כדאי לדעת מוצר היום

הטכנולוגיה שמונעת הדבקה בחללים סגורים – הגיעה לישראל

בחודשים האחרונים עלתה המודעות לסכנת ההדבקה החמורה הטמונה בשהות בחללים סגורים ולא מאווררים. כולנו חוששים כאשר אנחנו נכנסים למשרד או לחנות בהם הכל סגור והמזגן פולט את האוויר שאחרים כבר פלטו קודם – ומהווה סכנת הדבקה של ממש.  "כל משרד או עסק שרוצה לדאוג לבריאותם וחייהם של העובדים והלקוחות שלו צריך להתקין מערכת סטריליזציה על המזגנים"

אם בגל הראשון שהגיע לישראל בחודש מרץ עוד לא היה ברור כיצד נדבקים, היום כבר ידוע שעיקר ההדבקה מתבצע בחללים סגורים, באמצעות טיפות קטנות מאוד שמתפזרות באוויר ויכולות להעביר נגיפים מאדם לאדם. המשמעות פשוטה: כל שהייה שלנו בבנייני משרדים, מרפאות, חנויות, סופרים או עסקים שיש בהם מזגן מגדילה את סכנת ההדבקה בנגיפים ומחלות שונות.
"בישראל, בגלל מזג האוויר החם אנחנו סוגרים חלונות ומפעילים את המזגן", מסביר יוסף שאלתיאל, יועץ מדעי לחברת סטריליין, המתמחה בפתרונות טיהור אוויר. "אם יש חולה בחדר, המזגן מפזר את הנגיף לשאר האנשים שנמצאים בו. כשחקרו הדבקה במטוסים, למשל, גילו שמי שנדבקו הם אלה שישבו קרוב לפתחי המיזוג".

 

ד"ר יוסף שאלתיאל

"בישראל, בגלל מזג האוויר החם, אנחנו סוגרים חלונות ומפעילים את המזגן", מסביר יוסף שאלתיאל, יועץ מדעי לחברת סטריליין, המתמחה בפתרונות טיהור אוויר. "אם יש חולה בחדר, המזגן מפזר את הנגיף לשאר האנשים שנמצאים בו. כשחקרו הדבקה במטוסים, למשל, גילו שמי שנדבקו הם אלה שישבו קרוב לפתחי המיזוג".

אז מה יכול להיות הפתרון?

"צריך להביא בחשבון שבכל חלל סגור, אנחנו נושמים אוויר שכבר היה בריאות של מישהו אחר. לכן, מפעילים את  המזגן וחיוני לדאוג לכך שהאוויר הממוחזר של המזגן יעבור סטריליזציה שתנקה אותו", אומר שאלתיאל.

יש טכנולוגיה כזו?

"יש, אבל עד עכשיו היא היתה בשימוש רק בחדרי ניתוח בחדרי חולים ובמעבדות יוקרתיות. אנחנו החלטנו שהגיע הזמן להביא אותה גם אל תוך הבית והמשרדמשרדים ועסקים או כל חלל סגור שיש בו מערכת מיזוג מרכזית. במיוחד היום, חייבים לצמצם את הסיכון להדבקה, כדי שאפשר יהיה לחזור לעבודה בביטחון, ולהמשיך את השגרה הביתית".ולהצליח לעבור את התקופה המאתגרת הזו בהצלחה. אנחנו גם בפתחו של החורף  וכפי שאנחנו רואים באירופה , ברור שהתחלואה עלתה דרמטית עם החזרה של מזג האוויר הקר ".

"אור אולטרה סגול מנטרל נגיפים וחיידקים"

מערכת אולטרה 5 שמשווקת סטריליין מורכבת על סוללת הקירור של המזגן המרכזי או המיני מרכזי, ובאמצעות קרינת UVC חזקה, מטהרת את האוויר שהמזגן מפזר ברחבי החדר. "קרני ה-UV (אולטרה סגול) משמידות 99.9% מהנגיפים והחיידקים שמקורם במערכת המיזוג, וכן עובש", מדגיש שאלתיאל.

איך זה פועל?

"אור אולטרה סגול פוגע בדנ"א של נגיפים, חיידקים, עובשים ונבגים באופן שמונע מהם את היכולת להשתכפל, ובכך מנטרל אותם והופך אותם ללא מסוכנים. זו הסיבה לכך שבשנים האחרונות, תחום טיהור האוויר באמצעות UV נמצא בצמיחה מואצת בארץ ובעולם. בנוסף, מחקרים רבים מוכיחים שאור אולטרה סגול מסוג UVC (באורך גל של 254 ננו-מטר) משמיד נגיפים".

מתעניינים במערכת אולטרה 5? השאירו פרטים כאן >>

"טכנולוגיה בטוחה – שגם חוסכת כסף"

המערכת, מסביר שאלתיאל, מותקנת בתוך 30 דקות בלבד ומתאימה בעיקר למשרדים, עסקים קטנים וגדולים, מבני ציבור, בתי כנסת, מפעלים, רשתות קמעונאיות, מרפאות וקליניקות, אך גם לבתים פרטיים ודירות עם מערכת מיזוג מרכזית או מיני מרכזית. כיום היא כבר מותקנת בכמה בתי חולים בישראל, ומשרד הבריאות אף המליץ על התקנת מערכות UVC במסגרת המלחמה בנגיף.

"אם יש חולה בחדר, המזגן מפזר את הנגיף לשאר האנשים שנמצאים בו"

"המזגן עשוי להיות ווקטור משמעותי בהתפשטות הנגיף. קיבלנו הדגמה לכך בפרשת ה'דיאמונד פרינסס', האונייה המפורסמת שבה מאות אורחים נדבקו ובודדו בתאים שלהם תקופה ארוכה", אומר שאלתיאל. "יש חוקרים שסבורים שמערכת האוורור שחיברה בין התאים היא זו שגרמה להדבקה, וכבר מדברים על כך שכדי שחברות קרוז יוכלו לחזור לפעולה, יתקינו בהן מערכות UVC.

"אולטרה 5 היא הפתרון האופטימלי לתקופה הנוכחית. מדובר בטכנולוגיה בטוחה לחלוטין, שמשמידה את כל הנגיפים, החיידקים והמזיקים השונים שאורבים במקומות הלחים והחשוכים בתוך המזגן ועלולים לגרום למגוון של בעיות בריאות. וכערך מוסף, היא אף משפרת את יעילות המזגן ואורך החיים שלו, תוך חיסכון בחשמל ובכסף. זו הזדמנות מצוינת לדאוג לסביבה בריאה ובטוחה יותר לעובדים ולמבקרים במשרד ובעסק".

מתעניינים במערכת אולטרה 5? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"