בריאות ולייף סטייל

"יכולה למנוע ניתוחים ונטילת תרופות" – הטכנולוגיה שמטפלת בכאבים כרוניים

רבים מאיתנו סובלים מכאבים טורדניים לאורך שנים, בין אם מדובר בכאבי גב, ברכיים וראש או בעיות כמו תסמונת המנהרה הקרפלית, מרפק טניס ודורבן. שילוב של טכנולוגיות טיפול מתקדמות יכול לפתור את הבעיה ללא צורך בניתוח או תרופות

רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים ובעלי חברת נדל"ן מהגדולות בישראל, סבל במשך תקופה ארוכה מכאבים כרוניים קשים מאוד בכתפיים ובמרפקים. מזרחי ניסה שיטות טיפול רבות, אך אף אחת מהן לא הצליחה לשפר את מצבו.

"ישראלים רבים סובלים מכאבים חזקים בגב, בצוואר, במרפקים, בברכיים ומבעיות בריאות כמו כאבי ראש ומיגרנות, דורבן, תסמונת התעלה הקרפלית, מרפק טניס, כאבי שרירים, הסתיידות גידים ועוד. הם מתחילים לחפש טיפול שיעזור להם, ברפואה קונבנציונלית או משלימה, אבל לא מוצאים פתרון ובינתיים הכאבים רק גוברים, ואיכות החיים שלהם נפגמת", אומר אייל אלימלך מקליניקת מעיינות לטיפול בכאב, בראשון לציון.

"כדאי לדעת שלא חייבים להגיע לכדורים, ניתוח או התערבות כירורגית אחרת, ואפשר לפתור את הבעיה מהשורש, תוך שיפור משמעותי באיכות החיים", הוא מוסיף. "רוני מזרחי, למשל, הגיע אלינו אחרי שהתייאש מכל הגישות הטיפוליות האחרות, ולאחר סדרה של כמה טיפולים במכשירים המתקדמים שלנו הוא כבר דיווח על שיפור דרמטי במצבו והכאבים נעלמו כלא היו".

להבין את מקור הכאב

המרפאה, הפועלת כאמור בראשון לציון ומטפלת בתושבים מכל האזור, מתמקדת בטיפול במגוון רחב של בעיות כאב ללא ניתוחים, זריקות ותרופות. "יש לנו במרפאה כמה מכשירים ייחודיים המאפשרים לנו לטפל בשיטות חדשניות יותר כמו גלי הלם, פולסים אלקטרו-מגנטיים ו-EMS", אומר אלימלך, בעצמו מטפל אלטרנטיבי שצבר ניסיון רב בטיפול בבעיות אורתופדיות המלוות בדלקות והסתיידויות, או כאבים הנובעים מפציעה כרונית.

"כמי שמלווה שנים ארוכות אנשים הסובלים מכאב לאורך תקופה מתמשכת, גיליתי שהעיקרון הבסיסי בדרך לריפוי הוא קודם כל לזהות את שורש הבעיה. רק לאחר שמבינים לעומק מדוע נגרם הכאב ומאיזה חלק של הגוף הוא מגיע, ניתן לבנות תוכנית טיפול באמצעות המכשירים שלנו, ולהגיע לריפוי מלא של הכאב או לכל הפחות להקלה משמעותית. בלא מעט מקרים, אנשים שסבלו שנים, יוצאים מכאן עם חיוך כבר אחרי הטיפול הראשון, הודות להפחתה בכאב".

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות במרפאת מעיינות, השאירו פרטים:

אלטרנטיבה לטיפולים פולשניים ולתרופות

במרפאת מעיינות משלבים בין צוות מיומן ובעל הסמכות רבות בטיפולים אלטרנטיביים, לבין טכנולוגיות מתקדמות בתחום, שהיעילות שלהן הוכחה במחקרים ומכשירים שכולם בעלי אישור ממשרד הבריאות הישראלי. "אנחנו מציעים אלטרנטיבה לניתוחים וטיפולים פולשניים, שיש להם השלכות לא פשוטות כמו תקופת החלמה ושיקום ארוכה, כאשר סיכויי ההצלחה לא גבוהים. גם השימוש בתרופות לאורך זמן אינו בריא, לאור הסכנה לפגיעה באיברים פנימיים ובכלי הדם", אומר אלימלך.

הקודם
הבא

"מגוון שיטות טיפול ושימוש במכשירים המתקדמים בעולם" 

"בטיפול בגלי הלם אקוסטיים למשל, נעשה שימוש בגלי הלם המכוונים לאזורים פגועים ודלקתיים במטרה להמס את החומר הגורם לדלקת, בהליך נטול כאבים ותופעות לוואי. ניתן לשלב אותה עם טכנולוגיה נוספת, טיפול בפולסים אלקטרו-מגנטיים (PEMT). שילוב זה מאפשר לנו לטפל בשורש הפיזי של בעיית הכאב, ולפתור את הבעיה באופן יסודי, כשהמטופלים מדווחים על תוצאות מעולות הן בטווח הקצר, והן לאורך זמן אחרי הטיפול", מסביר אלימלך.

טכנולוגיה אחרת המוצעת בקליניקה היא טיפול EMS – Electric Muscle Stimulation. "בטיפול זה, אנו מבצעים מעין 'הקפאה' לשרירים הכואבים, וכך מורידים את רמת הכאב בשריר", מסביר אלימלך. "השילוב של כל אלה עם שיטות טיפול נוספות במרפאה, כמו רפואת תדרים, רפלקסולוגיה ופיזיותרפיה, מאפשר לנו להגיע לשיעורי הצלחה של 95% בקרב מטופלים, בין אם מדובר בכאב כרוני או בעיה כתוצאה מפציעה. ברוב המקרים, די בשישה טיפולים".

טיפולי שימור ותחזוקה בעלות סמלית

במעיינות מציעים פגישת ייעוץ ואבחון ללא תשלום, במטרה לבנות תוכנית המשלבת טיפול במקור הבעיה וגם בסימפטומים שלה. משך כל טיפול הוא שעה עד שעה וחצי, כאשר בסיום סדרת הטיפולים ניתן לקבל טיפולי שימור ותחזוקה בעלות סמלית. בנוסף, עבור מרבית הטיפולים, ניתן לקבל החזר מחברות הביטוח הפרטיות.

"בשנות עבדתי פגשתי מאות אנשים שכבר הגיעו לכדי ייאוש בגלל הכאב הבלתי פוסק, ועמדו בפני החלטה, האם להמשיך את חייהם עם כאב כרוני או לבחור בניתוח שמביא איתו סכנות משלו. לשמחתי הרבה, בעזרת שיטות הטיפול הרבות שבהן אני מוסמך והציוד המתקדם בקליניקה, הצלחתי להחזיר להם את החיוך לפנים. מדהים מה ששישה מפגשים יכולים לעשות".

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות במרפאת מעיינות, השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"