בריאות ולייף סטייל

מומחה הכאב ממודיעין: "אני נדהם מהיעילות של גלי הלם בטיפול"

פריצות דיסק, דורבן, כאבי ברכיים וגב יכולים לגרום שנים ארוכות של סבל, ועד כה הטיפול שהוצע לחולים היה ניתוח. כעת נכנסה לתמונה הטכנולוגיה החדשנית של גלי הלם, שפותרת את הבעיה ב-5-6 מפגשים, בלי הליך פולשני ובלי תופעות הלוואי של ניתוח.

ד"נ, בת 52 ממודיעין, סבלה במשך שנים מכאבי גב קשים, שנגרמו מפריצות דיסק בחוליות התחתונות. הכאבים הלכו וגברו ולא נתנו לה מנוח, כשהם מפריעים לתפקוד היומיומי שלה בכל תחומי החיים. לאחר שפנתה למומחים שונים וניסתה כמה טיפולים, נראה היה שהפתרון היחיד עבור ד"נ הוא ניתוח, על כל ההשלכות הלא פשוטות שלו.

"אנשים רבים בישראל וגם בעולם סובלים באופן קבוע מכאבים, לעתים במשך שנים", אומר גלעד מנשה, מומחה ובעל קליניקה לטיפול בכאב ממודיעין. "זה יכול לקרות לכל אחד, מספורטאים מקצועיים וחובבים ועד אנשים שפשוט עברו את גיל 35 והגוף שלהם מתחיל להישחק", הוא אומר.

"עד לשנים האחרונות, הפתרון היחיד שהרפואה הציעה להם היה תרופות או אפילו ניתוח. אבל אז הגיעה פריצת הדרך, הטכנולוגיה החדשה של גלי הלם, שמסוגלת להעלים כאב כרוני ב-5-6 טיפולים".

"במקרה של ד"נ, למשל, היא התלבטה קשות אם לעבור את הניתוח שעליו המליצו לה, אבל רגע לפני הניתוח, כמוצא אחרון, הגיעה אלינו. באמצעות המכשור הייחודי בקליניקה לטיפול בגלי הלם, הצלחנו לפתור את הבעיה שלה בסדרה של 5 פגישות בלבד, והיא לא היחידה. רבים מעידים על כאבים שנמשכו שנים, ונעלמו בזכות גלי ההלם".

"תוצאות בזמן קצר"

לקליניקה של גלעד במודיעין, שנקראת 4Life, מגיעים אנשים הסובלים מסוגים רבים של כאבים, כגון כאבי ברכיים וגב, דורבן, כתף קפואה, פריצות דיסק, שחיקת מיניסקוס, כאבי מפרקים ועוד, בנוסף למקרים מורכבים יותר. לדברי גלעד, "מחקרים כבר מכירים בכך שטכנולוגיית גלי ההלם יכולה להביא לשיפור משמעותי במצב המטופלים, בתהליך שאינו פולשני, ומביא תוצאות בתוך זמן קצר".

מה הופך את הטכנולוגיה הזו ליעילה יותר מטיפולים אחרים?

"הודות לגלי ההלם, חלקים מסוימים בגוף 'מתעוררים' ומתחילים לטפל בדלקת, גם אם עד כה הם לא עשו זאת. גלי ההלם גם משפיעים על מערכת העצבים ומצמצמים את תחושת הכאב. לכן הם מצליחים במקום שבו טיפולים מסורתיים יותר נכשלו, בין אם מדובר בתרופות נגד דלקת, סטרואידים, פיזיותרפיה, עיסוי ודיקור. כל אלה יכולים אולי לעזור בשלב מוקדם, אבל כשמדובר בכאב מתמשך וכרוני, היעילות שלהם יורדת מאוד. גלי ההלם הם מהטיפולים היחידים שעוזרים במצב כזה".

לבדיקת התאמה לטיפול בכאב באמצעות גלי הלם אצל גלעד מנשה ממודיעין בעלות של 300 ש"ח בלבד, אנא בחרו את קבוצת גילכם:

טכנולוגיה בטוחה לשימוש

גלעד, מומחה לטיפול בכאב ושיקום הגוף, מחזיק בתעודות רבות המוכרות על ידי ההתאחדות לרפואה משלימה, והוא גם מאמן ספורט בכיר. שילוב זה מקנה לו ניסיון נרחב והיכרות עם סוגי פציעות וכאב שונים, ובדרכי טיפול המגוונות. "חשוב לדעת שהטכנולוגיה הבסיסית לטיפול בגלי הלם נמצאת בשימוש כבר שנים, וכמעט לא קיימות תופעות לוואי כשמשתמשים בה לפתרון בעיות כאב", הוא מדגיש. "בניגוד לטיפולים אחרים, תופעות הלוואי של גלי ההלם לא רק נדירות אלא גם קלות מאוד".

מניסיונך, באילו מקרים כדאי להשתמש בטכנולוגיה הזו?

"מעבודתי בקליניקה, גיליתי כי גלי הלם יכולים לתת מענה להרבה בעיות שקשורות בשריר ובשלד, כמו דלקות בגידים, ברצועות, במרפק, בירך או בברך; בהסתיידויות בנקודות החיבור של הגידים והרצועות; ובבעיות שונות בכף הרגל, כמו דורבן".

גלעד מנשה

לטפל במקור הכאב, ולא רק בסימפטום

לדברי גלעד, "בכל מקרה שמגיע אלי, מתחילים קודם כל באבחון ראשוני, שיאפשר לנו להבין מה המקור של הבעיה, כדי שנוכל לטפל בשורש ולא רק בסימפטום. רק כך נותנים פתרון אמיתי לבעיה. הפגישה הראשונה, שכוללת אבחון וטיפול ראשון, היא במחיר של 300 שקל, וכבר אחריה המטופלים מדווחים על הקלה בכאב. לאורך כל התהליך אנחנו מספקים ליווי אישי, ובונים תוכנית טיפולית שממשיכה גם בבית".

במשך הקריירה שלך, התנסית בטיפול בשיטות רבות. מה ההתרשמות שלך מטכנולוגיית גלי ההלם?

"כמי שמטפל כבר שנים רבות באנשים שסובלים מכאבים קשים, אני נדהם מהתוצאות יוצאות הדופן שמושגות בטיפולי גלי ההלם. אנשים שסבלו שנים, ונראה היה שהסבל שלהם רק יימשך, קיבלו סוף סוף פתרון מהיר ויעיל שפותר את הבעיה מהשורש ומאפשר להם לחזור לנהל אורח חיים נורמלי ונטול כאב. כמעט כמו קסם".

לבדיקת התאמה לטיפול בכאב באמצעות גלי הלם אצל גלעד מנשה ממודיעין בעלות של 300 ש"ח בלבד, אנא בחרו את קבוצת גילכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"