החל שיווק הקרקעות במתחם הממוקם הצמוד ליישוב היוקרתי שדה ורבורג וצפונית לכפר סבא. המחיר – 169 אלף שקל

בשנים האחרונות הפך אזור השרון לשם נרדף לאיכות חיים עם תג מחיר גבוה במיוחד. בימים אלו משווקות קרקעות  באחד האזורים היוקרתיים בשרון, ב-169 אלף שקל: "כנראה אחת ההזדמנויות האחרונות לרכישת קרקע פרטית באזור".

אזור השרון כולל כמה מהיישובים המבוקשים ביותר בישראל – הודות לרמת החיים הגבוהה, לסביבה הירוקה ולאווירה הכפרית והמרווחת. במרחק נסיעה קצרה מתל אביב, אזרחים באזור בצרה, צופית, שדה ורבורג ומשמרת זוכים לאיכות חיים, שקט ומרחבים ואין זה מפתיע, שמחירי הדיור באזור מאמירים יותר ויותר בכל שנה.

באופן נדיר, במיוחד לאזור עם ביקוש כל כך ער מצד אוכלוסייה במעמד סוציו-אקונומי גבוה, קרקעות פרטיות הממוקמות צפונית לכפר סבא ובסמיכות למושב שדה ורבורג היוקרתי, מוצעות כעת למכירה ב-169 אלף שקל, כאשר כבר עכשיו  כ-20 דונם מהם מוחזקים על ידי אחת מחמש חברות הבנייה הגדולות בארץ.

ברגע שהקרקע תופשר – הערך יזנק

בחברת MSN נדל"ן המשווקת את הקרקע זיהו את הפוטנציאל האדיר של האזור, לאור ההתרחבות הצפויה של העיר כפר סבא עד לאזור צופית, ולאור המחסור בקרקעות המיועדות לבנייה באזור השרון. הקרקעות המשווקות הן חלק ממתחם בן 350 דונם, שכל בעלי הקרקעות בו חתמו על הסכם ייזום ושינוי ייעוד הקרקע עם אחת מחמש חברות הבנייה הגדולות בישראל – שרכשה כ-20 דונם במתחם בעצמה.

למידע נוסף - הירשמו כאן ונחזור אליכם בהקדם:

כל אלה מקדמים מאוד את הפשרת הקרקע לבנייה – כאשר מקרים קודמים בשוק הקרקעות מלמדים כי מיד לאחר שקרקע מופשרת לבנייה, המחיר שלה מזנק באופן משמעותי. כלומר, עליית ערך גדולה עוד לפני התחלת הבנייה. הרכישה תבוצע באמצעות הסכם שיתוף המאגד את כל בעלי החלקה, ובליווי משרד עוה"ד אביב טסה.

עסקאות מהשנים האחרונות, מתוך אתר מדל"ן

הזדמנות אחרונה לרכישת קרקע פרטית באזור

ב-MSN נדל"ן מדגישים כי מדובר בקרקע חקלאית פרטית – עניין נדיר, שכן רק אחוז יחסית קטן מהקרקעות החקלאיות בישראל הן בבעלות פרטית, והמלאי שלהן מידלדל מיום ליום – בעיקר כשמדובר במיקום מרכזי כמו בפרויקט הנוכחי. כל אלה הביאו לכך שקרקע חקלאית בבעלות פרטית יקרה פי 3 מקרקע השייכת לרשות מנהל מקרקעי ישראל. 

בשנים הקרובות, כאשר כפר סבא ויישובים נוספים באזור השרון ימשיכו להתפשט, בהתאם לתוכניות מתאר חדשות – מלאי הקרקעות צפוי לאזול במהירות; כך שבמקרה הנוכחי, מדובר כנראה באחת ההזדמנויות האחרונות לרכישת קרקע בבעלות פרטית באזור, בוודאי שבמחיר כה נמוך. על פי חוות דעת שמאי, בהתאם לתקן 22, כאשר הקרקע תהיה זמינה לבנייה – יחידה, המשווקת כיום ב-169,000 שקל, צפויה להיות מתומחרת ב-900 אלף שקל. 

למידע נוסף - הירשמו כאן ונחזור אליכם בהקדם:

"יחידת הקרקע = מנוף משמעותי לדירה"

"מדובר בקרקע באחד מאזורי הביקוש היקרים בישראל, עם אוכלוסייה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, סביבה ירוקה ופורחת, מערכת חינוך מעולה ונגישות מלאה למרכז. בשילוב העובדה שהקרקע היא פרטית ושיש כבר חברת בנייה גדולה שמעורבת ומקדמת את ההפשרה לבנייה, וכמובן תג המחיר, מדובר בלא פחות מאירוע עבור המשקיעים בשוק ועבור מי שחולמים לגור באזור השרון", אומרים ב-MSN נדל"ן. 

"מי שיחפש קרקע פרטית במיקום הנדיר הזה באזור השרון, בעלות של 169 אלף שקל, פשוט לא ימצא. בשרון לא נשארו הרבה קרקעות פרטיות, בטח לא במחירים האלה, ובוודאי לא בקרבה לאזור כה יוקרתי כמו שדה ורבורג וגן חיים. כשמבינים שביום מן הימים הקרקע הזו תהיה מנוף לדירה עם ערך פוטנציאלי של 2.5 מיליון שקל – מבינים גם את גודל הזדמנות". 

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף - הירשמו כאן ונחזור אליכם בהקדם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"