כדאי לדעת

"אנחנו צובעים בתים במחיר הטוב בישראל ובאיכות בלתי מתפשרת"

ש.ל. צבע ושיפוצים היא עוף נדיר בנוף נותני השירות בישראל. כבר שנים שהחברה עובדת בשיטה שמבטיחה ללקוחות מחיר ידוע מראש וזול במיוחד, ניקיון ומקצועיות בצביעת הדירה – והכל בתוך יום אחד בלבד. "אחרים מותחים את העבודה על מספר ימים כדי להעלות את המחיר"

שי, הבעלים של החברה, אומן צבע וגבס, החליט לשנות את הכללים בתחום צביעת הבתים בישראל. הוא מספק שירותי צביעה ותיקונים לבתים בישראל כבר 17 שנה, במחירים הזולים ביותר ובזמן הקצר ביותר. לדבריו "אחרים מותחים את העבודה על פני מספר ימים כדי להצדיק מחירים גבוהים. המטרה שלנו היא אחרת – אנחנו רוצים להגיע בצוות גדול, לסיים ברוב המקרים את כל העבודה ביום אחד ולגבות את המחיר הזול ביותר שנקבע מראש בסוף היום".

דירת 5 חדרים ב-2,199 שקל – כולל הכל

ש.ל. צבע ושיפוצים עוסקים בתחום כבר 17 שנה, ונהנים ממוניטין מצוינים ומידע מקצועי שתורם למהירות העבודה. "הדבר שהכי חשוב לנו הוא שהלקוח יהיה מרוצה וייצא עם חיוך. ככה עבדנו כל השנים וזה מוכיח את עצמו. רוב העבודות שלנו מגיעות מהמלצות של אחרים שכבר ניסו את השירות שלנו", הם אומרים.

החברה ידועה בזכות התמחור הנמוך שלה שלא משתנה לאורך יום העבודה. "אנחנו מכירים הרבה אנשים מהתחום שאומרים פתאום ללקוח שהחדר גדול, יש הרבה שקעים, או שהתקרה לא היתה כלולה ומתחילים לנפח את המחיר. אצלנו הכל ידוע מראש: דירת 2 חדרים עולה 1,199 שקל, שלושה חדרים, 1,499 שקל, ארבעה חדרים, 1,899 שקל ודירת 5 חדרים 2,199 שקל. המחירים האלו כוללים הכל: תיקונים, שפכטל, צבע וניקיון".

מחיר שכולל הכל מראש – בלי הפתעות

למרבה הפלא, לא מדובר בחיסכון על צבע או על עובדים שמביא את ש.ל. צבע ושיפוצים לתמחור כל כך אטרקטיבי. בחברה משתמשים רק בצבע אקרילי של טמבור, שלדבריהם הוא המתאים ביותר למזג האוויר הישראלי. בנוסף, הם מגיעים בצוות של 3 צבעים, שמתחילים בעבודה מיד ולכן מצליחים גם לסיים אותה ביום אחד, למעט בדירות ענק.

"זמן העבודה מותאם לדרישה של הלקוח", אומר שי. "אני מתארגן על גודל הצוות בהתאם לדרישה. כולם מקצוענים שמתחילים בכיסוי כל הרהיטים והכנת הבית לצביעה. אנחנו כמובן עושים גם תיקוני שפכטל לכל החורים בקירות והסדקים ומקפידים לנקות את המתגים, החלונות והרצפה מכל שאריות הצבע בסיום. המחיר כולל את הכל מראש ואין הפתעות", הוא אומר.

לקבלת הצעת מחיר מהירה מ- ש.ל. צבע ושיפוצים לביתכם – השאירו פרטים כאן >>

"היושר והאמינות קנו אותי"

חיים מראשון לציון מספר כי היה לו חשוב למצוא חברה אמינה שתעשה עבודה מושלמת בדירה שלו. "יש לי רצפת פרקט ומאוד חששתי שהיא תתלכלך מהצביעה. קיבלתי הרבה הצעות מחיר אבל לא הייתי שלם, כשהצוות של החברה  הגיע קיבלתי את הצעת המחיר הזולה ביותר, אבל הרגשתי בידיים טובות. קיבלתי דירה נקייה בצביעה אומנותית עם צבעים שבחרנו ששדרגו את האווירה לחמימה ויוקרתית".

"אנחנו רוצים להגיע בצוות גדול, לסיים ברוב המקרים את כל העבודה ביום אחד ולגבות את המחיר הזול ביותר שנקבע מראש בסוף היום"

גם ליהי מתל אביב חיפשה הרבה זמן חברה מקצועית שתצבע את דירתה. "היו חיפושים ארוכים ומתישים. לא רציתי להתפשר וקיבלתי הצעות מחיר בטווח מאוד רחב של מחירים. בסוף הגעתי לשי והחלטתי ללכת עם האינטואיציה ועם הניסיון העשיר שלו. זו היתה בחירה מצוינת. עשו פה עבודה נקייה ומקצועית במחיר מעולה. היושר והאמינות קנו אותי".

"שיטה שמוכיחה את עצמה בשטח"

ש.ל. צבע ושיפוצים מתמחים גם בריצוף, גבס ואינסטלציה ולכן יכולים להציע ללקוחות מעטפת שירות שלמה. הם מחזיקים בשלושה צוותים שעובדים בכל רחבי הארץ ומתחייבים להצעת מחיר בבית הלקוח בתוך 24 שעות מרגע הפנייה. "יש לנו המלצות מכל עבר בזכות השיטה שלנו שמוכיחה את עצמה בשטח", הם מספרים. "מאוד קל להתפתות למחירים הזויים שמתקבלים מ'צבעים' שעוסקים בזה כהשלמת הכנסה, אבל בסוף משלמים על זה ביוקר.

"אצלנו, מה שרואים זה מה שמקבלים. הכל ידוע מראש, מתומחר בהוגנות והכי חשוב ברוח טובה ובמקצועיות ואמינות. קיבלנו עבודות גדולות במיוחד כמו למשל בעיתון ישראל היום, או במשרדים של קשת ברמת החייל בזכות השם הטוב שיש לנו. מי שמחפש שקט נפשי, בלי לקרוע את הכיס מוזמן אלינו".

לקבלת הצעת מחיר מ-ש.ל. צבע ושיפוצים בביתכם במהירות – השאירו פרטים:


אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"