בריאות ולייף סטייל

מנטורית תוספות השיער: "כל אישה יכולה ליהנות משיער שופע ומלא"

אחרי שהתמקצעה בתחום בארצות הברית כבר לפני 20 שנה והרחיבה את הידע שלה בארץ, הפכה שרית יפה למנטורית לתוספות שיער. היא מדריכה בקורסים בתחום, ובזכות יחס אישי ומחירים הוגנים – מגיעות אליה לסטודיו הבוטיקי בחולון, נשים מכל הארץ לתוספות שיער 100% טבעיות שלא פוגעות בשיער

כשחגית חגיוב, מעצבת שיער בת 46 מחולון, ראתה מודעה בפייסבוק לגבי תוספות שיער כבר לא היה לה מה להפסיד.  אחרי שניסתה תוספות שהרסו את שערה לגמרי וגרמו לתלישה שלו ולנשירה קשה בשיער שהיה דליל ממילא, היא היתה חייבת מישהו שיטפל בו במקצועיות. "השיער שלי היה במצב גרוע והייתי חייבת למצוא מישהו שיציל אותו ויעשה לי תוספות שיגרמו לו להיראות ארוך ומלא", היא מספרת.

חגית הגיעה לסטודיו של שרית יפה בחולון מפוחדת וסקפטית. "הגעתי לשרית מפוחדת מאוד אחרי מה שכבר עברתי אבל כמעט מיד הבנתי שאני בידיים טובות. לפני 6 שנים התחלנו בשיטת ההלחמה הקרה והיום היא עושה לי תוספות בשיטת המיקרו קפסולה שמבוססת על חיבורי קרטין מזעריים והיא נעימה מאוד למגע, לא רואים כלום והשיער נראה מצוין. אחרי שכל חיי סבלתי משיער דליל, אני כבר 6 שנים מסתובבת עם שיער ארוך שחור בסגנון ווייבי גלי, ואין מאושרת ממני".

התחילה בארצות הברית לפני 20 שנה

ואכן שרית יפה ידועה בזכות המקצועיות והאמינות שהיא מביאה לתחום פרוץ שרבים מנצלים בו את חוסר הידע של הלקוחות ומפתים אותן לתוספות יקרות שאינן מתאימות להן. "התחלתי את דרכי בארצות הברית לפני כמעט 20 שנה", מספרת שרית. "ניהלתי שם חנות לתוספות שיער ולמדתי את התחום מקרוב באופן המקצועי ביותר".

"כשחזרתי לארץ בשנת 2005 החלטתי ללמוד עיצוב שיער אצל שוקי זיקרי ומאז אני בתחום", היא אומרת. "לשמחתי, הידע שצברתי בארצות הברית איפשר לי לבחור את המוצרים הטובים ביותר ללקוחות שלי ואת היכולת לעשות את ההתאמות הטובות ביותר בין השיער לתוספת ולשיטה שאני בוחרת לכל לקוחה".

לקביעת תור לייעוץ לתוספות שיער אצל שרית יפה, לחצי כאן והשאירי פרטים >>

"כל אישה מגיעה מהמקום האישי שלה"

שרית הפכה לשם דבר בתחומה, היא מדריכה בקורסים ללימודי תוספות וחונכת באופן אישי את מי שרוצה ללמוד ולהיכנס לתחום. היא מציעה ללקוחותיה הארכת שיער בכל השיטות: תוספת שיער בשיטת המיקרו, בהלחמה קרה במדבקות, תוספות שיער קליפסים ועוד, הכל 100% שיער טבעי ורך ונעשה בהתאמה לסוג השיער של הלקוחה ולתקציב שלה. "בניגוד לרבים בתחום הזה, אני מחויבת לאמת שלי. גם אם אני מרוויחה פחות אני תמיד אומרת ללקוחות מה אפשר ומה לא, ומתאימה להן את הפתרון הכי טוב לבעיה ממנה הן סובלות. אני יכולה להגיד שבזכות היושרה הזו מגיעות אליי המון נשים ממקומות שונים בארץ מפה לאוזן ובזכות המלצות".

"התוספת היא 100% שיער טבעי שאינו פוגע בשיער"

למה נשים מגיעות לעשות תוספות בשיער?

"יש הרבה מאוד סיבות – כל אישה מגיעה מהמקום האישי שלה. זה יכול להיות בעיות של שיער דליל, בעקבות מחלה או בעיה גנטית, שיכול להשפיע על המראה ועל הביטחון שלה. יש נשים שמגיעות לאחר תספורת גרועה שהן לא אוהבות והן רוצות לטפל מהר ולשנות את הלוק שלהן למשהו שהן אוהבות שהוא שופע ומלא. יש גם הרבה נשים שהשיער שלהן מפסיק לצמוח אחרי אורך מסוים וזו ההזדמנות היחידה שלהן לשיער ארוך".

"בנוסף, יש נשים שמגיעות לפני אירועים מיוחדים – ואני יכולה להגיד שמהניסיון שלי הן ממשיכות גם הרבה אחרי האירוע כי הן רואות את השדרוג במראה. ויש גם כאלה שרוצות להתנסות בסגנונות שיער שונים, או לנסות צבעים על שיער שניתן להחליף בלי בעיה. כמובן יש גם נשים כמו חגית שמגיעות אליי אחרי תוספות גרועות שתלשו להן את כל השיער והרסו אותו והן מחפשות תיקון".

וזה לא הורס את השיער?

"ממש לא. זה היתרון הכי גדול של תוספות טובות. בניגוד לקלטות והדבקה, השיטות שאני עובדת איתן לא פוגעות בשיער המקורי".

"שומרת על מחירים נוחים"

שרית מקבלת כל לקוחה בנפרד בתור ושעה שמוקדשות רק לה. "יש לי סטודיו בוטיק וכל לקוחה שלי יודעת שהיא מתקבלת בשעה שנקבעה לה, בלי לחץ והמולה של נשים נוספות והכי חשוב בפרטיות ובדיסקרטיות. אני מקדישה לכל אחת את מלוא תשומת הלב האפשרית ומקפידה על התאמה אישית כולל פירוט מלא ואפילו בכתב, על הדרך הטובה ביותר לשמור על התוספות כדי להאריך את החיים שלהן", היא מספרת.

"המסר החשוב הוא שזה תחום שדורש מומחיות ומקצועיות. יכול להיות שיש לך ספר קבוע שאת מאוד אוהבת וסומכת עליו, אבל אם הוא לא מומחה בתוספות שיער, גם הוא יבין כשתיפני לקבל ייעוץ מקצועי שיחסוך לך עוגמת נפש ואכזבה ובסופו של דבר גם כסף שהולך לטמיון כשבוחרים במישהו לא מקצועי".

"אני בתחום כדי להפוך נשים לבטוחות ויפות יותר. זו השליחות שלי וחשוב לי שכל אחת תצא ממני מרוצה ועם חיוך לכן אני גם שומרת על מחירים נוחים ומאפשרת תשלומים ומה שצריך בשביל שנשים ירגישו טוב עם עצמן כשהן קמות בבוקר ומסתכלות במראה. כולן יכולות ליהנות משיער שופע ומלא בלי צורך לתחזק אותו כל הזמן", היא מסכמת.

מתעניינים בנימי הרגליים? השאירו פרטים ונציג Sun Clinic יצור עמכם קשר:

לקביעת תור לייעוץ לתוספות שיער אצל שרית יפה, השאירי פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"