כדאי לדעת

מחיר ידוע מראש: חברת השיפוצים שמציעה חדר אמבטיה חדש ב-14,900 שקל

חברת ש.ל שיפוצים וצבע עובדת לפי שיטה שלא רואים הרבה בישראל: בחברה מציעים מחיר ידוע מראש לשיפוץ כולל בחדר האמבטיה והתחייבות לסיום בתוך 4 ימים. "אין שום פיקוח על התחום ולכן יש הצעות מחיר מנופחות. אנחנו מעדיפים שקיפות ולקוחות מרוצים כדי להמשיך לעבוד".

כל מי שרוצה לשפץ את חדרי האמבטיה בבית חושש ממחירים מופקעים ללא כל בקרה ואחריות, וגם ממקרים רבים של שיפוצניקים שמתחילים בעבודה ולא נשארים כדי לסיים אותה. מדובר על שיפוץ שכולל התמחויות רבות כמו אינסטלציה, צבע, הדבקת אריחים, התקנת כלים סניטריים ועוד ולכן, חשוב מאוד לבחור בחברה שיודעת לתת מענה על כלל הצרכים ללא תשלום מראש, וכך להבטיח שבסיום תקבלו את מה שרציתם בלוח הזמנים שנקבע וללא השמטות של חלקים שבעל המקצוע אינו מתמחה בהם.

"לצערנו אנחנו נתקלים בהמון מקרים של לקוחות תמימים שסגרו עם שיפוצניק להחליף את האמבטיה במחירים מופקעים והעבודה בסוף בוצעה באופן חלקי",  מספרים לנו בחברת ש.ל. שיפוצים וצבע. "הם מגיעים אלינו עם עוגמת נפש ולא מבינים איך נפלו בפח. הדבר שהכי חשוב לנו כחברה ותיקה בתחום הצבע והשיפוצים הוא לסיים את העבודה במהירות במחיר ידוע מראש. אנחנו עובדים ככה כבר יותר מ-17 שנה ולשמחתנו, התגובות וההמלצות מדברות בעד עצמן".

"ללא תשלום מראש"

ואכן, ש.ל מציעים הצעה שנדיר מאוד למצוא בשוק השיפוצים הפרוץ בישראל. החברה מציעה שיפוץ מלא וכולל לחדר האמבטיה בעלות של 13,900 שקל כולל מע"מ. "המחיר ידוע מראש ואנחנו מסיימים את העבודה בתוך 4 ימים", הם מסבירים. "כששיטת העבודה היא מהירה ומקצועית, אין סיבה להאריך את העבודה ולנפח את המחירים. אנחנו מגיעים למקום עם 3 אנשים מקצוע בכל יום וכאמור, מסיימים בתוך 4 ימים הכול". בנוסף, התשלום לחברה מתבצע גם הוא, כפי שנסגר מראש ולפי ההתקדמות בלי שום תשלום מראש.

האם המחיר הנמוך קשור לאיכות החומרים והעבודה?

"ממש לא", מדגישים בחברה, "אנחנו עובדים עם החברות הטובות ביותר בשוק וניתנת לכל לקוח הצעת מחיר מפורטת שכוללת בדיוק את מה שיקבל ובשקיפות מלאה. יש לנו לקוח שהגיע אלינו במקרה אחרי שקיבל הצעת מחיר מופרכת של 35 אלף שקל לשיפוץ האמבטיה. כשהוא קיבל את ההצעה שלנו הוא היה בהלם וחקר אודות החומרים. הוא הבין מהר מאוד שהחומרים והכלים הסניטריים הם לא אלה שמייקרים את העבודה, פשוט השיפוצניק רצה לגזור עליו קופון גדול יותר. זה מצב מאוד נפוץ כי אין שום פיקוח על התחום – אבל אנחנו לא במשחק הזה. מעדיפים לקוחות מרוצים ועבודה נקייה ושקופה מאשר כסף שנלקח ללא כל פרופורציה".

לקבלת הצעת מחיר מ-ש.ל. צבע ושיפוצים בביתכם במהירות – השאירו פרטים כאן >>

"שיפוצניקים מנפחים מחירים כשהלקוח כבר לא יכול להגיד לא"

הצעת המחיר של ש.ל כוללת פירוק ופינוי של חדר האמבטיה והשירותים עם הכלים הסניטריים שבו, עד 4 נקודות אינסטלציה, ריצוף וחיפוי הקירות, הרכבת הכלים הסניטריים והברזים, תיקונים וצביעה מעל גובה הקרמיקה, ניקיון ופינוי הפסולת בסיום ואפילו אחריות של 5 שנים על מערכת האינסטלציה. "אנחנו מתחייבים על טיב העבודה והמקצועיות ומתאימים את הצוות ללוח הזמנים שסגרנו עם הלקוח מראש", הם מסבירים . "בנוסף, מי שפונה אלינו מקבל הצעת מחיר בביתו בתוך מקסימום 24 שעות"

לחברה כאמור ניסיון של יותר מ-17 שנה ואלפי לקוחות מרוצים שמעבירים את השמועה מפה לאוזן. "חוות דעת טובה של לקוחות היא מה שייצר לנו עבודה לאורך השנים. זה הביטחון שלנו שהעסק ימשיך לעבוד ולכן אנחנו לא מתפתים למחירים גבוהים או חצי עבודה ומקפידים על האיכות הכי טובה של החומרים.

"בארץ לא תמיד מקובל לעבוד בתחום השיפוצים לפי הצעות מחיר מסודרות והתחייבות ללוח זמנים מהיר ובטח לא למחיר שלא יעלה, אבל מתחילת הדרך החלטנו שזו השיטה שלנו. כשאנחנו מסיימים  עבודה במהירות כפי שהתחייבנו, כל הצדדים מרוצים. כששיפוצניקים רוצים עוד כסף הם מותחים את זמן העבודה ואז מנפחים את המחיר כשהלקוח כבר לא יכול להגיד לו לא – אצלנו התשלום הוא רק לפי ההתקדמות ואנחנו אף פעם לא נכנס ל'קטנות' עם הלקוחות שלנו".

לקבלת הצעת מחיר מ-ש.ל. צבע ושיפוצים בביתכם במהירות – השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"