משפט

תעודת זוגיות של משפחה חדשה היא הפתרון הנפוץ כיום לנישואים אזרחיים בישראל

בזמן שנבחרי הציבור מנסים למצוא פתרון לנישואים אזרחיים בישראל, ארגון 'משפחה חדשה' קובע עובדות בשטח: מעל ל-60,000 תעודות זוגיות בעלות תוקף משפטי מלא כבר הונפקו, ובכל חודש מצטרפים מאות זוגות חדשים. הכירו את הארגון שהחליט להפסיק להמתין עד שהמדינה תואיל/תועיל בטובה להתחשב בכלל אזרחיה.

מהי תעודת זוגיות ומהו המעמד החוקי והמשפטי שלה?

עו"ד אירית רוזנבלום מייסדת ארגון "משפחה חדשה" מסבירה: "תעודת הזוגיות™  היא הפתרון עבור זוגות שאינם מעוניינים או אינם יכולים להתחתן או להתגרש ברבנות או במסגרת דתית אחרת ומעוניינים בפיתרון אזרחי שמקנה להם מעמד חוקי אמיתי. התעודה מייתרת את הצורך לנסוע לחו"ל ולהתחתן. התעודה מנסחת מחדש את המעמד המשפטי המוכר של ידועים בציבור, ומקנה לאוחזים בה מעמד חוקי בישראל וזכויות שוות לאלו של זוג נשוי. לשמחתנו בארגון "משפחה חדשה", תעודת הזוגיות™ הפכה כבר לתופעה נפוצה וכיום הגענו למצב כמעט אופטימלי בו מכירים בה כל מוסדות המדינה:  משרד השיכון, מס הכנסה, ביטוח לאומי, צה"ל, משטרה, רשויות מקומיות ועוד."

למי מתאימה תעודת הזוגיות?

קהל היעד הוא רחב מאד ועו"ד רוזנבלום מחדדת לנו מי הוא הקהל המגיע ל"משפחה חדשה": "התעודה מתאימה לכל זוג שחשוב לו חופש הבחירה וחופש ההחלטה על הזוגיות שלו.  לא משנה אם אתם, פסולי חיתון ברבנות כמו כהן וגרושה, אחד מכם או שניכם לא יהודים, זוג מאותו המין או שהחתונה ברבנות פשוט לא מתאימה לכם. תעודת הזוגיות™ מאפשרת לכם למסד את הקשר ללא אפליה ולמסד את מעמדכם על פי החוק. מתחתנים אצלנו גם בני זוג לא ישראלים ולא יהודים."

הזכויות שתוכלו לקבל עם הצגת תעודת הזוגיות

  • במשרד השיכון – לצורך קבלת משכנתא סיוע בשכר דירה, זכויות שוות לזוג נשוי,
  • זכויות במשרדי ממשלה ומוסדותיה, משרד הרישוי, משרד הבריאות, ביטוח לאומי, צה"ל וכדומה.
  • זכויות ברשויות מקומיות שוות לזוג נשוי כגון הסדרי ארנונה, חנייה, חינוך ותרבות ברשויות מקומיות.
  • זכויות כלכליות שוות לזוג נשוי בבנקים, ברשות לני"ע, בביטוח לאומי, ברשויות מיסוי המקרקעין ועוד.
  • הזכות לשהות עם בן/בת הזוג במקרים של טיפול רפואי.
  • זכות להסדיר את מעמדו של בן/בת זוג לא ישראלי במשרד הפנים
  • זכויות פנסיוניות וזכויות ירושה על פי דין שוות לבן זוג נשוי.

התהליך פשוט וקצר

"תהליך הנפקת תעודת הזוגיות™ הוא קצר, ללא בירוקרטיה ומצריך מהזוג מעט מאד," מדגישה רוזנבלום. בפגישה אחת תצהירו במעמד עורך הדין רושם הזוגיות, שאתם בני זוג החיים יחד, ובזאת תשלימו את התהליך. לבסוף יקבל כל אחד מכם תעודת זוגיות™ של משפחה חדשה  המוגנת מפני זיוף והעתקה, נושאת את תמונתכם ואת פרטי בן/בת זוגכם וכוללת גם ספח ילדים ייחודי. חשוב להדגיש – הכל נעשה כאן בישראל! אין צורך עוד לצאת מהארץ כדי להתחתן בנישואים אזרחיים."

תעודת זוגיות™ ישראלית, מטעם משפחה חדשה

לא מוותרים על הטקס

אירית – ומה לגבי זוגות שמעוניינים בטקס חתונה  או אירוע שיציין את מיסוד הקשר?
"אז אין קשר", אומרת עו"ד רוזנבלום, "תעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה  היא פעולה משפטית שאינה סותרת כל מנהג אזרחי או חילוני אחר, ומי שירצה יוכל לקיים בנוסף כל טקס פרטי או דתי על פי בחירתו, הסגנון או המסורת שלו. ניתן גם לקיים במעמד החתימה טקס אזרחי שיתועד בוידאו, ולחתום על הסכם ממון משפטי שיותאם לצרכיכם."
ומה לגבי גירושין?
"במקרה של פרידה וגירושין –הכל ייעשה בדיוק באותה הדרך בה התחתנתם: תצהירו בפני עורך דין שאתם נפרדים ואינכם חיים יותר יחד. בשורה התחתונה, גם אם חלילה תחליטו להיפרד לא תצטרכו להתגרש ברבנות. לאחר מכן תהיו חופשיים ומשוחררים להמשיך בחייכם, ואם תרצו – גם למצוא זוגיות חדשה ללא כל הגבלה."

* תעודת זוגיות של משפחה חדשה מוצפנת ומקודדת. היא אישית ואינה ניתנת להעברה או העתקה.

הבחירה בידיים שלכם! לקבלת פרטים נוספים בנוגע לתעודת הזוגיות - התקשרו ל-077-9965399 או מלאו את פרטיכם ונציגי משפחה חדשה ייצרו איתכם קשר בהקדם:

הבחירה בידיים שלכם!
לקבלת פרטים נוספים בנוגע לתעודת הזוגיות

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"