בריאות ולייף סטייל

המומחה לכאב מאשדוד: "ניתן להעלים כמעט כל כאב באופן טבעי"

כאבים כרוניים ואקוטיים נהפכו לחלק משגרת החיים של ישראלים רבים, שלא מצליחים למצוא פתרון לבעיה גם כשהם פונים לרופאים. שי בורוכוב, מטפל מוסמך, מאמין כי ניתן להעלים את רוב הכאבים הנובעים מסיבות אורתופדיות, בלי ניתוח ובלי כאבים

ד', בן 57 מאשדוד, סבל מפריצת דיסק שהוגדרה כקלה, אך הכאבים החמירו והלכו מיום ליום. ד' התקשה לתפקד ולהמשיך בשגרת החיים הרגילה שלו, ופנה למומחים שונים כדי למצוא פתרון עד שהאורתופד שאיתו התייעץ, הסביר כי הפתרון היחידי הוא ניתוח, פעולה פולשנית שיש בה סיכון, וגם כרוכה בהתאוששות ובשיקום לאחר מכן.

"לא מעט אנשים סובלים מכאבים באופן יומיומי ומתמשך, לעתים קרובות מסיבות אורתופדיות", אומר שי בורוכוב, הבעלים של מרפאת מרידיאן באשדוד המוסמך במגוון שיטות טיפול בכאבים אורתופדיים, ומטפל בלקוחות מכל האזור, כולל אשקלון, גן יבנה, קרית גת וכן המושבים והקיבוצים הסמוכים.

לדבריו, "חשוב לדעת שיש עוד דרכי טיפול חוץ מניתוח או תרופות. במקרה של ד', למשל, בדקתי לעומק את הבעיה והערכתי שאין צורך בניתוח. התחלנו בסדרת טיפולים שכללה עיסויים, דיקור, שימוש במכשיר טנס וכוסות רוח. בתוך שמונה טיפולים, דיווח ד' על הקלה משמעותית בכאב, וכבר לא היה צורך בניתוח".

"למצוא מה גורם לכאב – ולטפל בו"

בקליניקה שלו באשדוד, מטפל בורוכוב בלקוחות רבים הסובלים מכאבי גב, כתפיים, ברכיים, דורבן, מפרקים ועוד. רבים מהם מגיעים אליו לאחר שניסו לא מעט דרכים אחרות, אך לא הצליחו להיפטר מהכאב. "בדרך כלל, אנשים שסובלים מבעיה אורתופדית שגורמת להם כאב, פונים קודם כל לאורתופדים ומקבלים פתרון כלשהו להקלה על הכאב", אומר בורוכוב. "אך במקרים רבים, זה לא עובד לטווח הארוך, והכאבים חוזרים".

"מההתרשמות שלי כמי שטיפל כבר באנשים רבים, הבעיה היא שלא נעשה ניסיון לפתור את הבעיה מהשורש, אלא מטפלים רק בתסמינים. כשלא פותרים את שורש הבעיה, ברור שהיא לא תיעלם. כך אותם אנשים עוברים מרופא לרופא ומטיפול לטיפול. רבים מהמגיעים אלי פשוט לא מעוניינים בניתוח או כדורים, בגלל תופעות הלוואי והסיכונים. בניתוח, למשל, תהליך השיקום ארוך וקשה ויכול להשבית את המטופל לתקופה ארוכה".

לבדיקת התאמה לטיפול בכאב אצל שי בורכוב באשדוד בעלות של 220 ש"ח בלבד, בחרו את קבוצת גילכם:

"המטרה – להגיע להקלה מיידית כבר בטיפול הראשון"

בורוכוב הוא בוגר מכללת גודלמן לרפואה משלימה באשדוד, והוא מוסמך בשיטות טיפול מגוונות, ובהן דיקור סיני, כוסות רוח, קינזיוטייפ, עיסוי רפואי, ניקוי רעלים וכן כל סוגי העיסויים. "הלקוחות שמגיעים אלי מחפשים דרך טבעית יותר לטפל בכאבים, שכוללת את מציאת המקור לכאב, כדי שאפשר יהיה למנוע את חזרתו", הוא אומר.

"לכן, עבור כל מטופל שמגיע אלי, אני עורך קודם כל אבחון ראשוני, כולל בדיקה גופנית וסקירת מערכות, כדי לאתר את שורש הבעיה האמיתי. אני לא מסתכל רק על הסימפטומים. אחרי שמצאנו מה גורם לכאב, אפשר לבנות תוכנית טיפולים משולבת שמותאמת אישית לכל מטופל, כשהמטרה היא להגיע להקלה מיידית כבר בטיפול הראשון, ולפתור את הבעיה כליל בתוך מספר מפגשים". עלות האבחון והטיפול הראשוני אצל בורוכוב היא 220 שקל בלבד.

קשר יומיומי עם המטופלים

כדי להבטיח פתרון מלא של הבעיה, בורוכוב מקפיד ללוות את כל המטופלים לכל אורך הדרך, עד להחלמה. "אני קשוב מאוד לחולים ומתקשר איתם על בסיס יומיומי, כדי לעמוד מקרוב על מצבם, לכוונן את תוכנית הטיפולים ובמידת הצורך, גם להגיע לביתם כדי לבצע את הטיפול", הוא מסביר. "גם בקליניקה, האווירה היא אישית וביתית. מי שמגיע לכאן מרגיש שהוא בספא מפנק, לא בבית חולים".

"אני מאמין שבאפשרותי לפתור כמעט כל בעיה של כאבים באופן טבעי", הוא מוסיף. "לכן, לפני שרצים לניתוחים או לטיפולים שכוללים כדורים ותרופות כימיות שמזיקים מאוד לאורך זמן לגוף, כדאי מאוד להגיע לאבחון ראשוני ולחוות דעת מקצועית בנוגע לפתרון הבעיה מהשורש".

לבדיקת התאמה לטיפול בכאב אצל שי בורכוב באשדוד בעלות של 220 ש"ח בלבד, בחרו את קבוצת גילכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"