לימודים וקריירה

ניר דובדבני: "אנשים מבינים שהם צריכים לעשות שינוי ולהשתחרר מהתלות במעסיק"

ניר דובדבני, המנטור העסקי המצליח בישראל אומר ששנת 2021 תחייב רבים לחשוב אחרת ולעשות שינוי בחיים שלהם. "יש פה כמעט מיליון אנשים בחל"ת שמבינים שהם צריכים לקחת שליטה על החיים שלהם ולהפסיק להיות תלויים באחרים"

בחודשים האחרונים שכירים רבים הבינו כי החיים שלהם תלויים במישהו אחר וכי ברגע שיש קושי – הם יהיו הראשונים שיוותרו עליהם. כל בעל עסק דואג בסוף קודם כל לביתו ולכן, טבעי שיפטרו את העובדים כדי לחסוך בהוצאות. אבל איך אפשר לשנות את המקום הרעוע הזה – שלא מאפשר לשכירים וגם לעצאיים רבים, להיות חופשיים מתלות בעסק או במעסיק?

ניר דובדבני, שנחשב כבר שנים למנטור המכירות והעסקים הכי מצליח בישראל, מלמד בדיוק את זה. "בגיל מאוד צעיר הייתי מנכ"ל של חברה עם 1,600 עובדים, משכורת יפה ורכב יוקרתי צמוד, אבל הפריע לי שאני תלוי במישהו אחר ואני לא הבוס של עצמי", מספר דובדבני. "הרגשתי שאני עובד קשה ומצליח – אבל בסיפור של מישהו אחר. רציתי להגשים את החלומות שלי ולא שלו, ולכן למרות ההצלחה עזבתי".

לדבריו, השנה האחרונה הוכיחה לכולם את הצורך בכלים עצמאיים לקדם את עצמך. "מאז מרץ 2020 יש אנשים שיושבים בבית ומחכים שיחזירו אותם לעבודה, אנשים שאיבדו כיוון ועושים דברים שמעולם לא חלמו שיעשו רק כדי לשרוד וזה עצוב לי. כל אחד יכול להפוך לסיפור הצלחה של עצמו אם יקבל את הכלים לכך", הוא אומר.

"להצליח לעשות כסף בלי תלות באף אחד"

דובדבני ריכז קורס אחד כולל שבו הוא מעביר את כל הכלים שלו כדי להפוך להיות עצמאי בכל תחום. הקורס כולל 20 מפגשים פרונטליים ו-15 מפגשים ב"זום" והתלמידים בו מקבלים גם את כל הספרים של דובדבני וחוברות עבודה וגם ליווי אישי של סופרוויזר שמפקח על ההתקדמות והלימודים שלהם ועוזר להם בסטאז'. הקורס מאושר על ידי לשכת היועצים העסקיים ונמשך חצי שנה וכעת, הוא מוצע בהזדמנות חסרת תקדים בחלוקה נוחה ל-60 תשלומים דרך קרן שק"ל, שחברה לדובדבני כדי לעזור במימון למתעניינים.

"יש היום 960 אלף אנשים שיצאו לחל"ת ומתלבטים לגבי המשך הקריירה שלהם. הקורס הזה הוא פתיחת עיניים עבורם להבין מה מתאים להם, למצוא את הייעוד שלהם ולהצליח לעשות ממנו כסף מבלי להיות תלוי באף אחד", אומר דובדבני. "גם עבור עצמאיים זה קורס חשוב מאוד. היום ידוע ש-80% מהעסקים נסגרים כבר בתחילתם. אנשים פותחים עסק בלי להבין את המשמעויות ובלי לדעת מה הם עושים ובסוף, הם הופכים משועבדים לעסק ואין להם אוויר. אני מלמד אותם כמויות של ידע מקצועי כדי להצליח בעסקים – הם מקבלים הכל באופן מרוכז דרך צינור אחד מעשרות שנים של ניסיון עסקי מוצלח".

להרשמה לקורס יועצים עסקיים של ניר דובדבני >>

"להפוך את ההצלחה לסיפור החיים"

ואכן, הסילבוס של קורס היועצים העסקיים של דובדבני עשיר במיוחד וכולל את כל הקורסים המבוקשים שלו כמו הצלחה במכירות, איך להפוך להיות אלפא בעסקים, שיטות NLP , הבנה עסקית, שיטות ניהול, גיוס כספים, שיווק, מקסום הכנסות ועוד. בנוסף, בסיום הקורס יש ללוות עסק ולעשות עליו את הסטאז' על מנת לקבל את התעודה ולהתחיל לעבוד.

"בסיום הקורס אני נותן לתלמידים שלי לידים ממשיים כדי שיוכלו להתחיל לעבוד. כל אחד מבין במהלך הלימודים מה הבידול שלו ואיפה הוא יכול להצליח ואנחנו ממנפים את זה קדימה כדי שזה יהפוך לסיפור החיים שלו", אומר דובדבני.

אז למי בעצם מתאים קורס יועצים עסקיים?

"לשכירים שרוצים לעשות שינוי בחיים שלהם, לשנות את סגנון החשיבה ולקחת בעלות על העתיד שלהם ולעצמאיים שרוצים לקבל כלים להצלחה בעסקים. הם ילמדו איך לנהל את העסק שלהם או של המשפחה או של כל אחד אחר במקום שהעסק ינהל אותם. כל מי שרוצה להיות חופשי ולא תלוי באף אחד בחיים שלו חייב ללמוד את הקורס הזה".

רלוונטי לכל עסק"

דובדבני שהוביל ב-15 השנים האחרונות את החברות המובילות במשק, כמו בנקים, חברות ביטוח, תקשורת ועוד, להגדיל את המכירות ולהכשיר את הצוות, מעניק לתלמידים בכל הקורסים שלו את הידע שצבר ישירות ממנו. הוא למד בחו"ל מהמנטורים הטובים ביותר איך להעביר את המסרים שלו בצורה הנכונה ומניע עשרות אלפי תלמידים שלמדו תחתיו להזיז את החיים שלהם קדימה.

"אנשים צריכים להבין שהעולם השתנה וצריך להתאים את עצמנו אליו", אומר דובדבני. "מי שלא יידע לפעול מהר, להניע אחרים ולנצל את המשאבים שעומדים לרשותו יישאר מאחור ויהיה משועבד לעבודה כל חייו. יועץ עסקי הוא מקצוע מאוד מבוקש והוא רלוונטי לכל עסק, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר. הכלים שמקבלים מאפשרים לאנשים להגיע לכל מקום שהם רק ירצו בעסקים".

להרשמה לקורס יועצים עסקיים של ניר דובדבני >>


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"