטיפולים?  "הטיפולים שלנו מתאימים לנשים המעוניינות בטיפול אנטי אייג'ינג מהפכני, בהצרת היקפים ועיצוב הגוף, וגם לנשים הסובלות מאפרוריות בפנים, אקנה, צלקות אקנה, פיגמנטציה, כתמי עור ועוד." מסבירה מקסימוב.

מעוניינת בפרטים נוספים על שיטת Y360 לטיפול ופתרון כל בעיות העור? השאירי פרטים:

מערכת האבחון, מהווה בשורה של ממש בתחום והתהליך כולל אבחון באמצעות שאלון אישי ומצלמה מיוחדת שסורקת את העור מבפנים ויכולה  לאבחן את מצב העור, כמות הלחות בו, מצב הפיגמנטציה והכתמים, אחוז הקמטים ועוד. "לאחר שאנחנו מוציאים את דו"ח האבחון אנחנו משקללים את הנתונים ומציעות למטופלת 3 מסלולים לאסטרטגיית טיפול לבחירתה. המסלולים בנויים במדרגות מחיר על מנת להתאים גם ללקוחות שלא רוצות טיפולים יקרים ועמוקים יותר ומעדיפות לטפל במה שהכי חשוב להן קודם. 

בקליניקות של יפה מקסימוב מקפידים להחזיק בכל סניף את כלל המכשירים והטכנולוגיות הכי חדישות בתחומי האסתטיקה, אם זה המזותרפיה הפופולרית בגרסאות מתקדמות של מיקרופלזמה ופרקשיונל, האולטראסאונד שתופס עכשיו תאוצה, גלי רדיו, פוטותרפיה, לד, טיפול בוואקום, פילינגים מסוגים שונים, שיטות טרמיות למינהן ועוד.

"בזכות השיטה הזו, כל אחת יכולה למצוא את המסלול שמתאים לה בלי לפחד מעלויות או טיפולים לא הכרחיים ועדיין לראות תוצאות ממשיות ואף מהירות. הכל שקוף ומתבסס על אבחון מקצועי, כך שההחלטה מועברת ללקוחה והיא שולטת בתהליך". מסכמת מקסימוב

צפי בשירי קופרברג מ"חתונה ממבט ראשון" מספרת על שיטת Y360:

מעוניינת בייעוץ ואבחון בשיטת Y360? השאירי פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"