לימודים וקריירה

מנהל? כך תהפוך לנכס עבור מקום העבודה שלך

קורס להכשרת מנהלים המשולב עם הנחיית קבוצות, מקנה כלים מעשיים לניהול לצד מיומנויות הדרכה כמו בניית סדנאות, עמידה מול קהל, שפת גוף ועוד. לימוד מקוון בשילוב לימודים פרונטליים, מאפשרים למשתתפים ללמוד כשנוח להם – מהבית, מהעבודה או מבית קפה

­

מה עושה מנהל שרוצה ללמוד כישורים חדשים ולשפר את מיומנויות הניהול שלו? בדרך כלל, התשובה היא קורס או הכשרה מיוחדת למנהלים. אלא שלא תמיד זה משתלב בלוח הזמנים הצפוף, ולפעמים גם לא ממש אפקטיבי: כל משתתף מגיע עם ידע, רקע וניסיון שונה, ולאחר תום הקורס – מה שנלמד עלול להישכח מהר מאוד.

גם עבור הארגון, הכשרה של מספר מנהלים היא הוצאה לא קטנה. הכשרה של כמה עובדים, ולפעמים גם עשרות ומאות, עולה כסף רב. בנוסף, הארגון צריך להקצות משאבים רבים מקום מיוחד שבו תתקיים ההכשרה, כולל כמובן כיבוד, ציוד מחשוב, עלות מנחה וכדומה.

קורס חדש להכשרת מנהלים המשולב עם הנחיית קבוצות, אותו פיתחה חברת Proso, מצליח לספק את הפיתרון המושלם למנהל – אך גם לארגון בו הוא עובד.

הקניית מיומנויות ניהול לצד כלים להדרכה ארגונית

ממש כמו קורסים רגילים להכשרת מנהלים, גם הקורס המשולב מקנה כלים מעשיים לניהול: פרזנטציות מכירה, בניית תוכניות עבודה, סגנונות תקשורת, מנהיגות והנעת עובדים – כישורים הנדרשים כיום מכל מנהל לכל אורך הקריירה. אך בנוסף להכשרה הניהולית, הקורס מספק למשתתפים מיומנויות הנחיה חשובות כמו בניית סדנאות, עמידה מול קהל, שפת גוף וכלי עזר כלליים להנחיית קבוצות.

מנהל אחד בלבד מהארגון שילמד מיומנויות של הדרכה ארגונית לצד ידע רב בתחום הניהול, המכירות והעסקים – יוכל להפוך למדריך פנים-ארגוני שיעביר את הידע לכל שאר העובדים. כך, לארגון נחסך הצורך בהוצאה כספית ניכרת ובאיבוד משאבים.

הכשרת מנהלים מכל מקום, בכל שעה

השיטה החדשנית כוללת שילוב מפגשי למידה פרונטליים עם לימוד מקוון בפורטל אינטרנטי, המציע עשרות סרטוני הדרכה וכלי תרגול שמאפשרים ללמוד מכל מקום ובכל שעה, ולחזור על החומר שוב ושוב. כל משתתף בקורס מקבל גם גישה לאתר מיוחד למשך שנה, שבמהלכה יוכל ללמוד כל תוכן שיבחר מהאתר.

מה מנהלים חושבים על הקורס?

לימודים מקוונים בשילוב עם מפגשים פרונטליים

שיטת הלמידה בקורס הפוכה מהרגיל: לפני כל מפגש, המשתתפים מתחילים ללמוד באופן עצמאי באמצעות סרטוני וידיאו, מתרגלים ומגיעים למפגש עם שאלות, דילמות ואתגרים ואפילו מיישמים את הידע שרכשו. רק לאחר מכן ייפגשו עם יתר המשתתפים בקורס ועם המרצים, כדי לדון בשאלות שהתעוררו במהלך הלמידה.

ב-Proso מדגישים כי שיטה זו משתלבת עם המגמות העדכניות ביותר בעולם הלמידה. בני דור ה-Y, המאיישים משרות ניהול כיום (ובעתיד הקרוב גם דור ה-Z), בוחרים ללמוד קורסים ואף תארים שלמים באמצעות האינטרנט, מבלי להגיע לקמפוס פיזית: כך הם יכולים ללמוד מהבית או מבית קפה, בלי להיות כפופים ללוח זמנים נוקשה.

"יתרון עצום למנהלים עסוקים"

"במרבית הקורסים להנחיית קבוצות עוסקים בעיקר ב'איך': הם מלמדים כיצד לעמוד מול כיתה, איך בונים סדנה ומה הדרך הטובה ביותר להעביר אותה ", מסבירה רות בידרמן, מנכ"לית Proso. "בקורס המשולב מלמדים את כל אלה, ובנוסף, מלמדים גם את ה'מה' – את התוכן שהארגון מעוניין להעביר לשאר העובדים.

"המנהלים המשתתפים בקורס מקבלים סל כלים מאוד רחב של מיומנויות בתחומים שונים. הפורטל המקוון מאפשר להם ללמוד במהלך הקורס, אך להמשיך לתרגל ולחזור על החומר גם לאחריו בכל רגע שיבחרו – יתרון עצום למנהלים עסוקים", היא מסכמת.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"