השקעות

שוק הנדל"ן להשקעה שהישראלים עוד לא גילו: טוסקנה, איטליה

אחד מיעדי הטיול האהובים ביותר על ישראלים, ועל העולם כולו, הוא איטליה. לא חסרות סיבות לפופולריות שלה: הנוף הנפלא, המטבחים האזוריים המשובחים, ערים קטנות וגדולות המשלבות חיים מודרניים ברחובות עתיקים וקסומים, יצירות אמנות ואדריכלות מהיפות ביותר בעולם, ואווירה צבעונית, שמחה ושוקקת חיים.

ישראלים יכולים להשקיע עכשיו בדירות יוקרתיות בליבורנו, השוכנת בלב חבל טוסקנה שמושך מיליוני תיירים בשנה. התשואה הצפויה – כ-10%.

מבין כ-60 מיליון התיירים שמגיעים לאיטליה בכל שנה, מיליוני תיירים לא מוותרים על חבל טוסקנה, שידוע כאחד היפים ביותר בה. בעיר ליבורנו, הנמצאת בלב טוסקנה ושוכנת לחוף הים, נפתחת עכשיו אפשרות ראשונה מסוגה עבור ישראלים, שיכולים להשקיע בדירות להשכרה בסכומים המתחילים ב-150 אלף יורו. בזכות הפופולריות האדירה של טוסקנה, התשואה הצפויה היא כ-10%, מספר יוצא דופן, בוודאי ביחס לשוק הישראלי.

עיר של כל עונות השנה

ליבורנו היא אחת הערים האהובות על המבקרים בטוסקנה, עם חוף ים מהיפים באזור, ונמל שבעבר היה הגדול ביותר באירופה. היא משמשת בסיס נוח לתיירים, מאחר שהיא קרובה ליעדי התיירות המפורסמים, בין מילאנו לרומא, רק 15 דקות נסיעה ממגדל פיזה, 25 דקות מלוקה ו-40 דקות מפירנצה. בנוסף, היא מתגאה בשוק הסגור הגדול ביותר באירופה, ובמזג אוויר נעים רוב ימות השנה, כשהעונה הקרה קצרה יחסית, כך שהיא מושכת תיירים גם בחורף.

הדירות בפרויקט הן דירות חדשות בנות 50 מ"ר ומעלה, הנבנות בתוך בניין קיים יפהפה שעובר שיפוץ ובנייה מחדש ונמצא במיקום אטרקטיבי במיוחד במרכז העיר: בקרבת הים, העיר העתיקה, ומרכז ליבורנו.

"התיירים שמגיעים לאיטליה מחפשים פאר וסטנדרטים גבוהים, לכן הפקדנו את העיצוב בידי האדריכל ומעצב הפנים גיא לביא שדאג להביא את הקסם של הסגנון האיטלקי לכל חדר ורהיט בדירות, ולנצל את השטח באופן מקסימלי", אומר ניר שליין, הבעלים של קבוצת שליין שבונה מגורי יוקרה בתל אביב ובעלי חברת ישראל איטליה, העומדת מאחורי ההשקעה.

מתעניינים ברכישת נכס להשקעה בליבורנו? השאירו פרטים:

הסכום המינימלי להשקעה בליבורנו 150,000 יורו

"השקעה פאסיבית עם תשואה של כ-10%"

לליבורנו, שאיטלקים רבים בחרו לבנות בה או בפרברים שלה את בית הנופש שלהם עבור עונת הקיץ, יש גם היסטוריה יהודית נרחבת. "העיר נבנתה בחלקה הגדול על ידי יהודים שגורשו מספרד", מסביר שליין, "כך שיש שם שורשים יהודיים משמעותיים. בנוסף, בשנים האחרונות היא נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית".

שליין מוסיף כי התשואה הצפויה על השכרת דירות מפוארות מסוג זה יגיע להערכתו לכ-10%. "מבחינתנו, המשקיעים שלנו הם משקיעים פאסיביים. אנחנו מטפלים בכל מה שצריך, כולל השכרה, תפעול ותחזוקה, ויש לנו חברת ניהול מקומית בליבורנו שמאפשרת לנו לעשות את כל אלה באיכות הגבוהה ביותר, מבלי שהמשקיעים שלנו יצטרכו להגיע לכאן".

"המחירים צפויים לעלות באופן חד"

לדברי שליין, "בניגוד ליעדי נדל"ן אחרים שכבר רוויים במשקיעי נדל"ן זרים, כולל ישראלים, ליבורנו אמנם מבוקשת מאוד בקרב התיירים, אך משקיעים עדיין לא נכנסו אליה בכמות גדולה. "הראשוניות של ההשקעה הופכת אותה להזדמנות ייחודית, מאחר שלליבורנו וטוסקנה יש יתרונות אדירים, ובראשם הנהירה של תיירים לאזור זה. כרגע המחירים אמנם נוחים יחסית, אבל להערכתנו ערך הנכס יזנק בעשרות אחוזים בתוך שנים ספורות.

"אנחנו עוקבים כבר שנים אחר השוק האיטלקי, והבנו שצומח כאן הלהיט הבא של עולם ההשקעות. ליבורנו היא יעד מדהים להשקעה באחת המדינות המבוקשות והיפות בעולם, ומבחינה נדל"נית יש כאן הזדמנות יוצאת דופן להשקעה פאסיבית ברכישת נכס שיניב תשואות שוטפות גבוהות ועם פוטנציאל לעליית ערך גבוהה במיוחד".

לסיכום, אומר שליין, "יש יתרון גדול בלהיות מהמשקיעים הראשונים ביעד חדש, לפני שהמחירים מזנקים ואנחנו רואים בכך הזדמנות גם למשקיעים חדשים שדואגים לפנסיה שלהם ורוצים להגדיל אותה. משקיעים בשנות ה-40 וה-50 שחושבים על עתיד נוח יותר עם הכנסה חודשית מוגדלת ושקט נפשי".

מתעניינים ברכישת נכס להשקעה בליבורנו? השאירו פרטים:

הסכום המינימלי להשקעה בליבורנו 150,000 יורו


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"