לימודים וקריירה

בפיקוח משרד העבודה: קורס חדש לעיצוב שיער בחיפה ובנהריה במכללת נאוה קולאז'

גם כשהמשק נכנס למשבר ולא מעט מקצועות הופכים לא רלוונטיים, המספרות עדיין מלאות וכולם ממתינים לתור. "אנשים תמיד רוצים להיראות במיטבם ותמיד יצטרכו מעצב שיער טוב", מסבירה נאוה קול, מייסדת מכללת נאוה קולאז', המכללה הגדולה בצפון למקצועות היופי, שמשיקה קורס חדש לעיצוב שיער, בשיתוף משרד העבודה.

משבר הקורונה גרם לישראלים רבים לבדוק מחדש את מסלול הקריירה שלהם. תקופה של פיטורים המוניים והוצאה לחל"ת של עשרות ומאות אלפי עובדים, היא הזמן המתאים לחפש מקצוע רווחי שתמיד נשאר רלוונטי, במקום להיעלם מיד עם תחילתו של משבר כלכלי או בריאותי.

"הביקוש האדיר למספרות מיד עם פתיחת הסגר מלמד אותנו שאנשים תמיד זקוקים לטיפוח השיער, ומוכנים לשלם על כך גם כשהמשק בהאטה כלכלית", אומרת נאוה קול, מייסדת המכללה למקצועות היופי נאוה קולאז' בחיפה ובנהריה בה ייפתח בקרוב קורס חדש במסלול לעיצוב שיער. "התורים במספרות התמלאו במהירות שיא, כי גם בתקופה כזו, לכולם חשוב להמשיך להיראות טוב", היא אומרת.

דגש על לימודים מעשיים

לדברי קול, "מאז ומתמיד שמנו דגש על לימודים מעשיים, שמאפשרים לבוגרים למצוא עבודה משתלמת מיד עם סוף הלימודים, ואכן שיעור גבוה מאוד של התלמידים שלנו עובד בתחום היופי והטיפוח. לאורך השנים הביקוש למקצועות הללו רק גובר, בדגש על בוגרים שקיבלו הכשרה מקיפה מהשמות הגדולים בתחום".

כחלק מהדגש על הכשרה מקצועית שמאפשרת השתלבות מהירה בשוק העבודה, קורס עיצוב השיער במכללת נאוה קולאז' פועל בפיקוח משרד העבודה. "בנינו את הקורס כך שהוא כולל את כל מה שצריך לדעת, משיעורים תיאורטיים ועד התנסות מעשית משמעותית", אומרת קול. "כל תלמיד מקבל ערכת עבודה שכוללת את כל הציוד, התכשירים והחומרים שהוא צריך, ואנחנו מספקים את כל השאר".

"להכיר את הטופ של התעשייה"

המכללה, שהוקמה ב-1994, מתגאה כבר בלמעלה מ-22 אלף בוגרים, שרובם כאמור, עובדים כיום במקצועות היופי והטיפוח. המכללה הפכה לשם דבר באזור הצפון בו היא פועלת, ולדברי קול, "85% מהעוסקים בתחום בצפון הם בוגרי המכללה, ועל כך גאוותנו הגדולה. הבוגרים שלנו מובילים את התחום בישראל וזוכים לממוצע הציונים הגבוה ביותר מבין הקורסים שבפיקוח משרד העבודה, בעיקר בזכות צוות המורים המקצועי והוותיק שלנו והמומחים הבינלאומיים שמלווים ומדריכים בקורס".

באופן בלעדי למכללה, קורס עיצוב השיער נערך בשיתוף פעולה עם חברת לוריאל פרופשונל העולמית, וכולל השתלמויות באקדמיה של לוריאל בישראל, כשמדריכי החברה מגיעים להעביר חלק מהשיעורים במכללה. "כל שנה, אחד מעשרת מעצבי השיער המובילים בישראל מגיע אלינו, כדי להעביר כיתת אומן לסטודנטים", מסבירה קול. "מבחינתנו זה חשוב מאוד, כדי שהתלמידים יכירו מקרוב את האנשים שבטופ של התעשייה".

לפרטים נוספים והרשמה לקורסי עיצוב השיער של נאוה קולאז'– השאירו פרטים כאן >>

סיוע במימון הלימודים

משך הלימודים בקורס הוא בין 12 ל-18 חודשים, כאשר ניתן לפרוס את השיעורים בהתאמה אישית, בלימודי בוקר, לימודי ערב או ביום מרוכז אחד בשבוע. ניתן ללמוד על חשבון פיקדון הקרן לחיילים משוחררים, ולדברי קול, "אנחנו פועלים יחד עם עמותות וגופים רבים שיכולים לסייע במימון הלימודים, למי שצריך. בנוסף, ניתן לפרוס את מחיר הקורס ל-12 עד 15 תשלומים.

"בין השאר, התכנים כוללים קורס תסרוקות בסיסי, מבוא לעיצוב שיער, היגיינה, תורת השיער, כימיה, כלים ומכשירים שונים במספרה, מבנה השערה והטיפול הנכון בה, בקטריולוגיה ועוד. התלמידים מתנסים בכל טיפולי השיער הקיימים – תספורות לגברים ולנשים, צביעה, הבהרה, פסים, גוונים, סלסול, החלקה, עיצוב השיער בעזרת פן ועוד. בוגרים שמעוניינים בכך, יכולים להמשיך ללימודים בקורס תסרוקות מורחב/ תספורות למתקדמים".

נקודת הפתיחה הטובה ביותר לקריירה

"לצד התכנים המקצועיים, אנחנו שמים דגש על כל מה שקשור להקמה וניהול של עסק", מציינת קול. "בוגרי המכללה משתתפים בסדנאות שיווק ומיתוג, אותן מעביר ד"ר יואל סולם, מרכז הקורסים למנהל עסקים ויזמות בבית הספר לניהול של המכללה למנהל. המטרה היא לתת להם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר לקריירה".

המכללה, כאמור, פועלת תחת פיקוח משרד הכלכלה, וצוות המורים וסטנדרט הלימודים מחזיקים בכל האישורים הדרושים. קול מסבירה כי "הבוגרים מקבלים את מספר הדיפלומות הגדול ביותר בתחום היופי: לא רק דיפלומת סיום לימודים מטעם המכללה, אלא גם תעודת מקצוע של משרד העבודה, ותעודת השתלמות של לוריאל. כתוצאה מכך, הבוגרים שלנו נחשבים אנשי מקצוע מעולים, ומשתלבים בהצלחה בענף היופי והטיפוח הישראלי".

לפרטים נוספים והרשמה לקורסי עיצוב השיער של נאוה קולאז'– השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"