השקעות

ממושבה חקלאית ליישוב יוקרתי: חלקות מוגדרות של רבע דונם צמוד לגבעת עדה ב-109 אלף ₪

תמורת 109 אלף שקל בלבד ניתן היום לרכוש רבע דונם פרטי ומוגדר באחד האזורים היוקרתיים בישראל – צמוד ליישוב גבעת עדה, המושבה החקלאית שהפכה עם השנים ליישוב מבוסס ומבוקש. זו הזדמנות יוצאת דופן למי שברשותו הון עצמי של 85,000 שקל בלבד.

בין כרמים, מטעים ושדות, כשרכס הכרמל הירוק משקיף מקרוב, נמצא היישוב הפסטורלי גבעת עדה. כמו שכנותיה, גם גבעת עדה החלה את דרכה כמושבה חקלאית, בדרך למימוש החלום הציוני, והפכה עם השנים ליישוב יוקרתי ומבוקש במיוחד. 

בצמוד לגבעת עדה, משווקים כיום מגרשים מגודרים של רבע דונם במחיר שנשמע דמיוני – רק 109 אלף שקל. הקרקעות נמצאות בבעלות פרטית, מה שהופך אותן לנדירות במיוחד, שכן רק 7% מהקרקעות בישראל הן בבעלות פרטית. "כשמדובר באזורי ביקוש כמו גבעת עדה, הקרקעות הללו אוזלות במהירות, מה שכמובן מקפיץ את המחירים", אומרים בחברת MSN נדל"ן, המשווקת את הקרקעות.

מגדלים ענבים ליין – ונדל"ן יקר

ההיסטוריה של גבעת עדה שזורה בזו של המפעל הציוני. היא הוקמה ב-1903, ונקראה על שמה של עדה (אדלייד) רוטשילד, רעייתו של הברון רוטשילד. שמונה המשפחות שייסדו את המושבה התבססו על חקלאות, בדגש על גידול ענבים ליין. גם כיום, כשבגבעת עדה מתגוררות משפחות ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, עדיין ניתן למצוא בה משקים חקלאיים המשמרים את האידיאולוגיה של המייסדים. 

הנוף הירוק והפתוח של האזור, מערכת החינוך המצוינת והתושבים החדשים שנהרו לגבעת עדה וסביבתה בשנים האחרונות, כמו גם הנגישות התחבורתית למרכז, הביאו למגמה של עליית מחירים ניכרת. על פי אתר מדל"ן, למשל, המחיר הממוצע למ"ר מגורים בנוי ביישובי הסביבה הוא כ-15 אלף שקל. 

החלום הציוני פוגש את החלום הישראלי

כיום, לאחר שגבעת עדה הפכה לחלק מהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה והיא נהנית מתנופת בנייה ופיתוח, נראה כי המגרשים שמשווקת MSN נדל"ן מהווים הזדמנות מעניינת באחד האזורים היפים והמבוקשים ביותר בישראל.  

"מחיר של 109 אלף שקל הוא נמוך במיוחד עבור קרקע פרטית באזור ביקוש", מוסיפים ב-MSN נדל"ן. "ההשקעה הזו יכולה להפוך לסיפור המשפחתי על הדוד שקנה קרקע באזור מבוקש בכמה אלפים לפני שנים והיום הוא שווה הרבה מאוד כסף. העובדה שמדובר בקרקע פרטית, רק הופכת את העסקה לנדירה יותר, כזו שבעוד כמה שנים, כבר לא ניתן יהיה למצוא כמוה בשוק".

"אנחנו מעניקים ליווי מלא למשקיעים החל בליווי משפטי ועד ליווי מימוני. עם הון עצמי של 85 אלף שקל בלבד ניתן להיכנס לעסקה ולרכוש את הקרקע".

יורם ברויאר אחד מן הרוכשים שרכשו קרקע להשקעה מחברת MSN מספר:
"נדל"ן הוא משאב מתכלה, אז באופן תאורטי כולם יודעים שצריך לקנות נדל"ן, זה השקעה לטווח ארוך. צריך כישרון בשביל לאתר את המקום בו הנדל"ן הולך להיות הדבר הבא. וחברת MSN יודעים לעשות את זה.

יעקב בנקסוס אחד מן הרוכשים שרכשו קרקע פרטית להשקעה במתחם חדרה רובע הים מספר:
"אני קניתי קרקע בסביבות ה 200,000 ₪ .היום היא שווה מעל 600,000-700,000 ₪ וזה אומר דרשני. זה שווה בדיקה של כל אזרח בישראל בנושא קרקעות. ראשית קרקע היא לא יקרה, השקעה שכל בן אדם נורמטיבי יכול להשקיע , לסגור את העיניים 7 שנים ולקבל תשואות מטורפות, יותר מהבנק יותר מכל השקעה אחרת".

לרכישת רבע דונם בגבעת עדה ב-109 אלף שקל – השאירו פרטים:

*הקרקע אינה זמינה לבנייה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"