בריאות ולייף סטייל

איך הטיפול באמצעות הדם שלנו מונע את הזדקנות העור?

הרפואה משתמשת כבר עשרות שנים בחידוש רקמות באמצעות הזרקת פלזמת הדם לגוף המטופל. עולם האסתטיקה הבין את הפוטנציאל שנים אחר כך והיום זהו אחד הטיפולים האפקטיביים ביותר למיצוק וחידוש העור בפנים, בצוואר, במחשוף ובכפות הידיים. "העור מייצר חומרים טבעיים שפועלים לחידושו"

בשנים האחרונות כולנו מחפשים את הדרך לשמור על עור צעיר ורענן ומשקיעים גם לא מעט משאבים בעניין. אך בעוד כולם מדברים על חומצה היאלרונית ובוטוקס, אחד הטיפולים האפקטיביים ביותר נגד קמטים והזדקנות העור, דווקא לא כרוך בהזרקה של חומרים כימיים, אלא בחומר הכי טבעי שכבר קיים בגוף – הדם שלנו.

הטכניקה, שנקראת PRP, ידועה בעולם הרפואה כבר עשרות שנים ושימשה בעיקר לחידוש רקמות במפרקים ובחניכיים אחרי טראומות ופגיעות. אך כמו בכל ההמצאות הטובות בעולם, גם פה, גילו בדרך אגב את האפקט האסתטי של השימוש בשיטה והחלו להשתמש בה להאטת הזדקנות העור.

"מי שמבין קצת ברפואה יכול להבין למה השיטה הזו עובדת כל כך טוב", אומרת ד"ר אינסה באומשטיין, ממרפאות SUN CLINIC, שהיו הראשונות שהחלו להשתמש בשיטה בישראל לפני כעשור. "השימוש בפלזמה של הדם שלנו שמועשרת בתאים מחדשים, עושה פלאים לעור ומשקמת אותו במרץ כמו שהגוף עושה אחרי פציעה".

"הגוף נכנס לפעולה ומשקם את האזור המטופל"

ואכן, המנגנון הרפואי מאחורי שיטת הזרקת הדם, שנקראת גם פלזמה ליפטינג, הגיוני מאוד. לוקחים כמות קטנה של דם מהמטופל, מבודדים ממנו רק את הפלזמה, שעשירה בטרומבוציטים האחראיים על חידוש העור ומזריקים אותו חזרה לאזור בו רוצים לטפל. "הטרומבוציטים הם התאים שמגיעים לטפל בעור כאשר אנחנו נפצעים", מסבירה ד"ר באומשטיין. "הם אלו שמחדשים אותו וגורמים לו להגליד ולייצר תאים חדשים עד שהפציעה לא נראית יותר ואז הם מסיימים את תפקידם".

"כאשר מזריקים לאזור הטיפול טרומבוציטים בריכוז גבוה, הגוף חושב שיש פציעה באזור הזה ונכנס לפעולה על מנת לשקם את המקום. ככה למעשה, אנחנו מקבלים תוצאות מדהימות של מיצוק ומתיחה שמתבצעות על ידי הגוף עצמו ולא על ידי חומרים כימיים רעילים שיכולים גם לפגוע בו או לגרום לתגובות דלקתיות ואלרגיות", היא אומרת ומסיפה כי "יש בטיפול השפעה דרמטית על מראה העור, מתיחה שלו והשגת אלסטיות ולחות שפועלת נגד נפילה של העור וצניחה של הרקמות שקורית לכולנו עם הגיל".

לבדיקת התאמה לטיפול באמצעות PRP במרפאות סאן קליניק, בחרי את קבוצת גילך:

לייעוץ והתאמת טיפול באמצעות PRP במרפאות סאן קליניק – השאירו פרטים:

"ריפוי עמוק של העור בכוחות עצמו"

העובדה שהטיפול נעשה על ידי הגוף עצמו ולא על ידי חומר חיצוני, היא הסיבה שבטיפול פלזמה ליפטינג התוצאות הסופיות מתקבלות רק לאחר מספר שבועות והתוצאה נשמרת אפילו שנים קדימה. "כשמזריקים לעור חומצה היאלרונית, התוצאה כמעט מיידית כי העור לא מתרפא מבפנים. הוא קיבל חומר מילוי והוא מתמלא. בפלזמה ליפטינג, יש ריפוי עמוק של העור בכוחות עצמו ולכן מדובר על תהליך שלוקח יותר זמן, אך הוא טבעי לחלוטין ומשתמר הרבה יותר.

"מי שמעוניין בטיפול אגרסיבי יותר, יכול לשלב את הפלזמה ליפטינג עם טיפולי בוטוקס, חוטים או כל דבר אחר – אין מניעה כזו", אומרת ד"ר באומשטיין ומוסיפה כי בדרך כלל נדרשים 3 טיפולים על מנת לראות תוצאות וכי מומלץ להתחיל את הטיפול ב-PRP כמה שיותר מוקדם על מנת לשמר את העור צעיר ורענן שנים קדימה.

"מתאים לפנים, לצוואר, לידיים ולמחשוף"

במרפאות סאן קליניק, שכאמור, היו הראשונים שהשתמשו בטיפולי ה-PRP לצורכי אסתטיקה בישראל, מטפלים באמצעות השיטה כבר עשר שנים בסניפים שלהם שפרוסים ברחבי הארץ. מבדיקה שעשינו, מחירי טיפולי ה-PRP דומים לטיפולי אסתטיקה אחרים להאטת ההזדקנות, כמו בוטוקס והזרקת חומצה היאלרונית.

"יש היום מגוון מאוד עשיר של טיפולים נגד קמטים והזדקנות, אך טיפול ב-PRP הוא גם טיפול טבעי, עם חומר שנלקח מהגוף של המטופל עצמו וגם טיפול עם תוצאות מרחיקות לכת בפנים, בצוואר, באזור המחשוף, בכפות הידיים ובכל אזור אחר בו נדרשת התחדשות של העור", אומרת ד"ר באומשטיין.

"מדובר על טיפול מהיר שנעשה בתוך חצי שעה במרפאות שלנו, על ידי רופא מקצועי והעובדה שהוא הגיע מהתחום הרפואי הטהור – בעבודה על שיקום חניכיים או ריפוי מפרקים אחרי פציעות, מוכיחה שבנוסף לתוצאות הוא גם בטוח ואפקטיבי", היא מסכמת.

לבדיקת התאמה לטיפול באמצעות PRP במרפאות סאן קליניק, בחרי את קבוצת גילך:

לייעוץ והתאמת טיפול באמצעות PRP במרפאות סאן קליניק – השאירו פרטים:

  • דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
  • וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות לכלל המקרים ועשויות להשתנות מאדם לאדם
  • מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"