בריאות ולייף סטייל

הישראלי ששקל 130 ק״ג פיתח כמוסות הרזיה לירידה עקבית במשקל

בגיל 57 שקל יולי לב יותר מ-120 ק"ג והיה קרוב למוות. הוא החליט לשנות את חייו ושקד מאז במשך 7 שנים, על פיתוח כמוסות הרזיה טבעיות. היום, לב שוקל 69 קילו, הוא נפתר מ-30 הכדורים שנטל מדי יום והכמוסה שפיתח – VixiV, מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות וה-FDA.

בשנת 2013 יולי לב היה בן 57 ושקל יותר מ-120 ק"ג. הוא צרך כ-30 כדורים ביום וסבל מהפסקות נשימה בשינה, מלחץ דם וכולסטרול גבוה, משומנים בדם ומעוד ועוד מחלות כרוניות המאפיינות את הסובלים מעודף משקל משמעותי.

באותה שנה לב הצליח לעלות עוד כ-10 ק"ג לאחר חופשה בתאילנד ובקושי יכול היה לנשום ולזוז. כשהלך לרופאה שלו, היא הפנתה אותו באופן דחוף למיון מחשש ממשי לחייו והוא הבין, שזהו הסיכוי האחרון שלו לעשות שינוי – פשוט כדי להישאר בחיים למען עצמו ולמען משפחתו.

הוריד 40 ק"ג ב-10 חודשים

לב שעסק קודם בניהול פרויקטים בהנדסה אזרחית ועיצוב אדריכלי ואפילו היה דירקטור בחברות פרטיות, החל ללמוד תזונה נכונה ותוספי תזונה באוניברסיטה הפתוחה. הוא שילב את כל ידיעותיו מניסיון החיים העשיר והנטייה האישית שלו להשמנה, ופיתח משקה שרקח בעצמו משילוב של 5 צמחי מרפא שידועים בסגולות הרפואיות שלהם. "הקפדתי לשתות את המשקה הדוחה הזה 5 פעמים ביום ולא ויתרתי", הוא מספר.

אחרי 10 חודשים רזה לב 40 ק"ג ממשקלו: "התרכובת הזו גרמה לי לאכול פחות, להיות נמרץ ורענן ולנטוש את כל הכדורים והתרופות שנטלתי", אומר לב. מאז, עברו כבר יותר מ-6 שנים ולב רזה 11 קילו נוספים והיום הוא שוקל 69 ק"ג. הוא החליט להפוך את התערובת שרקח למשימת חייו והצליח לגייס שותפים מקצועיים שעזרו לו להפוך את המשקה לכמוסה קלה לבליעה עם 8 רכיבים, שעומדת בכל התקנים המחמירים של המפעל בו היא מיוצרת, המאושר על ידי משרד הבריאות וה-FDA. כעת, לאחר תהליך פיתוח של 7 שנים משווקות הכמוסות של לב לציבור הרחב תחת המותג VixiV (ויקסיב).

"מוציאים את החשק למתוק ולפחמימות"

כמוסות ה-VixiV כוללות רכיבים טבעיים בלבד שידועים בנטורופתיה כחומרים המעודדים תחושת שובע ומאזנים את רמות השומנים והסוכרים בדם. "בחרנו את החומרים האיכותיים ביותר בריכוז גבוה כדי להבטיח את התוצאות", אומר לב. "החומרים האלו עובדים על תחושת השובע, מוציאים את החשק למתוק ולפחמימות שמקשה על אנשים עם נטייה להשמנה בניסיון שלהם להוריד במשקל, הם מאזנים את הסוכרים בגוף, מחזקים את מערכת החיסון, מורידים את רמות הלחץ בגוף, נוגדים חמצון, דלקת והזדקנות ומעודדים את שריפת השומנים".

"מאז שאני נוטל את התרכובת הזו כל המדדים שלי חיוביים ונפתרתי מכל התרופות שנטלתי", מספר לב. "עבורי זה ההישג המשמעותי ביותר – אני אדם בריא אחרי שנים שהייתי קרוב למוות וכל אחד יכול להגיע לזה בעזרת הוויקסיב".

"7 שנים של מחקר"

ב-2018 הצטרפה לוויקסיב ליטל לבנה, שהיא הנטורופתית הראשית בחברה, ומאז נוסו הכמוסות על עשרות אנשים בישראל לאחר שעברו מפה לאוזן וצברו אוהדים רבים שירדו במשקל. היום כולם יכולים לרכוש את הכמוסות וליהנות מהיתרונות של הירידה במשקל.

"הרבה שניסו את הכמוסות קוראים להן כמוסות פלא או קסם, אבל לא מדובר על קסם" מדגיש לב. "מדובר מבחינתי על 7 שנים שהקדשתי לפיתוח וזיקוק של הפורמולה הטובה ביותר שהוכיחה את עצמה בשטח. זה לא דיאטת כסאח ולא פתרון דרסטי שמביא לירידה מהירה בלי בקרה. מדובר על ירידה מבוקרת אך עקבית במשקל עבור אלו שניסו שנים דיאטות שונות ופשוט לא הצליחו להתמיד. זוהי הזדמנות אמיתית לחיים טבעיים ומאוזנים יותר", הוא מסכם.

לרכישת כמוסות VixiV וקבלת ייעוץ אישי – השאירו פרטים:

*תוסף תזונה אינו תרופה וחל איסור לייחס לו סגולות מרפא והוא אינו נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי.

*VixiV מיוצר על ידי 2 מפעלי תוספי תזונה המאושרים על ידי משרד הבריאות ובעלי כל האישורים הנדרשים לרבות אישורי G.M.P


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"