בריאות ולייף סטייל

כך תיפטרו מכאבי הגב והרגליים – בלי לצאת מהבית

כמעט כולנו סובלים מכאבי גב ורגליים בגלל אורח החיים הלחוץ והישיבה הממושכת. עיסויים מדי שבוע יכולים להקל מאוד על הכאבים, אבל הם יקרים וחלקם בכלל לא נגישים בתקופה זו. כך תוכלו לקבל עיסוי מקצועי וממוקד, בלי לצאת מהבית.

סוף היום הגיע, אחרי שעות ארוכות של עבודה, עזרה לילדים, בישול, סידור, ניקוי, ושלל משימות אחרות. אתם צונחים על הספה ומרגישים שכל השרירים שלכם כואבים, במיוחד הרגליים והגב התחתון, שרגישים במיוחד לשעות ארוכות של עבודה ולחצים מסוגים שונים. אתם חולמים על עיסוי מקצועי שיקל על הכאבים, ישחרר את השרירים הדואבים ויאפשר לכם לנשום קצת לרווחה.

אבל איך אפשר להגשים את החלום הזה עכשיו ולהיפטר מהכאבים? מסאז' מקצועי הוא עניין יקר מאוד, ובכלל, לא מתאפשר בימים של סגר או אם אתם חוששים ממגע קרוב. גם מי שיקבע תור לפיזיותרפיסט, יצטרך להמתין עד שיגיע יום התור, לנסוע למרפאה ולהסתכן בחיכוך עם הרבה אנשים. אבל יש פתרון לבעיה: שני מכשירים חדשים מבית Dr. Whinsdorf ENGLAND, מותג אנגלי ותיק המוכר ברחבי העולם. האחד מיועד לעיסוי לרגליים, והשני עבור הגב התחתון.

שיפור משמעותי אחרי 20 דקות

המכשירים נמכרים ברחבי העולם, במדינות כמו ארה"ב ואנגליה, ואלפי לקוחות כבר מעידים על שיפור משמעותי בעקבות השימוש בהם. מערכת העיסוי המיועדת לרגליים פועלת על כל האזור שבין כף הרגל ועד הברך, כולל העקבים, ומכילה 9 תוכניות מובנות שמותאמות למטרות שונות, כמו הקלה על כאבי דורבן, כאבים בכפות הרגליים, עייפות וכאבי שרירים. אחרי 20 דקות בלבד, כבר תרגישו שיפור משמעותי במצב.

למערכת שלושה מצבי רטט. היא מחממת את כפות הרגליים ויוצרת ויברציה, במטרה לאפשר טיפול קבוע בבעיות שונות הקשורות בכפות הרגליים, ולייתר את הצורך בעיסוי יקר בידי בעל מקצוע. היות שכפות הרגליים משפיעות מאוד על התחושה הכללית שלנו, העיסוי הביתי הקבוע מאפשר לנו לדאוג לבריאותנו בלי לצאת מהבית, ולהקל משמעותית על תחושת העייפות. בנוסף, המכשיר מאזן את זרימת הלימפה, מחזק את המערכת החיסונית, מטפל בוורידים בולטים ועוזר בניקוי רעלים.

מכשיר העיסוי לרגליים מוצע כעת, לרגל המצב הנוכחי, במחיר מיוחד של 1,890 ש"ח (במקום 2,400 ש"ח), ואילו מכשיר העיסוי לגב נמכר גם הוא במחיר מבצע תמורת 1,200 ש"ח (במקום 1,790 ש"ח).

לקבלת ההטבה לקוראים שלנו וקבלת מחיר המבצע ב-12 תשלומים, לחצו כאן >>

טכניקה יפנית שמחדשת את הרקמות

מערכת העיסוי לגב התחתון מיועדת להקל על כאבים באזור זה או אף למנוע אותם כליל, והיא מבוססת על טכניקה יפנית בשם PainFree. היא כוללת 4 מצבים, ופעולתה משלבת מגנטים המסייעים בהקלה על הכאב ומחדשים את הרקמות, קרני אינפרא־אדום המעודדות את זרימת הדם, עיסוי עמוק ומתיחה של עמוד השדרה המפחיתה לחצים בין החוליות.

הרוכשים מקבלים הוראות שימוש מפורטות וכן אחריות למשך שנה מיום הרכישה, ומאות לקוחות כבר העידו על שביעות רצון ושיפור משמעותי במצבם.

ההקלה הבריאותית על בצקות, נפיחות וכאבים שונים היא משמעותית במיוחד, ולכן נראה שהמכשירים הללו הם חובה בכל בית, במיוחד בימים אלה. מעבר להיבט הבריאותי, העיסוי הנעים והקבוע בכפות הרגליים ובגב התחתון מפחית את הלחץ הרגשי שכולנו סובלים ממנו בחודשים האחרונים, ועוזר לנו להתמודד עם הסטרס היומיומי של התקופה הנוכחית.

מתעניינים בנימי הרגליים? השאירו פרטים ונציג Sun Clinic יצור עמכם קשר:

לקבלת ההטבה לקוראים שלנו וקבלת מחיר המבצע ב-12 תשלומים, השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"