לימודים וקריירה

ללמוד פסיכולוגיה רוחנית: "4 חודשים לשינוי משמעותי במערכות יחסים ובעבודה"

למרות ההצלחה המקצועית בגיל מוקדם, הג'יפ היוקרתי והמשרה הנחשקת בחברת היי-טק בלוס אנג'לס, דלית אליהו הרגישה עצובה וחרדתית. היא עשתה שינוי קיצוני בחייה, למדה פסיכולוגיה רוחנית והביאה את השיטה שלמדה לישראל. "כל אחד יכול לעשות שינוי בחיים כדי להגשים את עצמו עד הסוף ולהצליח במערכות יחסים, בעבודה ובכלכלה"

בגיל 26 היתה דלית אליהו מנהלת מחלקת השקעות מצליחה בחברת היי-טק בלוס אנג'לס. היא ישבה במרומי הקומה ה-17, אחראית על עובדים ותהליכים משמעותיים, אבל הרגישה ריקה. "הייתי עצובה ולא הצלחתי להבין למה", היא נזכרת. "חוויתי כמה התקפי חרדה והרגשתי שאני נעלמת והעולם שסביבי סוגר עליי".

אליהו, החליטה להתייחס ברצינות לתחושות שלה, ובעקבות המלצה של עמית לעבודה נרשמה ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה רוחנית באוניברסיטת סנטה מוניקה שבקליפורניה. הלימודים האלו שינו את חייה מקצה לקצה. "כבר במפגש הראשון בלימודים עברתי חוויה משמעותית", היא מספרת. "הרגשתי שאני מבינה את הכוח שלי ואת היכולת שלי להביא לשינוי שאני רוצה לעשות בחיים שלי".

"כלים שיכולים לחולל שינוי"

עם סיום התואר, פנתה אליהו לד"ר רון ומרי הולניק, המרצים שלה ומפתחי הפסיכולוגיה הרוחנית, וביקשה מהם את הזכות להביא את השיטה לישראל. "מבחינתי לא היה מצב שאני עוברת משהו כל כך משמעותי וגדול ושהוא לא קיים בארץ. ב-2013 פתחתי את בית הספר לאימון, מאסטרי, כאן בישראל, ואני מלווה עשרות אנשים בכל שנה בתהליך שלהם ללימודים ולשינוי אמיתי בחיים".

במאסטרי ניתן להתחיל בקורס בן 4 חודשים בלבד שנותן כלים מעשיים לשינוי חיובי. "התוכנית הזו היא טעימה לעולם הפסיכולוגיה הרוחנית והיא מתמקדת בעיקר במערכות יחסים ובהגשמה מקצועית", מסבירה אליהו. "אלו שני תחומים שהם הבסיס של הרבה חסמים וקשיים שאנשים עוברים, בעיקר בימים אלו".

אליהו מסבירה כי "הבסיס של הפסיכולוגיה הרוחנית הוא שלכל אדם יש את הכלים והמשאבים לעזור לעצמו. לכולנו יש מכשולים מנטליים שחוסמים חלקים בעצמנו מלהגיע למקום שלם יותר והחוכמה היא להכיר בהם ולצמוח, לשנות ולעבוד על מה שקשה. אנשים שמגיעים לקורס יכולים להיות סופר מוצלחים בקריירה שלהם אבל חווים קשיים בהחזקת זוגיות לאורך זמן, או טובים מאוד ביחסים בין אישיים, אבל לא מאמינים שהם חכמים מספיק כדי להצליח באקדמיה".

"החלטתי לתפוס שליטה על החיים שלי"

ערן אביבי הגיע למאסטרי אחרי שאשתו, שירי, עברה את התהליך והוא ראה את השינוי הגדול שעבר עליה. "הייתי נכנס למסעדה ולא יודע מה אני רוצה. לא ידעתי לעשות בחירות פשוטות, לא הצלחתי להביא את עצמי למקומות שהייתי בהם ולאנשים שהייתי פוגש. אחרי הקורס כל בחירה בחיים הפכה לפשוטה יותר. בקורס מלמדים אותך לבוא כמו שאתה, להיפתח, לתקשר את מי שאתה עם הקושי והכאבים – פשוט להיות שם.

גם ענבל שמביק, מבוגרות הקורס מספרת על השינוי שעברה בזכות הקורס: "החלטתי לדאוג לעצמי ולהחליט שאני תופסת את השליטה על החיים שלי. היתה לי בעיה למצוא זוגיות והבנתי שאני הוא המקור לכך. אני יכולה להגיד בביטחון שלא הייתי היום נשואה פלוס שניים אם לא הייתי עוברת את הקורס, זה נתן לי נקודת מבט אחרת, פרספקטיבה ופתר לי הרבה שאלות ותהיות".

שילוב בין לימוד מקוון לפגישות עם מאמנים

"הקורס הממוקד הוא בן ארבעה חודשים בלבד ונותן כלים לכל מי שמרגיש שיש לו קושי בזוגיות, במערכות יחסים אחרות או בתחום הכלכלי והמקצועי", אומרת אליהו. "עלות הקורס היא 2,950 שקל, חלקו מקוון וחלקו כולל פגישות עם מאמנים מוסמכים, והוא מתבסס על כל העקרונות של הפסיכולוגיה הרוחנית כפי שהם נלמדים בסנטה מוניקה.

"מי שרוצה להמשיך ללימודים גבוהים יותר יכול להמשיך משם, אבל הקורס המקוצר הוא בסיס מעולה להתחלה של שינוי מהותי בחיים ועבודה פרקטית על האלמנטים שמעכבים את ההתפתחות וההתקדמות של אנשים בתחומים האלו. השיטה הצליחה לשנות את החיים שלי ושל כל כך הרבה אנשים כמו ענבל וערן, וכל המטרה שלי ושל המאמנים במאסטרי היא להביא לשינוי הזה אצל כל מי שרוצה בכך", מסכמת אליהו.

 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"