בריאות ולייף סטייל

סובלת משיעור יתר בפנים? 5 סיבות לנסות את שיטת YMAX

שיעור יתר בפנים הוא תופעה שיכולה לגרום הרבה תסכול לאלו הסובלות ממנה. בעוד יש הרבה פתרונות זמניים לתופעה, רובם גורמים לתופעות לוואי לא נעימות. הנה 5 סיבות לנסות את השיטה הייחודית של יפה מקסימוב לשיעור יתר בפנים – YMAX

שיטת YMAX הייחודית שפיתחה יפה מקסימוב מתבססת על גלים של קרני אור המותאמים במיוחד לשיער הפנים. "אחת הבעיות הכי גדולות שיש בטיפול בשיעור יתר בפנים, הוא שרבים לא מבינים את ההבדל המהותי בין שיער גוף לשיער פנים", אומרת יפה מקסימוב שפיתחה את השיטה. "שיער הפנים שונה במספר היבטים כמו צפיפות, עובי, סוג השיער ורקע הורמונלי/גנטי. ההבנה הזו היא המפתח לטיפול נכון בשיער הפנים לטווח ארוך".

"מי שניסתה טיפולי לייזר בפנים חוותה את זה על בשרה ויודעת, שלא תמיד ניתן לטפל בשיער הפנים כמו שמטפלים בבית השחי, ברגליים או בידיים. אני רוצה שכולן יידעו שהן לא צריכות לגלח את הפנים שלהן בשביל לקבל תוצאות– גילוח פנים זה משהו שאף אישה לא צריכה לעבור", היא מסבירה.

לייעוץ חינם וללא התחייבות – השאירי פרטים >>

אז ריכזנו עבורכן 5 סיבות טובות לנסות את YMAX:

1. שעווה, קרמים או קוסמטיקאיות עולים הרבה מאוד כסף בטווח הארוך.
גם אם את שמה לב לכך או לא, אנחנו מבטיחות שאם תעשי חישוב מצטבר של ההוצאות שלך על שעוות, קוסמטיקאיות, קרמים או כל פתרון אחר לשיעור יתר, תגלי שהוצאת המון כסף. מדובר על פתרונות זמניים שמחזיקים לתקופה קצרה במיוחד ולכן ההוצאה המצטברת עליהן היא עצומה. רק לדוגמה, בהנחה שעשית שעווה אחת לחודש בעלות של 50 ₪ במשך 10 שנים – תגיעי לסכום מטורף של 6000 ₪!
הגיע הזמן שתחשבי על פתרון שיעשה את העבודה לטווח ארוך ולא יחייב אותך לבזבוז זמן יקר וגם לא מעט כסף.

 

2. שיטות אחרות רק מחמירות את המצב.
אנחנו יודעות שאת עושה הכל כדי לשפר את המצב ובטח חווה לא מעט תסכול מתופעות הלוואי שמתלוות להסרת השיער. אם את מסירה שיער בשעווה, את בטח חוששת מחשיפה לשמש אחרי הטיפול ואולי כבר מרגישה כתמים שמופיעים בעור או פצעונים שיוצאים לאחר הטיפול מהטראומה שחווה ה. אם את מסירה שיער בחוט או בפינצטה, את ודאי מרגישה שהשיער צומח באופן לא אחיד ושאת צריכה להסיר אותו כמעט כל יום כדי להיות חלקה לגמרי, שלא לדבר על הכאב.
מי שניסתה להסיר שיער בלייזר מאזור הפנים, ודאי היתה צריכה לגלח את הפנים, מה שהגביר מאוד את הצמיחה, חיזק את השיערה ובפועל גרם לתוצאה ההפוכה.
בשיטה של יפה מקסימוב, אין צורך לגלח את הפנים ולא מתעסקים עם שיער הפנים מהרגע שמתחילים בתהליך. מדובר על שיטה שעובדת לאורך זמן ומספקת תוצאה מיידית שתגאל אותך מכל השיטות האחרות.

3. הגיע הזמן להחזיר את הספונטניות והביטחון העצמי שלך.
שיעור יתר בפנים הוא לא תופעה נעימה עבור נשים רבות. מי שחוותה את התופעה יודעת כמה היא יכולה להגביל: החשש לאסוף את השיער בגלל החשיפה של אזור הפנים, החשש ללכת לים או לבריכה כי השמש רק מבליטה את התופעה, השימוש המוגבר במייקאפ כדי לטשטש את השיער ובאופן כללי יש רבות שחוות חוסר ביטחון והימנעות ממצבים אינטימיים בעקבות התופעה.
בחירה בטיפול בשיטת YMAX יכולים לסיים אחת ולתמיד את התופעה, להחזיר לך את הביטחון העצמי ולאפשר לך להיות ספונטנית יותר.

4. מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך.
את יודעת שמגיע לך להרגיש טוב עם עצמך בכל רגע בחיים. אם שיעור יתר בפנים גורם לך אי נוחות ואת מוצאת את עצמך מתעסקת עם התופעה יותר מדי זמן – זה הרגע להחליט לעשות שינוי. מגיע לך!
שיטת YMAX היא שיטה בטוחה ויעילה שמתאימה לבעלות שיער פנים כהה או עם גוון (לא בלונדיני, ג'ינג'י או לבן) – היא תפתור אותך משיער הפנים ותחזיר לך את הביטחון.

5. אסור לך להתפשר על פחות ממצוין.
לפעמים אנחנו בוחרות בפתרונות בינוניים כדי לחסוך בכסף או מתוך אמונה שאין באמת הבדל. אבל כשמדובר בעור הפנים שלך ולא בעוד ג'ינס, אסור להתפשר על מקום שהוא לא פחות ממצוין.
המרכזים של יפה מקסימוב נהנים מאלפי לקוחות מרוצות שכבר עברו את הטיפול ונהנות מעור פנים חלק. השיטה ייחודית למקום והיא מבוססת על ניסיון מעמיק בתחום. אם החלטת לטפל בתופעה – אל תתפשרי על חיקויים או שיטות מפוקפקות שרק יחמירו את התופעה.

לייעוץ חינם וללא התחייבות – השאירי פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"