בריאות ולייף סטייל

ללמוד מקצוע חדש ומתגמל בחצי שנה: קורס מדריכי כושר

בחסות המגפה, מיליוני אנשים בעולם התחילו לעשות כושר – והתאהבו. כשהביקוש למדריכי כושר רק עולה, הקורס של מכללת Run to Success מספק את היסודות לקריירה חדשה בתחום, בתוך שישה חודשים בלבד. "זו הזדמנות לאנשים שאוהבים ספורט להתחיל קריירה מספקת ומתגמלת"

היום יותר מתמיד, כולנו מבינים את החשיבות של שמירה על אורח חיים בריא המשלב גם ספורט וכושר. תקופת הקורונה רק חידדה את המגמה והפכה רבים למכורי כושר חדשים שכבר לא יכולים להעביר את השבוע בלי כמה אימונים בלו"ז.

"עוד לפני הקורונה, ראינו נסיקה משמעותית בתחום הכושר. הרבה יותר אנשים כבר מבינים כמה חשוב לשמור על אורח חיים בריא ושגרת אימונים קבועה, ומחפשים דמות מקצועית שתבנה עבורם תוכנית מותאמת אישית במטרה למקסם את הפוטנציאל שלהם", אומר אורי שקד, מנכ"ל ובעלי מכללת Run to Success העוסקת בהכשרת מאמנים ומדריכי כושר. "לכן, הביקוש למאמני כושר נמצא בעלייה כבר הרבה שנים והמגמה הזו תמשיך ולא תפסיק".

לדבריו, "במכללה לומדים בתוך חצי שנה מקצוע סופר מבוקש שמספק הזדמנות לקריירה מעניינת וגמישה לכל מי שאוהב ספורט ורוצה להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהחיים".

פוטנציאל הכנסות של עשרות אלפי שקלים בחודש

ואכן, בשנים האחרונות קמו בישראל מאות חדרי כושר וסטודיו למגוון תחומים של ספורט, לכן הביקוש למאמנים מקצועיים רק עולה, "אך הדבר המרכזי הוא שהם זוכים גם ליהנות ממה שהם עושים בחיים. מי שבוחר בזה כמקצוע יכול להיות בטוח שתהיה לו קריירה דינמית, מגוונת ואם הוא יהיה טוב וישקיע, גם קריירה מכניסה במיוחד", אומר שקד.

במכללה למדו כבר מאות סטודנטים שהחלו לפתח קריירה באימון מיד לאחר סיום הלימודים. אחד הבוגרים של הקורס הוא לירוי צעירי, שחקן כדורגל מצליח ששיחק בליגת העל וכעת הוא מעניק אימונים אישיים לצד עיסוקו בכדורגל. בנוסף, מספר שקד על בוגר נוסף, צעיר כבן 26 שעבר קורסים של מדריכי כושר וכדורגל, הקים סטודיו מצליח עם עשרות מתאמנים, ולדבריו הוא נהנה מהכנסות של עשרות אלפי שקלים בכל חודש.

מעוניינים להירשם לקורס מאמני כושר? לחצו כאן והשאירו פרטים >>

להשפיע לטובה על איכות החיים של אנשים

במכללה פיתחו קורס ייעודי להכשרת מדריכי כושר גופני ובריאות ואימון קטינים בחדרי כושר, המיועד לנרשמים מכל הארץ, מגיל 17 ומעלה. "הייחוד של תחום הכושר הוא שמדובר בקריירה לשנים ארוכות, כאשר ניתן ליהנות מפוטנציאל הכנסה משמעותי בין אם זהו תחום העיסוק היחיד, ובין אם כהכנסה משלימה", אומר שקד.

"מעבר לכך, אנשים רבים מגיעים לקורסים שלנו מאחר שהם מבינים שרכישת המקצוע הזה תאפשר להם להשפיע לטובה על איכות חייהם של אנשים אחרים, ובכך גם להגיע לתחושה של מימוש וסיפוק אישי, וזאת לאחר קורס שנמשך חצי שנה בלבד (300 שעות)". תעודת ההסמכה הניתנת בסוף הקורס מאפשרת לבוגרים לעבוד בחדרי כושר וגם להעביר אימונים אישיים וקבוצתיים.

מוכר עבור המענק לחיילים משוחררים

"הקורס שלנו מתאים לכל מי שאוהב את תחום הכושר, ורוצה להתמקצע בו ולפתח קריירה", אומר שקד. "אנחנו מצדנו נותנים את כל הכלים הדרושים: מרצים מובילים בתחום, יחס אישי וליווי במשך כל תקופת הלימודים, מתקני אימונים בסטנדרטים גבוהים, סיוע במציאת עבודה וסדנאות העוסקות בשיווק, בניית עסק וביטוח. הלימודים מוכרים בכל הנוגע למענקים לחיילים משוחררים".

"בשש שנות פעילות, הכשרנו כבר יותר מ-750 אנשים לקריירה בתחום הכושר וחלקם עשו מהפך של ממש. ג', למשל, עבדה בעבודה משרדית, ואחרי הקורס שלנו עשתה הסבה לכושר, פתחה סטודיו מצליח באזור השרון עם עשרות מתאמנים, והיא מספרת לנו על סיפוק אדיר בתחם החדש שבחרה".

"תקופת הקורונה הוכיחה שוב עד כמה חשוב לשמור על חיים בריאים, כמו שמחקרים שנערכו בכל העולם מראים שוב ושוב. המודעות לקשר בין גוף חזק לנפש בריאה עולה והולכת, ולפי כל התחזיות, תעשיית הכושר תמשיך לגדול בשנים הקרובות", אומר שקד ומסכם: "קריירה כמאמן היא לשנים ארוכות קדימה, והיא משלבת גם עצמאות, גם הכנסה וגם סיפוק".

מעוניינים להירשם לקורס מאמני כושר? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"